محمد عباسزاده در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران بدانند واقعاً بدشانسی و مصدومیت بازیکنان دست کادر فنی را بسته و امیدوارم از بازی مقابل تیم صبا از این بحرانی که دامن تیم را گرفته خارج شویم.
کد خبر: ۳۵۱۸۸۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۸