رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: طی دو هفتهای که ویروس کرونا وارد استان شده مورد مثبتی در جنوب استان مشاهده نشده، ۳۰ نفر بستری و آزمایشات آنها در حال انجام است که خوشبختانه تا امروز جواب اکثر آنها منفی اعلام شده است.
کد خبر: ۸۳۳۹۷۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۰