کد خبر:۱۴۲۱۴۸۷
رامین رضاییان : احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود، اما بازیکنان همه تلاششان را کردند+ فیلم
رامین رضاییان گفت: احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود، اما بازیکنان همه تلاششان را کردند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس میکنم شانس با تیم ما یار نبود؛ در پایان بازی، تیم ما شایسته پیروزی بود و مردم ایران سزاوار شادی و موفقیت بیشتری هستند.
وی افزود: ما با تمام وجود جنگیدیم و هیچ تلاشی را دریغ نکردیم. تنها آرزوی من این است که خداوند تلاش بازیکنان را ببیند و حقشان را بدهد.
رضاییان تصریح کرد: باید صبور باشیم و منتظر نتایج دیگر مسابقات باشیم تا تکلیف صعود مشخص شود.
اگر صعود کنیم معنای بزرگی برای ایران و مردمش دارد
رضاییان افزود: نمیخواهم شکایت کنم، چرا که همه چیز را خدا میبیند.
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم صعود کنیم، این مسیر معنای بزرگی برای ایران و مردمش دارد؛ این اولین بار نیست که در جام جهانی با شرایط سخت روبهرو میشویم.
رضاییان یادآور شد: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تیم نشان داد که توانایی و جنگندگی واقعی دارد و همه دیدند که بازیکنان چقدر برای کشورشان تلاش کردند.
وی در ادامه گفت: مردم ایران بدانند که تیم ملی با قلب و روح خود بازی کرده و ما تمام تلاشمان را برای خوشحالی آنها انجام دادیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا