عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با SNNTV:جنگ چیز خوبی نیست. یا باید لیبی و ونزوئلا میشدیم یا این چنین ملت عزتمندی.الان تاجری داریم که 200 میلیارد تومان از دولت طلب دارد و از آن طرف باید 2 میلیارد قسط بانکش را پرداخت کند.طلب 200 میلیاردی او را نمیدهیم و از آن طرف به خاطر 2 میلیارد تومان در لیست سیاه ما قرار دارد!
کد خبر: ۱۴۱۷۹۴۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۸