رئیس کمیته عمران و زیرساخت شورای شهر تهران از صرفهجویی ۳۰۰ میلیون لیتری بنزین در سال با توسعه مترو در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۵۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۲۸