با ابلاغ وزیر نیرو از طریق تابلو آزاد بورس رقم خورد
سرپرست معاونت برنامهریزی و توسعه مدیریت شرکت برق حرارتی گفت: بر اساس ابلاغیه جدید وزیر نیرو، امکان عرضه برق تولیدی ناشی از ارتقای واحدهای گازی موجود (به روش تبریدی) در تابلوی آزاد بورس انرژی فراهم شد.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۶۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۱۴