معاون شهردار تهران گفت: دولت باید نیمی از منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین را به توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۱۰۳۴۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۱۶