خلاصه بازی ایران ۲-۳ ژاپن در لیگ ملتهای والیبال؛ کامبک ناتمام یوزها
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امروز (جمعه ۵تیر) از ساعت ۱۸:۳۰ دو تیم ملی ایران و ژاپن در قالب لیگ ملتهای والیبال به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در حال صورت گرفت که در ۴۷ بازی رسمی، ژاپن ۲۸ بار و ایران ۱۹ بار پیروز شدهاند و در سالهای اخیر نیز برتری بیشتر با ژاپن بوده است.
ژاپن در لیگ ملتهای جاری بدون شکست و با ۱۵ امتیاز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و بازیکنانی مثل ایشیکاوا، تاکاهاشی و نیشیدا نقش مهمی در این موفقیت دارند.
برای ایران، این مسابقه فرصتی مهم برای جبران شکستهای اخیر، بازسازی روحیه و برداشتن گامی مثبت در مسیر آینده والیبال ملی محسوب میشد.
ایران با نظر پیاتزا با ترکیب،محمدرضا حضرتپور، سیدعیسی ناصری، محمد ولیزاده، پوریا حسین خانزاده، علی حق پرست، عرشیا به نژاد، محسن دلواری به میدان رفت.
از سوی دیگر ژاپن با ترکیب، یوکی ایشیکاوا، یوجی نیشیدا ،لاری اوباده، تایشی اونودرا، ران تاکاهاشی و توموهیرو اوگاوا به میدان آمد.
انتهای پیام/