رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو: معاونان رافائل گروسی به ایران آمدند، معاون ما هم به مقر آژانس رفتهاند، با آژانس بینالمللی انرژی اتمی رفت و آمد داشتیم، ان شاءالله پس از کنفرانس اصلی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۶۴۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۶