
ثبت ۲۰ هزار تماس با خط ۱۴۸۰ بهزیستی زنجان

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، مریم کرمی گفت: تمامی مشاوران این خط به رعایت اصول رازداری و محرمانه بودن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس گیرندگان و گوناگونی مشکلات آنان، گاه ضروری است ارجاع جهت مشاوره حضوری نیز صورت گیرد.
وی در خصوص ویژگی های خط مشاوره ۱۴۸۰ به عنوان یکی از در دسترس ترین راههای مشاوره تلفنی اضافه کرد: این خط در بخش دولتی متمرکز بوده و تماس گیرندگانی که به دلیل شرایط خاص، شاغل بودن و عدم دسترسی به مراکز مشاوره حضوری و غیره نمی توانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنند به سادگی می توانند از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنند.
کرمی افزود: همچنین مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم می سازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان و به صورت رایگان از کمک های مشاورین متخصص و مجرب بهره مند شوند.
وی یادآور شد: خط ۱۴۸۰ با اهتمام متخصصان و کارشناسان با تجربه بهزیستی تاکنون توانسته در زمینه ارائه خدمات مشاورهای در زمینه مشکلات فردی، تحصیلی، تعارضات زناشویی، ارائه راهنمایی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان مشاوره تربیتی و غیره ارجاع به مراکز تخصصی موفق عمل کند.
سرپرست بهزیستی استان زنجان، یادآور شد: خط ۱۴۸۰(صدای مشاور) بهزیستی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب آماده ارائه راهنمایی و مشاوره و پاسخگویی به عموم مردم است.