سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به یانیه نشست فوق العاده وزرای خارجه کشورهای شورای همکاری در مورد عملیات دفاعی ایران علیه پایگاهی آمریکایی العدید تصریح کرد که این عملیات نباید اقدام علیه دولت دوست و برادر قطر محسوب شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رهبریهای خردمندانه رهبرمعظم انقلاب و همچنین پشتیبانی مردم توانست طی ۱۲ روز بزرگترین و مجهزترین ارتش دنیا به زعم خودشان را از کرده خود پشیمان کنند.
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء با بیان اینکه تجاوز آمریکا به خاک ایران اقدامی خصمانه و در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی بوده، هشدار داد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخهایی با عواقبی سنگین و غیرقابل پیشبینی به این اقدام خواهند داد.
نماینده ولی فقیه درچهارمحال وبختیاری گفت: اسرائیل غاصب از موقعیتش هراس دارد و با وحشت آن را سپری میکند، با آخرین ترفند، یعنی با مذاکرات میخواستند سر مردم را گرم کنند که از آن سو نقشه حمله به جمهوری اسلامی ایران را کشیدند.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان تلفنی،حضوری و پیامکی آمادگی خود را برای شرکت در جنگ با صهیون را اعلام کردهاند و ما نیز به همراه مردم و بسیجیان استان آماده دفاع از کشورمان هستیم.
فرمانده انتظامی ایلام گفت: یکی از عوامل نشر محتوای ضدامنیتی و حمایت از رژیم صهیونیستی در شهرستانی از استان، با رصد دقیق شناسایی و توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.
متن بیانیه جمهوری اسلامی ایران در نشست آغازین کمیته تدوین مقاولهنامه و توصیهنامه حفاظت در برابر مخاطرات بیولوژیکی محیط کار در یکصد و سیزدهمین نشست کنفرانس بین المللی کار (ILO) را «سودابه سلیمانی» رییس گروه آزمایشگاههای حفاظت فنی و بهداشت کار قرائت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری، تهدیدات رژیم صهیونیستی را اقدامی همیشگی علیه کشورهای منطقه خواند و تأکید کرد که هرگونه اقدام نابخردانه با واکنش قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.