دادستان تهران خبر داد
دادستان تهران گفت: هدف از ایجاد سامانه الکترونیکی بین دادسراها و پلیس تهران در راستای تکریم و ارائه خدمت بهتر و سریعتر به مردم است.
کد خبر: ۹۴۱۵۵۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۳