پزشکیان - صفحه 200

پزشکیان - صفحه 200

آخرین اخبار:
برچسب - «پزشکیان»
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی: برادرمان آقای زاکانی لطف کنند قرارداد با چین را شفاف کنند و بگویند پول آن از محل بانک مرکزی ایران در چین است یا از منابع کشور چین است یا اگر از فایننس چینی است با چه نرخی است. من هیج وقت نمی‌گویم مشکل شهرداری از شماست، ولی تخلفات شکل می‌گیرد؛ بهتر است وارد بعضی مسائل نشویم همان چیز‌هایی که هست را بگوییم.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۶۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۳۰




پزشکیان: تنهایی کاندیدایی پس از ثبت نام بودم که گفتم سیاست‌های قانون برنامه هفتم را اجرا خواهم کرد/ حالا به من می گویند برنامه نداری
کد خبر: ۱۱۵۳۷۰۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۳۰

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی: عامل اصلی تورم دولت‌ها هستند یا به خاطر کسری بودجه یا چاپ پول؟ تورم یعنی جیب مردم را خالی کردن.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۰۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۳۰



نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی: امکان ندارد با این تحریم‌ها شریک تجاری داشته باشیم. به جای ۴۰ درصد بهره وری در نفت ۱۰ درصد بهره وری داریم. تورم ۴۰ درصد است و پرداختی ما به کارمندان و کارگران ۲۰ درصد
کد خبر: ۱۱۵۳۶۱۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی: تحریم فاجعه است اینکه بگوییم تحریم‌ها را دور می‌زنیم بله دور می‌زنیم، ولی در این مسیر کلی بخور بخور وجود دارد. واردات ماشین دست دوم برای ما افتخار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۱۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹


نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی: برای رشد ۸ درصدی اقتصاد سالانه به ۲۰۰ میلیارد دلار نیاز داریم که با شرایط فعلی امکان پذیر نیست
کد خبر: ۱۱۵۳۵۹۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹


نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو ویژه خبری:میخواید شفافیت درست شود بیایید FATF داخلی را اجرا کنیم.میگویند اگر FATF اجرا شود امریکا میفهمد به کجا ارز میدهد ما که به صراحت میگوییم به فلسطین کمک میکنیم.اگر رای شفاف شود، تبعاتی دارد.شفافیت یعنی شفافیتی که ندزدند و زمین خواری نکنند.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو ویژه خبری:بنزین ۲۰ هزار تومانی غلط است. هر اقدامی ما انجام دهیم نظر مردم را خواهیم پرسید. اگر بنزین قرار باشد گران شود باید خودرو‌هایی وارد کنیم که مصرف آن‌ها پایین است. نمیشود به زور به مردم ماشین بدهیم و بگوییم بنزین هم باید گران شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

روایت یک فعال دانشجویی از متن و حواشی حضور پزشکیان در دانشگاه تهران: تفکرشان این است با یک کلیپ از سالن پر کردن روایت باشکوه خودشان را بیرون می‌دهند. علت اصلی جلوگیری از حضور آزاد خبرگزاری‌ها هم همین است. دغدغه اول ما افزایش مشارکت است. قطعا با حضور‌های این مدلی در دانشگاه سبد رای خوبی در بین دانشجویان نمی‌شود داشته باشند. مشارکت در قشر دانشجو به شرطی افزایش پیدا می‌کند که نامزد به‌صورت صادقانه، شفاف و دقیق به پرسش‌های دانشگاهیان پاسخ دهد.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

روایت یک فعال دانشجویی از متن و حواشی حضور #پزشکیان در دانشگاه تهران: گفتند جمع‌بندی ما این است که به سایرین تریبون ندهیم. وقتی یکی از دانشجویان بلند شد و نکته‌ای مطرح کرد، آقای پزشکیان جلسه را نیمه کاره رها کرد و رفتند. به خبرگزاری‌های مختلف اجازه فعالیت ندادند و دوربین‌های خبرگزاری‌ها را جمع کردند و موبایل افراد را پایین می‌آوردند. اگر جایی قدرت به این‌ها برسد روی مستبدان تاریخ را سفید خواهند کرد! اعضای ستاد هم پیگیر پاسخ به سوالات نبودند. از آن‌ها دعوت می‌کنیم اگر اهل تفکر دموکراتیک هستند، با حضور در دانشگاه به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دهند.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹


امیرحسین شمشیری، فعال دانشجویی: خبری از پرسش و پاسخ نبود و گویا با میتینگ سیاسی ستاد انتخاباتی در دانشگاه روبرو بودیم. یک سری افراد بصورت اتوبوسی داخل دانشگاه حاضر شده بودند که با اغماض می‌توان گفت دانشجویان سایر دانشگاه‌ها بودند. گویا با شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان ارتباط داشتند. تشکل‌ها و کانون‌های مختلف سوالاتی داشتند که می‌خواستند در یک فضای باز دانشگاهی مطرح کنند، ولی تریبون یک‌طرفه بود و سوالات بی‌پاسخ می‌ماند. پرسش‌ها به آن سمتی که آقایان علاقه داشتند کانالیزه شد. با وجود ثبت سوال و مکتوب کردن، اما سوالات ما خوانده نشد.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو ویژه خبری:در چارچوب عرف جامعه هر پوششی را میتوان داشت. در مجامع بین المللی باید رعایت کرد. اینکه ما به پوشیدن لباس انسان‌ها گیر دهیم در کجای دین امده است؟ عرف ان است که مردم با ان زندگی میکنند در شهر‌های کرد نشین لباس کردی میپوشند این عرف انجاست، بگوییم نپوش؟ ما حق نداریم عرف را بگوییم حق ندارید اینگونه باشید. خارج از عرف هنجارشکنی میشود که مشکل آن هم به ما برمیگردد. من هیچوقت خارج از عرف نبودم. من سعی نکردم خودم را از عرف بیاورم بالاتر. اگر عرف را زیر پا بگذاریم به مسائل گوناگونی بر میگردد.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۴۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹

پربازدیدترین آخرین اخبار