وزیر امور خارجه در دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اراده جدی ایران برای تعامل سازنده با آژانس در چارچوب پادمان تأکید و ابراز امیدواری کرد در سفر گروسی اعتماد متقابل و همکاریهای طرفین بیش از پیش تقویت شود.
کد خبر: ۹۷۹۱۵۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۲