پیشکسوت و آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: انگیزه زیادی بین بازیکنان وجود ندارد، اما آنها باید بدانند که در استقلال توپ می زنند و نباید در تهران به نمایندگان کشورهای عربی باج بدهند؛ حتی اگر هیچ شانسی برای صعود نداشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور بازیکنان در تیم ملی زیر پا گذاشتن قوانین فیفا است، چون باشگاهها نباید به جز روزهای فیفا بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.