استاندار خراسان جنوبی در حاشیه دومین اجلاسیه ۱۶۴ شهید شهرستان زیرکوه گفت: پیگیری فعالسازی مرز یزدان به عنوان یکی از مطالبات مردم شهرستان زیرکوه در دستور کار قرار دارد و نخستین محموله وارداتی دولت چهاردهم از این مرز وارد خراسان جنوبی شده است.
کد خبر: ۱۴۱۶۲۰۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۵