استاندار هرمزگان از تدابیر جدید برای حل مشکلات سوخت در هرمزگان خبرداد و گفت: برای کاهش سفرهای شهری و مدیریت مصرف در دراز مدت، برنامهریزی برای ساماندهی حملونقل عمومی از جمله استفاده از خودروهای برقی و همچنین احداث قطار شهری در بندرعباس در دستور کار قرار دارد که تفاهمنامه آن با مشارکت بنگاههای اقتصادی تصویب شده است.
کد خبر: ۱۴۲۰۲۸۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲