در گفتگو با دانشجو مطرح شد
مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری اردوی راهیان نور این دانشگاه در نیمه دوم اسفند خبر داد و گفت: وجه تمایز این اردو با سفرهای قبل در مسئله محور بودن آن است.
کد خبر: ۸۲۴۰۸۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۲