محافل و شخصیتهای صهیونیستی با تاکید بر پیروزی ایران بر واشنگتن و تلآویو در جنگ اخیر اعلام کردند که ترامپ، رژیم صهیونیستی را در باتلاق استراتژیک کنونی تنها گذاشته است.
کد خبر: ۱۴۱۹۴۹۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱