رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه پیک سوم کرونا خیلی هولناکترو عظیمتر از پیکهای قبلی است، گفت: پیشبینی میشود با افزایش تعداد بیماران بدحال تری نسبت به هفتههای گذشته روبهرو باشیم.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۰