استادیار جامعه شناسی دانشگاه تهران:
استادیار جامعه شناسی دانشگاه تهران با طرح این پرسش که آیا وقت آن نرسیده که برای پدیدههای داخلی از واژگان داخلی استفاده کنیم و از اسامی غربی بپرهیزیم، گفت: متاسفانه در جامعه اسلامی ما اتفاقاتی رخ میدهد و غربیها بر روی آن اسمی را میگذارند و ما نیز از همان اصطلاح استفاده میکنیم.
کد خبر: ۴۵۰۵۴۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۲