وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ گزارش رسمی مبنی بر ابتلای دانشآموزان در مدارس پس از بازگشایی مدارس از تاریخ ۱۵ شهریورماه، وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۵