سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری:اتفاقات اخیر قطعا سوءظنها را تشدید میکند. ما هماکنون در یک فضای بدگمانی شدید با طرف آمریکایی تبادل پیام میکنیم.بدون تردید نمیتوان اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه را از سیاستهای آمریکا جدا دانست. تناقضگوییهای آمریکا تا الان و رفتارهای ضد و نقیض و اعلامیههای گیجکننده، عامدانه یا غیرعامدانه، به اندازه کافی باعث آشفتگی در روند دیپلماتیک شده است. این اتفاقی که در ۲۴ ساعت گذشته افتاده، صرفا به این وضعیت نابسامان در فرآیند دیپلماتیک دامن خواهد زد.
کد خبر: ۱۴۱۳۱۷۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۸