معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:کیفیت آب شرب تهران از نظر استانداردهای وزارت بهداشت مطلوب است و تمام استانداردها کنترل می شوند.
کد خبر: ۴۳۷۶۱۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۰