رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید از اقدامات وزارت بهداشت در خصوص مقابله با بیماری کرونا قدردانی و از دستورات ستاد مقابله با کرونا تبعیت کرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۵۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۸