عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از تلاش بیوقفه و جهادی مدیران و کارکنان سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری تهران در استمرار خدمترسانی به شهروندان و مسافران تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۲۷۷۸۷۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۴/۰۴