نخستین تمرین تیم ملی بسکتبال آقایان در اردن پیش از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی آقایان ایران جهت حضور در دیدار معوقه پنجره دوم و مسابقات پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷ از طریق فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) راهی عراق و سپس عازم اردن شد. ملیپوشان کشورمان نخستین تمرین خود پیش از آغاز این رقابتها را امروز شنبه 6 تیر ماه شهر امان کشور اردن زیر نظر سوتیریس مانولوپولوس سرمربی تیم ملی مردان ایران انجام دادند.
ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، سالار منجی، مبین شیخی، متین آقاجانپور، پیتر گیرگوریان، سیدمهدی جعفری، محمد مهدی حیدری، سید محمد غفاری، رایان صالحیراد، مجید رحیمیان، علیرضا شریفی، محمد مهدی رحیمی، سالار طاهری و حسن علیاکبری، 15 ملیپوش کشورمان هستند که عازم این مسابقات شدند.
برنامه کامل بازیهای تیم ملی در این رقابتها به شرح زیر است:
دیدار معوقه پنجره دوم
روز دوشنبه ۸ تیر ماه / ساعت ۱۷:۰۰
ایران - سوریه
پنجره سوم
روز پنجشنبه ۱۱ تیر ماه / ساعت ۲۰:۰۰
ایران - اردن
روز یکشنبه ۱۴ تیر ماه / ساعت ۱۷:۰۰
ایران - سوریه.
انتهای پیام/