رامین رضاییان : احساس می‌کنم شانس با تیم ما یار نبود، اما بازیکنان همه تلاششان را کردند+ فیلم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۱۴۸۷

رامین رضاییان : احساس می‌کنم شانس با تیم ما یار نبود، اما بازیکنان همه تلاششان را کردند+ فیلم

رامین رضاییان گفت: احساس می‌کنم شانس با تیم ما یار نبود، اما بازیکنان همه تلاششان را کردند.
رامین رضاییان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس می‌کنم شانس با تیم ما یار نبود؛ در پایان بازی، تیم ما شایسته پیروزی بود و مردم ایران سزاوار شادی و موفقیت بیشتری هستند.

وی افزود: ما با تمام وجود جنگیدیم و هیچ تلاشی را دریغ نکردیم. تنها آرزوی من این است که خداوند تلاش بازیکنان را ببیند و حقشان را بدهد.

رضاییان تصریح کرد: باید صبور باشیم و منتظر نتایج دیگر مسابقات باشیم تا تکلیف صعود مشخص شود.

کد ویدیو
 

اگر صعود کنیم معنای بزرگی برای ایران و مردمش دارد

رضاییان افزود: نمی‌خواهم شکایت کنم، چرا که همه چیز را خدا می‌بیند.
 
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم صعود کنیم، این مسیر معنای بزرگی برای ایران و مردمش دارد؛ این اولین بار نیست که در جام جهانی با شرایط سخت رو‌به‌رو می‌شویم.
 
رضاییان یادآور شد: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران  تیم نشان داد که توانایی و جنگندگی واقعی دارد و همه دیدند که بازیکنان چقدر برای کشورشان تلاش کردند.
 
وی در ادامه گفت: مردم ایران بدانند که تیم ملی با قلب و روح خود بازی کرده و ما تمام تلاشمان را برای خوشحالی آنها انجام دادیم.
 
کد ویدیو
 
 
پربازدیدترین آخرین اخبار