سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از افزایش حضور افراد بیخانمان در گرمخانههای پایتخت خبر داد و گفت: گرمخانههای پایتخت به دلیل کرونا تعطیل نمیشود.
کد خبر: ۸۳۳۵۷۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۹