در بیانیهی ستاد حقوق بشر به مناسبت هفته حقوق بشر امریکایی تأکید شد:
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی خواستار "بهرهگیری حداکثری" از همهی ظرفیتهای ملت ایران بهویژه ظرفیتهای استفادهنشده از جمله توانمندیهای علمی و عملی جوانان متدین و خلاق و انقلابی ایران اسلامی، برای مقابله با کارزار "فشار حداکثری" رژیم آمریکا علیه ملت ایران، شد.
کد خبر: ۸۵۸۱۶۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۸