علیزاده خبر داد؛
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در راستای استفاده حداکثری مسافران از اتوبوسرانی در ایام پایانی سال خطوط پرتقاضا و منتهی به اماکن پرتردد تا ساعت ۲۳ خدماترسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۲۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰