رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به آمار نگران کننده تلفات ناشی از تصادفات درونشهری گفت: تنها طی یک سال، حدود ۵۶۰ نفر در تصادفات جان باختند.
کد خبر: ۱۲۴۵۵۴۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۱/۱۶