رئيس دانشکده پرستاری و مامایی واحد بجنورد:
رئيس دانشکده پرستاری و مامایی واحد بجنورد گفت: آزمون OSCE براي نخستين بار در مرکز مهارتهای بالینی دانشکده پرستاری و مامایی (Skill lab) واحد بجنورد اجرا شد.
کد خبر: ۶۴۹۱۵۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۰۷