اجتماع ضد استکباری گلستانیها در ایستگاه بیستو نهم
هزاران نفر از مردم گرگان در بیست و نهمین شب از تجمعهای شبانه پس از آغاز جنگ تحمیلی آمریکایی-صهیونیستی، باز هم پرشور و پرشمار در خیابانهای شهر حاضر شدند تا پیام استواری و سازش ناپذیری ملت ایران را به دشمن متجاوز برسانند.
کد خبر: ۱۳۸۷۴۴۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۰