مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در حاشیه برگزاری ششمین دوره طرح ملی مهتاب در اسلامشهر گفت: در هفته اخیر بار شبکه سراسری ۴۵۰۰ مگاوات افزایش یافته و طرح مهتاب تاکنون ۲۰۰۰ مگاوات کاهش بار داشته و تنظیم کولرها روی ۲۵ درجه، ۵۰ درصد مصرف را کاهش میدهد.
کد خبر: ۱۴۱۹۶۲۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱