رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از معدومسازی بیش از ۲۰۰ کیلوگرم گوشت و آلایش دامی فاسد در دهه نخست محرم خبر داد و گفت: این محصولات به دلیل شرایط نامناسب نگهداری و عدم انطباق با ضوابط بهداشتی از چرخه مصرف خارج شدند و نظارتها بر نذورات محرم تا پایان ایام عزاداری ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۱۹۹۲۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲