صمد حسنزاده در همایش تجاری ایران و ازبکستان
رئیس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و ازبکستان به لزوم افزایش حجم مبادلات بین دو کشور تا یک میلیارد دلار اشاره کرد و خواستار لغو روادید از جانب ازبکستان برای تسهیل در رفتوآمدها شد.
کد خبر: ۱۲۶۰۷۴۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۲۱