لطفاً جدی بگیرید: به حسن روحانی وزیر پیشنهاد کنید
روی موج مخاطبین-8
از طریق حساب کاربری منتسب به مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور منتخب در فضای مجازی، فراخوان جذابی ارایه شده است.
تعداد نظرات: ۲۹۱
hosseinian
-
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
سلام فکرکنم اقاي ولايتي براي وزارت خارجه بهترباشه تااقامتکي بخاطره تجارب واشنايي بيشتر
احمد
-
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
معاون اولي.عارف .وزيرصنعت.نهاونديان.شريعتمداري.وزير کشور.ناطق نوري . .محمد هاشمي.وزير راه و مسکن. قليباف.وزير اقتصاد.نوبخت.اطلاعات.يونسي ورزش.ياسر هاشمي . کار و رفا اجتماعي. کمالي
hosseinian
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
سلام اقاي ولايتي براي وزارت خارجه بهتره بخاطرت تجارب واشناي باکشورهاي گوناگون
علي از هشترود
-
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
آقاي ولايتي بجاي آقاي جليلي ، بهترين گزينه است تا موضوع هسته اي را حل و اعتبار ايرانيان را بيش از پيش در جهان بالا ببرد . البته به کمک رهبري و حمايت روحاني
حسين
-
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
چطور وقتي که کسي سياست آقاي جليل را اشتباه مي داند مي تواند بهترين گزينه براي جايگزيني وي باشد
دانشجو
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
حضرت آقا با حمايت از تيم هسته اي امروز فرمودند که مشکل حل نشدن مذاکرات از طرف آمريکاييهاست. ضمنا آقاي ولايتي تدبيرشان را در عدم اشراف صحيح به مذاکرات از جمله گزارش آلماتي نشان دادند که به اضافه سن بالايشان به نظرم مناسب اين جايگاه نيستند ضمن اينکه ايشان جسارت مقابله با دشمنان را اکنون ندارند.
راضيه
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
تنها و تنها دوره اي که سياست خارجي ما درست بود همين دوره بوده است کوتاه اومدن در مقابل زور که اسمش پيشروي مذاکرات و بالا رفتن ابروي کشور عزيزمون نيست در اصل پذيرش سلطه امريکاست در ضمن اشتاباهي مثبت زدم نظر من کاملا مخالف با وزير بودن اقاي ولايتي و کوتاه اومدن از حق خودمونه
جوابيه علي هشترودي
-
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
عزيزيم ديروز آقا گفت که قضيه ي هسته اي بخاطر لجبازي دشمنان حل نمي شود يعني آنها نميخواهند که حل بشود.
آقا با اين حرف ها تذکريه کانديدا ها دادند که حل نشدن موضوع هسته اي ربطي به تيم مذاکره کننده ايراني ندارد.
فرشيد والي
-
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
به نظر من آقاي ولايتي يا آقاي محمد خاتمي براي پست وزارت امور خارجه مناسب هستن،فقط خواهشا از آقايون غضنفري،حسيني،بهمني و وزراي کاملا شکست خورده دور قبل استفاده نشه،استفاده از اصولگراها اشکال نداره،ولي از اونايي استفاده بشه که کار بلد باشن،مثل آقاي ولايتي،جناب دکتر عارف عزيز هم فراموش نشه.
محمد313
-
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
عارف خاتمي نه
شايسته سالاري و اعتدال فقط
ما وزير تند رو و اغتشاش گر و حاشيه ساز نمي خواهيم
مهدي کمالي پور
-
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
محمد خاتمي وزير امور خارجه!لابد مير حسين موسوي هم وزير ارشاد و کروبي هم وزير اطلاعات؟ ...مهدي هاشمي هم وزير اقتصاد؟...خوبه؟ نه؟
واااالااااا...............
گوش کن ..
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
خوب راس ميگه ديگ
هرکسيو نميشه هرجايي گذاشت!!!
محمد313
-
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
مهدي جون خيلي با حال اومدي ازت خوشم اومد رفيق
هموطن
-
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
اقاي مصلحي وزير اطلاعات . به علت سابقه درخشان
و اقاي سردار وحيدي وزير دفاع
حقيقتا از اين دو نفر تمامي مردم راضي اند
بدون نام
-
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
سلام
آقاي قاليباف
به دليل توان مديريت اجرايي بالا
ايمان
-
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
دکتر قاليباف براي وزير کشوري بهترين گزينه است.
110
-
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
دکتر سعيد جليلي شايستگي وزارت امورخارجه رو داره.
حيدر مصلحي کارنامه موفقي تو وزارت اطلاعات داره.
مهندس فتاح وزارت نيرو.
هلوي احمدي نژادم واسه وزارت بهداشت
سيد2
-
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
واقعا اين ليست كاملي است
حسين
-
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
شتر در خواب بيند پنبه دانه
گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه
محمد
-
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
هلوي احمدي نژاد؟!!
منظورتون رو نفهميدم!توضيح لطفا
فرهنگيان
-
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
جناب آقاي روحاني لطف کنيد براي آموزش وپرورش که يکي از کليدي ترين وزارت خانه ها است وزيري لايق مانند جناب آقاي نجفي را قراردهيد. باتشکر از طرف فرهنگيان منطقه 16 تهران
مهدي
-
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
دکتر سعيد جليلي شايستگي وزارت امورخارجه رو داره
زهرا
-
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
اشتباه فکر مي کني گلم ،اگر آقاي جليلي خوب بودند که وضع به اينجا نمي رسيد ، لطفاً آقاي جليلي را از وزارت خارجه برداريد ايشان به سمت استاد دانشگاهي مي خورند که وقتي عصباني مي شوند تند تند صحبت مي کنند به جاي اينکه فکر کنند .
محمد313
-
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
همين طور لنکراني براي وزارت بهداشت کار درسته
هر چي باشه سياه نما و دو رو و خائن به ارزش ها نيست... دل پاک و صادقه
محمد313
-
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
مخاطب گرامي«زهرا» هيشششششششششش بي کو آيت
سيد2
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
خانم"زهرا"
متوجه نشدم منظورتون رو در مورد عصبانيت!
گفتم شايد آقاي عارف رو ميگفتيد با اون عصبانيتش و تذكر آقاي جليلي و يا آقاي روحاني رو گفتيد با اون صحبتاشون با آقاي قاليباف، يا آقايان ولايتي و رضايي و نظراتشون در مورد مذاكرات هسته اي و عامل شكست و رد صحبتاي اينان توسط آقاي لاريجاني و توسط خود آقا
يا شايد هم سياه نمايي كانديداهاي ديگه منظورتون بود كه آقا هم تو صحبتاي چند روز گذشتشون گله كردند!
راستي كدوم يكي از اينا منظورتون بود؟!!!
علي
-
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
دکتر دلاور نجفي
براي رياست سازمان محيط زيست .

دکتراي زمين شناسي گرايش چينه شناسي

سوابق ، معاونت سابق محيط طبيعي سازمان محيط زيست در دولت نهم و پيش از آن رياست معادن سازمان صنايع و معادن استان چهارمحال و بختياري
در طول معاونت ايشان حتي يک مجوز مخرب (که نمونه ي آن در چهار سال اخير بسيار زياد است) صادر نشد و از تماميت محيط زيست به طور کامل دفاع شد .
ايشان در طول معاونت خود ، در راس هيئتي بلند پايه به رياست ايشان اجلاس توسعه ي پايدار در صحن سازمان ملل رفتند و با سخنراني ايشان ، ايران در سال آينده به عنوان معاونت اين اجلاس رسيد .

با توجه به سابقه ي درخشان ايشان ، دکتر دلاور نجفي بهترين گزينه براي رياست سازمان محيط زيست مي باشند .
مينا آقاپور
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
من بيشتر وزير هاي بهداشت رو از نزديك ديدم ولي جناب آقاي دكتر پزشكيان از همه اونها بهتر هستش
رضا
-
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
آقاي قاليباف به خاطر مديريت اثبات شده اش، براي وزارت کشور يا وزارت مسکن و شهرسازي.
آقاي جليلي در سياست خارجي هرچند که احتمالا با هم نسازند!(رهبري هم در مورد مسئله ي هسته اي صحبت کردند و مشکل رو از حضرات آمريکايي دونستند نه سياست فعلي جمهوري اسلامي)
زاهدي وفا و درخشان در اقتصاد
حسام
-
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
عارف معاون اول
محمد
-
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
عارف نه
سيد2
-
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
سلام
به نظر من اين ليست بسيار خوبي است
البته من نميدونم واقعا به حرف ما هم گوش ميكنن يا نه ولي اميدوارم گوش كنن
البته من نسبت به اصلاح طلب ها شناخت كمتري دارم واسه همين احتمالا اين دوستان اصلاح طلب نباشن از منظر من كه شايد بتونن بهتر هم باشن ولي اين نظر منه ديگه
البته از منظر من جواني و انقلابي و ولايت مدار و كارآمدي از ملاك هاي انتخاب است
وزير صنعت: دكتز ميركاظمي به دليل اينكه در وزارت نفت و در دوران خطر تحريم اون فعاليت هاي كارآمد و انقلابي رو داشتن و به دليل تسلط بر شرايط صنعت كشور
وزير دفاع: سردار علي وحيدي به دليل كارنامه موفق ايشان با توجه به تحريم هاي سنگين و پيشرفت هاي دو چندان
وزير اطلاعات:حاج آقا مصلحي به دليل اشراف كامل ايشون به كشور و كارنامه كاملا موفق وزارت اطلاعات در زمان ايشون
وزارت خارجه: به دليل اشراف كامل ايشون به كشورها و شخصيت هاي مختلف آن ها و هم چنين به دليل اشراف كامل به شرايط كشور و تحريم ها. هم چنين مي توان با اين كار پاسخ محكمي به همكاري مسئولان كشور در جهت ارتقاء عزت كشور به دشمنان داد
وزير فرهنگ: آقاي حداد عادل (كه البته ايشون جوان نيستند ولي باز هم فكر ميكنم تجربه ي بالايي دارند و ميتونن به خوبي موثر باشند)
سيد2
-
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
وزارت خارجه آقاي جليلي منظورم بود
در ضمن اگه يادتون باشه آقا گفته بود در مورد صحبتاي مناظره صحبت هايي دارم كه در ادامه ميگم، ديديد امروز چي گفت؟
گفته بود كه با بارها تا قرارداد نهايي رفتيم ولي اين لجبازي غربي ها بود كه حل نشد
در ضمن از موضع هسته اي و كارآمدي تيم هسته اي ايران هم دفاع كردند
محمد313
-
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
اميدواريم فقط نظر خواص براشون مهم نباشه و به مردم هم بها بدن مخصوصا به قشر دانشجو
محمد313
-
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
دم سيد2 گرم
سيد2
-
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
يعني واقعا اون كسي كه به نظر آقا احمد منفي داده معتقده نبايد از نظر مردم و به خصوص دانشجو استفاده كرد؟!
سيد2
-
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ببخشيد نظر آقاي محمد313 منظورم بود، اشتباه شد
خواهش ميكنم آقا محمد
دم شما و تمام بچه هايي كه ميان اينجا تا با هم بحث كنيم هم گرم
نرگس
-
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
سلام به نظرم رئيس جمهور منتخب بايد از وزرايي که در دوره هاي گذشته به نحو احسن کارکردن استفاده کنند و سليقه شخصي را دخيل نکنند که بعيد ميدانم اين کار را انجام دهند! فرقي نميکند از چه گروهي باشد. به شخصه خيلي دوست دارم آقاي لنکراني وزير بهداشت بشه تا کمي به درد دل ما برسه
علي
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
من بهترين گزينه واسه وزارت بهداشت رو دکتر پزشکيان و يا دکتر بهبودي ميدونم
محمد صالح کتابي
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
آقاي وحيد به عنوان وزير دفاع باقي بمانند چون دستاوردهاي زيادي در اين حوزه به وجود آمده
آقاي قاليباف وزير مسکن راه و شهر سازي
مهدي
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
آقاي رضايي به عنوان وزير اقتصاد.
اقاي ولايتي به عنوان وزيرامور خارجه.
رهگذر
-
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
با اونهمه خرابکارياشون تو مناظره وزارت هم بهشون بدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از اقاي روحاني بعيده همچي اشتباهي بکنند
احمد
-
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
چرا منفي دادين آيا ؟؟؟
نا شــــــــــــــــــــــــناس
-
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
لازم بوده منفي دادن
چون نظر سنجيه
[جعفر
-
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
جناب دکتر قاليباف صدارت وزير مسکن يا اقتصاد بهترين گزينه و دکتر ولايتي وزير امور خارجه و عارف وزير آموزش و پرورش
مفيد
-
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
آقايان منوچهر متکي، سعيد جليلي و يا علي اکبر صالحي : وزير امور خارجه به دليل ديدگاه ها و برنامه هاي اصولي در تعامل با دنيا و تقابل با زورگويان

محسن رضايي: وزير اقتصاد و امور دارائي به دليل مطالعات گسترده اش در زمينه اقتصاد و برنامه اقتصادي اش که به قول خودش نسخه نجات بخش اقتصاد کشور است و اين نکته که اکثر قريب به اتفاق رأي دهندگان به رضايي به دليل شعارهاي اقتصادي وي به او رأي دادند.

کامران دانشجو و يا دکتر عارف به عنوان وزير علوم به دليل چهره دانشگاهي داشتن و سوابق مديريت دانشگاهي
ناصر طيب
-
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
دکتر محسن رضايي = وزير اقتصاد
دکتر قاليباف = وزبر کشور
عارف = معاون اول
حامي
-
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
خنم دسجردي وزير بهداشت.
حسن
-
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
محمد رضا عارف معاون اول .محمد باقر نوبخت وزير اقتصاد.علي مطهري وزسر فرهنگ وارشاد.
علي
-
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
قاليباف يانيکزادوزيرمسکن
علي
-
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
به نظرم براي وزارت نيرو مهندس فتاح بهترين و خالص ترين گزينه هستند.
عبدلوهاب يلمه
-
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
وزير کشور دکتر نوبخت و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي دکتر اطاعت و وزير اطلاعات پور محمدي ووزير دفاع رصايي وزير امور خارجه قاليباف و رييس امنيت ملي دکتر ولايتي و خجت الاسلام منتجب نيا مسيول دفتر
علي نوبخت
-
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
خانم مريم معصومي يه عنوان مديرکل برنامه ريزي استان مازندران خوب است بسيار توانا دربرنامه ريزي است دستاوردهاي زيادي در حوزه شهرداري قائمشهرداشته وداردواعتدال گرا وباتجربه وتحصيل کرده وحامي محکم روحاني درمازندران
حسين
-
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
اقاي نجفي وزير آموزش و پرورش علي اکبر ولايتي وزيرخارجه محسن رضايي وزير اقتصاد قاليباف وزير راه و شهرسازي پزشکيان وزير بهداشت ناطق نوري وزيرکشور عارف معاون اول
راد
-
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
تمام مشکلات آموزش و پرورش که با بدبختيو تلاش زياد تازه کم کم داره حل ميشه رو همين آقاي نجفي بوجود آورد.
آموزش و پرورش رو ويرانه کرد.
عبدلوهاب يلمه
-
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
اقاي عارف معاون اول
بدون نام
-
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
بررسي کاملي ازعملکرد وزراي دولت هاي قبل بعمل آيد هرکس موفق عمل کرده کوشابوده وصداقت هم داشته ازخدماتش استفاده شود .ضمنا خود آقاي رييس جمهورفردي مطلع وباکياست هستن وبهترينها را انتخاب خواهندکرد
احسان
-
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
آفرين
محمد313
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
ورود افراد تند رو دوره اصلاحات و اصول گرا ممنوع
اعـــــــــــــــــــــتدال خواسته ماست
جليلي-لنکراني از اين دو نفر نبايد قافل شد
شايسته سالــــــــــــــــــــــــــاري را خواستاريم
حسين کريم لو
-
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
به نظر من وزارت امورخارجه با اينکه بعيد به نظر مي رسه بشه سعيد جليلي بهترين گزينه است.
براي وزارت دفاع سردار وحيد عالي هست
براي وزارت اطلاعات مصلحي عالي است
براي وزارت کشور ÷ورمحمدي و قاليباف خوب هستند
وزارت بهداشت دکتر لنکراني خوب است
وزارت صنعت دکتر ميرکاظمي
وزارت نيرو دکتر فتاح
وزارت نفت دکتر قاسمي خوبه
مصطفي
-
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
اگه احمدي نژاد هم بشه معاون اول بد نيست
برا تکميل نظر دوستمون
احمد
-
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
همه دنبال تغيير و اعتدالند اون وقت بعضيا مي خوان راه غلط الان ادامه پيدا کنه !!!!!
راضيه
-
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
انتخاب بايد براساس لياقت باشه نه براساس جبهه سياسي اشتباه اينه کسايي که از اصل مشکل دارند فقط به خاطر اينکه اصلاح طلبن و اصطلاحا روشنفکر؟؟؟؟ بشن وزير
سيد1
-
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
آقا احمد چه ربطي داره؟!
اينا كه بعضيشون مال دولت نهم هستن كه با راي بالا دوباره انتخاب شدن ولي دولت بود كه ...
بقيه هم كه الان در دولت هستند و در اين ليست هستند همه ميدونن جزو بهترين وزرا هستند و افراطي هم نيستند
اگه اينطوره كه آقاي روحاني بايد داسشو برداره و ...
محمد313
-
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
سيد بهت منفي دادم چون گفتي داس
عزيزم قفلي که با کليد باز ميشه خوب داسو ميخواي چي کار ولي با بقيه نظرت در کل موافقم
جليلي و لنکراني يادتون نره گزينه هاي با تجربه و کاري و توپپين
سيد2
-
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
نه آقا محمد313 من در جواب آقا احمد كه گفت اينايي كه الان هستن افراطي هستن و بايد بريم دنبال اعتدال، گفتم كه اگه قرار باشه اينو بگيم كه آقاي روحاني بايد داسشو برداره همه رو عوض كنه!
منظورم اين بود مديراي زيادي تو همين دولت هستن كه خيلي خوب هم كار ميكنن
مثل بعضي وزراي فعلي و بعضي وزراي دولت نهم
محمد313
-
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
سيد2 حالا مثبت رو گرفتي
راستي تو 1 هستي يا 2 آخر نفهميدم
دانشگاه رفته
-
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
آقاي مصلحي وزير اطلاعات
لنکراني وزير علوم ( به نظرم ايشان به دليل اشرافشان به ساختار دانشگاه ها و نيز جوانگرايي و درک بالايشان از روحيه دانشجويي توانايي اين جايگاه را به خوبي دارند ضمن اينکه امتحان موفقشان در وزارت بهداشت را پس دادند)
سردار وحيدي وزارت دفاع
آقاي حدادعادل وزارت فرهنگ
آقاي جليلي وزارت خارجه
آقاي قاليباف مسکن و شهرسازي
آقاي فتاح نيرو
آقاي داودي اقتصاد
آقاي ميرکاظمي صنعت
سيد زهرا
-
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
دکتر جليلي: وزارت امور خارجه
حجه الاسلام مصلحي: وزات اطلاعات
دکتر وحيدي: وزارت دفاع
دکتر قاليباف: وزارت مسکن و شهر سازي
احسان
-
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
دنبال بهونه بودين دوباره از ... حرف بزنين ؟ آخه مگه وزير خارجه ....
محمد313
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
احسان ،... يعني چي؟
من ميگم:
وزير خارجه:کتر جليلي
وزير بهداشت: دکتر لنکراني
اين دو نفر معتدلند و ميبينيم که دکتر لنکراني سياست دولت کنوني را هم بر نمي تابد همين طور جليلي البته سياست هاي انحرافي از دين و از اين قبيل
حامي
-
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
دکتر قاليباف وزير کشور
دکتر ولايتي وزير خارجي
دکتر حداد عادل وزير آموزش و پرورش
دکتر محسن رضايي وزير اقتصاد
عارف معاون اول
محمد313
-
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جليليم که هيچي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همه رو گفت به جز دکتر جونو
سيد2
-
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آقا يا خانم حامي، حالا دكتر جليلي هيچي! ، تو كه دم همه رو گرفتي، پس اين آقا سيد غرضي هم يه دستي به سرش بكش!
بابا جان چه طرز مسئوليت دادنه!
اگه اينطوره هركي كه از اين به بعد اومد كانديد رياست جمهوري شد اگه انتخاب نشد حقشه كه ديگه يه وزارتي بهش بدن!
همه چي بايد بر اساس تخصص و علم و تجربه و ... باشه نه بر اساس كانديد شدن!
محمد
-
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
با سلام و عرض ادب به همه دوستان
من همه نظرات رو تا اين لحظه خوندم و احساس مي کنم بعضي از دوستان بر اساس سليقه نظردادن!
اينکه يک عده اي به آقاي عارف ارادت دارن جاي خود، ولي نبايد رو اين حساب عارف رو پيشنهاد کرد و نه هيچ کس ديگه اي رو، البته اگه واقعا لايق يه پست باشند و کارايي لازم رو داشته باشند استفاده بشوند.
من با نظر اون عده اي که گفتند: "وزرايي که کارنامه خوبي دارند باقي بمونن" موافقم.
مثل: (مصلحي:وزير اطلاعات - وحيدي:وزير دفاع) و حتي اونايي که در دولت نهم خوب کار کردند: مثل: باقري لنکراني و فتاح و ...
ولي خواهشي که از آقاي روحاني دارم اينه که براي وزارت اقتصاد و ارشاد خيلي دقت به خرج بدن، تو اين چندساله (منظورم از اول انقلابه) انصافا اين دو وزارت خونه مطلوب نبودند...
حامد
-
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
از مهندس غرضي استفاده کنه حتما
بدون نام
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جليلي وزارت خارجه
قاليباف کشور
مصلحي اطلاعات
عاطفه
-
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
بنده در باره گزينه هاي مختلف نظري ندارم تنها درباره وزارت علوم خواهشا يک بازنگري اساسي بشود. آقاي کامران دانشجو دانشگاه ها را نابود کردند. اينجانب فارغ التحصيل دانشگاه علامه طباطبايي هستم و شايد نابودي اين دانشگاه توسط آقاي شريعتي بودم. بزرگترين دانشگاه علوم انساني خاورميانه!!!! را کامران دانشجو با همکاري شريعتي تبديل به بزرگترين خرابه خاورميانه کرده است کافي است تنها نگاهي به پايان نامه هاي خروجي بياندازيد.
بدون نام
-
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
با خوندن نظرات به اين نتيجه رسيدم که خودشون انتخاب کنند بهتره ...
محمد313
-
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
چرت نگو برادر يه کار با حال دارن ميکننا جنبه داشته باش
فائزه کلانتري
-
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
وزارت امور خوارجه که معلومه : دکتر سعيد جليلي
اطلاعات: حجت الاسلام دمصلحي
بهداشت: دکتر دکامران باقر لنکراني
علوم: دکتر عارف
مسکن و شهرسازي: دکتر قاليباف
1
-
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
هرچندفکرنکنم اين حرف بنده نياز به گفتن داشته باشه چون اونطور که جناب دکتر روحاني نشون دادند خودشون دنبال همين قضيه هستند اما بخاطر اروم گرفتن دل خودم ميگم
از جناب دکتر روحاني تقاضا دارم وزرائي انتخاب کنند که بجاي حمله به دين واعتقادات مردم به فکرخدمت باشند نه مثل وزرا ومسولين دولت اصلاحات دنبال خدشه دار کردن اعتقادات مردم
لطفا وزرائي انتخاب بفرمايند که بعدا تشريف نبرن انگليس خبيث وامريکاي جنايتکار نوکري وحشيا رو بکنند
لطفاطبق فرماش خودشون معتدلها رو انتخاب بفرمايند
محمد امين
-
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
آقاي روحاني شايسته سالار هستند و قطعا نخواهند گداشت چنين افرادي زمام امور را در دست گيرند
عرفان
-
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
کسي که دين رو خدشه دار کرد دولت اصلاحات نبود آقايون ديگه اي بودن
يادآوري (هاله نور و بازگشت هوگو چاوز و رجعت يه بنده خدايي به همراه امام زمان و...)
محمد313
-
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
عرفان چقدر مثبت داري هوووووووووووووووووووووووووو:)
سيد2
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
آقا عرفان تو زمان كي و از كدوم جبهه بود كه گفتن ما مجوز راهپيمايي عليه خدا هم ميديم؟!
چه كساني گفتن حتي امام زمان رو هم در مجلس استيضاح ميكنيم؟!
كدوم رئيس جمهور بود كه گفت در تعارض دين و تمدن،... تمدن رو ميگيريم؟!
اطرافيان و وزيران كدوم جبهه بودن كه الان تو بي بي سي و voa ضد اسلام و كشورمون صحبت ميكنن؟
كيا بودن ميخواستن به اسم دين و آزادي شرعي، دين رو ميزدن؟!
كيا بودن كه هر روز تو روزنامه هاي زنجيره ايشون دين و احكام ديني رو ميزدن؟!
شما اومدي مشايي و بقايي و دو 3تا ديگه رو گرفتي بعد انبوه اصلاحاتيا رو ول ميكني!!
كي بود تو بي بي سي گفته امام زمان كه هنوز به دنيا نيومده و اين توهم شيعه هست؟!
غير از دوستاني هستن كه عضو اصلاحات بودن و اصلاحات هم هيچ وقت اعلام برائت نكرد هيچ،بلكه اونا رو هم تأييد كردن!
و ...
محمد313
-
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
سيد2 خدا از زبونت بشنوه خوب ترکوندي :»
سينا صدري
-
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
وزير نفت: مهندس ترکان
وزير علوم: دکتر مسلمي نائيني
وزير امور خارجه: دکتر ولايتي
وزير ارتباطات: مهندس غرضي
وزير مسکن و شهرسازي: سردار خراساني
علي
-
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
توروخدا يه پست به اين محسن رضايي بده که هميشه کانديد بوده وانقدر قول داده بود که همه چيزو درست کنه بذارببينيم ميتونه کاري ازپيش ببره يانه
محمد امين
-
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
آزمون خطا رو نمي پذيرم... :|
مگه فقط ايشون يه اقتصاد دان است بايد بگرديم ببينيم کي زبده و تجربه دار و مخلص و داراي وجدان کاري است
سلما
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جدا موافقم.
محسن رضايي بدون هيچ سابقه کار اجرايي ولي با کلي وعده و وعيد رويايي و باورنکردني
واقعا براي همه معما شده.حداقل يه پست بهش بديد ببينيم چند مرده حلاجه
يا واقعا از عهده بر مي آد و دور بعد بر اساس عملکردش کانديدا مي شه يا بهش ثابت مي شه از حرف تا عمل خيلي فاصله است و اعتماد به نفس کاذبش ازبين مي ره و سريال حضورش در انتخابات به آخر مي رسه.
محمد313
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
نمي ديم :))
مهدي
-
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
سرکار خانم دستجردي وزير بهداشت درمان
حاج آقا مصلحي وزارت اطلاعات
دکتر قاليباف معاون اول يا وزير کشور
دکتر جليلي ابقاءدر سمت
سردار وحيدي ابقاء در سمت
مسعود
-
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
البته هميشه وزن کابينه را پايين ميارند و حتي معاون اول رو هم در سطحي ميذارن که فاصله زيادي با رئيس دولت داشته باشه
معاون اول: غفوري فرد
معاون دوم: عارف
وزيرکشور: باهنر
وزير خارجه: صالحي
وزير صنعت معدن وتجارت: نهاونديان
وزير اقتصاد: دانش جعفري
وزير آموزش و پرورش: حداد عادل
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: عماد افروغ
وزير مسکن و راه: سعيدي کيا
وزير علوم و تحقيقات : دکتر جاسبي
وزير بهداشت: دکتر ولايتي
معاونت زنان: خانم دکتر دستجردي
وزارت ورزش و جوانان: مهر عليزاده
محمد313
-
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
پس جليلي کو؟
به نظر من جليلي لياقتش رو 99.5 درصد براي وزارت امور خارجه جناب آقاي دکتر روحاني داره و از بقيه سر تره، ايشان پشتکار دارد زبده است پير نيست و در نتيجه داراي صبر و استقامت و حوصله است و بسيار خوش خلق و مخلص و ولايي است
درود بر او و رئيس جمهور منتخب
محمد امين
-
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
به نظر من به صلاح نيست عارف سمت مهم را در دست گيرد...
جناب دکتر روحاني بايد از بکارگماشتن افراد تند رو
بپرهيزد
سينا.
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
خوبي شما؟؟؟؟
دکتر ولايتي وزير بهداشت؟؟؟؟؟
سيد2
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
معاون دوم: عارف
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: عماد افروغ
وزير علوم و تحقيقات : دکتر جاسبي
وزير بهداشت: دکتر ولايتي

واقعا كشته مرده اين دادن مسئوليت ها بودم ها!
هر كي سر جاي خودش!
محمد313
-
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
سيد2 خوشم اومد
شاهين
-
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
به نظر بنده ايشان از همه کانديداها در دولت استفاده کنند تا وزن دولت هرچه بيشتر بالا رود ، مگر از يک نفر !
آن هم آقاي جليلي !!
به هر صورت براي يک دولت خوب نيست که يک وزير يا يک مديرش به تنهايي سنگين تر از کل دولت باشد.
زنده باد حاميان ولايت
محمد313
-
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
مگه جليلي چشه معتدل نيست که هست با شعور نيست که هست جانبازي در راه خدا نکرده که کرده مخلص نيست که هست مـــــــــــــقاوم نيست که هست بصير نيست که هست ولايي نيست که هست مغز نيست که هست
اينا همش بهانتونه ازش نترسيد نمي خوردتون:))
درود بر «دکتر جليلي و دکتر روحاني»
سيد2
-
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
يعني چي اين حرفت در مورد دكتر جليلي؟!!
پس اگه افراد داراي تجربه بالا و ولايي و با بصيرت و ... ديديم كه خودشون ميتونن يه پا رئيس جمهور باشن واسه خودشون ديگه استفاده نكنيم و بسپاريم به كسايي كه ضعيفن!
خيلي جالبه گفتيد زنده باد حاميان ولايت
آيا آقاي جليلي حامي ولايت نيستند؟!
آيا اين نظر شما در مورد گزينش آفراد كابينه مخالف نظر خود آقا نيست؟!
بدبختي ما اينه كه نظرات مختلف خودمون رو نظر آقا ميدونيم و در زمان تقابل با نظر خود آقا، نظر خودمون رو ملاك ميدونيم و نظر آقا رو اشتباه ميدونيم اون وقت!!
توشه به آقايان سيد2 و محمد313
-
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اشتباه برداشت کرديد.آقا شاهين منظورشون اين بود که:
آقاي جليلي>کل دولت روحاني
منظورشون اين بودکه روحاني تحمل يکي سرتر ازخودش رونداره
سيد2
-
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
حرفتون درست ولي اگه واقعا منظور اين باشه كه آقاي قاليباف هم كه از آقاي جليلي طرفدار بيشتر داره
آقاي رضايي هم كه تقريبا برابره
خوب پس اين حرف كه با قول هاي آقاي روحاني در تضاد هست
گفتند بهترين ها در خط اعتدالي
...
نادر
-
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
اين کدوم شبکه اي اجتماعي هستش که ايشان در آن اين سوال را مطرح کرده اند؟
کسي ميدونه؟
سينا
-
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
صالحي - وزير امور خارجه
نيكزاد وزير راه و شهرسازي
بدون نام
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
سلام :

وزير ورزش: رسول خادم
// اقتصاد:محسن رضايي
// کشور :قاليباف
/ مسکن:وزير فعلي تازه استاد شده/مسکن مهر
// بهداشت: خانم دستجردي
// خارجه: آصفي
// ارشاد : افروغ// حجه الاسلام انصاري
// علوم و... :عارف
معاون اول : محسن هاشمي رفسنجاني
// صنعت : نهاونديان
// نفت : مهدي کرباسيان
// معاون اجرايي: کرباسچي
// برنامه ريزي: نوبخت
// آموزش و پرورش: حداد عادل
// محيط زيست: حسن غفوري فرد
//دفاع : شمخاني
// هسته اي : صالحي
//دبيرشوراي امنيت: ولايتي
//نيرو : فتاح
//کشاورزي: کلانتري
معاونت بانوان: فاطمه هاشمي زفسنجاني
رييس بانک مرکزي : طهماسب مظاهري
مشاورين : فعلي ها خوبند
رييس دفتر: ياسر هاشمي
نماينده ويژه : داداش آقاي روحاني براي کليه امور محرمانه/ سري و ماموريتهاي ويژه
وزير اطلاعات: يونسي
موحد
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
مسخره کردي؟؟؟ يا واقعا اينا رو جدي گفتي؟؟!!!!!
محمد امين
-
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
محسن هاشمي ديگه نبايد پيداش بشه
مرد
-
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
جاي خانم فائزه هاشمي > اکبر گنجي > مسعود رجوي و بقيه برو بچه ها که تو ليستتون خاليه آقااااا

يعني همونبهتر که خيليا نظر ندن تو کابينه وگرنه سر از ناکجا آباد در مياره ايران اسلاميمون
سيد2
-
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
مهدي مهدي و فائزه هاشمي كو؟!!!
فكر كنم فراموش كردي يه پستي هم به اينا بدي ها!!!
بهار
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
با سلام به نظر من جناب آقاي روحاني خودشون مديري با تدبير و درايت کامل هستن و همين پرسيدن نظر ما مردم براي ترکيب کابينه نشون دهنده ي اين مسئلست من هم بهشون پيشنهاد مي کنم از حضور آقاي قاليباف استفاده کنن با تشکر
آبتين
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
وزير ارتباطات:مهندس غرضي
ترو خدا بزارينش انشاا... تو اين مسئوليت خوب کار ميکنه
بدون نام
-
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
احمدي نژاد اين همه وزير جديد را معرفي کرد که هر کدام براي خودشون وزن سنگيني بودند لنکراني فتاح ميرکاظمي دستجردي صالحي متکي و ..........

اين که مي گفت حلقه بسته مديران را شکست واقعا حرف درستي بود دوباره رفتيم تو همون حلقه بسته مديران
آبتين
-
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
يادم رفت بگم
محسن رضايي هم وزير اقتصاد بشه خوبه
نيما
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
اين محسن رضايي رو خوب اومدي ببينيم بالاخره اين مرد با نان مي آيد يا نه؟!
بدون نام
-
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
معاون اول: قاليباف
وزير خارجه : صالحي
بدون نام
-
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
دکتر ايمانيه گزينه مناسبي براي وزارت بهداشت هستند
عرفان
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
غرضي = وزير ارتباطات (در صورت نبود گزينه بهتر)
رضايي = وزارت دفاع و يا وزير اقتصاد (بخاطر تجربه در بحث جنگ و دفاع و تفکرات کارشناسانه و برنامه هاي مدون در بحث اقتصاد)
سوري = وزير نفت (سوري شرکت نفتکش ايران رو به دومين ناوگان بزرگ دنيا تبديل کرد درست در زماني که کشتي هاي نفت داشتن متلاشي ميشدن)
عارف = معاون اول (اصلا به گزينه اي غير از عارف نبايد فکر کرد چون اگه دکتر روحاني اينکارو نکنن خيلي از محبوبيتشونو از دست ميدن)
قاليباف = مسکن و شهرسازي (در صورت نبود گزينه بهتر به علت رقابت قاليباف با دکتر روحاني در انتخابات)
ولايتي= وزير بهداشت و يا شوراي امنيت ملي (براي مذاکرات هسته اي)
علي مطهري = وزير فرهنگ و ارشاد (البته گزينه هاي بهتري هم ميتونند باشند مثل دکتر عارف فقط بايد روشنفکر باشه)
محمد313
-
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
محبوبيتشون بايد پيش اون بالايي حفظ بشه نه پيش مخلوق
اعتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدال
محمد313
-
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جانم،مــــــــــــــــــــــطهري وزير فرهنگ!!!!!!!!!!!!!!!
بابا دست بردار چي داري ميگي.
بصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيرت
سيد2
-
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
يعني چي؟!
يعني چي بيايم به هر كي كه فقط رقيبمون بوده يه پستي بديم!!!
شايد گزينه هاي خيلي بهتري واس وزارت خونه ها باشه
آقاي مطهري وزير فرهنگ!!! چون روشنفكره!!!
اين روشنفكريش دقيقا يعني چي؟!!
حميد - بجنورد
-
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
دکتر جليلي وزارت امورخارجه
قاليباف راه و شهرسازي
عارف مشاور ارشد
ولايتي فرهنگ و ارشاد
فتاح وزير نيرو
محرابيان صنعت تجارت
ميرکاظمي نفت
دکترداودي وزير اقتصاد
لنکراني بهداشت
farshad
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
سلام به نظر من اين افراد توان مديريتشون به همه ثابت شده
متکي براي وزارت خارجه
سردار وحيدي وزارت دفاع
قاليباف وزارت مسکن و شهرسازي
عارف معاون اول
مصلحي وزارت اطلاعات
دکتر لنکراني وزارت بهداشت
رضايي وزارت اقتصاد
احمد رضاي
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
آقاي دکتر روحاني تورو خدا از اين فسيلهاي که قبلا سمت داشتند استفاده نکن چرا که اگه مي تونستن خوب کار کنن وضعيت اين جوري نميشد مرد باشيد حذف نکنيد
ليلا
-
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
با طرز تفکر خو جناب روحاني هم جز فسيلها محسوب ميشن که! بحث تجربه ست
مجتبي
-
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
اول از همه جليلي سر جاش بمونه
وزير بهداشت: دستجردي
وزير راه: احمدي نژاد(!!!)
وزير امور خارجه: صالحي
وزير کشور: قاليباف
وزير اطلاعات: مصلحي
وزير اقتصاد: محسن رضايي
وزير فرهنگ: حداد عادل
وزير ورزش و جوانان: رويانيان
محمد313
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
جان، رويانيان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علي 6
-
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
معاوت اول:دکتر عارف
وزير کشور: ناطق نوري
وزير اقتصاد: محسن رضايي
وزير خارجه: ولايتي
وزير نفت: زنگنه يا نعمت زاده يا ترکان
وزير آموزش و پرورش: حداد عادل
وزير بهداشت: لنکراني يا پزشکيان يا مرندي
وزير دفاع: رحيم صفوي يا شمخاني يا محسن رضايي
وزير صنعت: نهاونديان
وزير مسکن و شهرسازي: عبدالعلي زاده
رئيس بانک مرکزي: مظاهري
وزير ورزش: ياسر هاشمي يا مهرعليزاده يا دادکان يا رويانيان
وزير ارشاد: مسجدجامعي
وزير علوم: زيباکلام يا جليلي
وزير اطلاعات: يونسي يا مجيد انصاري
وزير ارتباطات: معتمدي
محمد امين
-
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
ناطق و عارف نه :(
مرد
-
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
واقعا چه شباهت عجيبي جليلي و زيبا کلام با هم دارنااااااا آدم اصلا ميمونه کدوم رو انتخاب کنه :)
علي 6
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
وزارت نيرو: دکتر بيطرف
مجتبي
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
آقا من بگم بخونيد .
وزرا بيشتر وزيراي کاردرست دولت 9 به خصوص فتاح و لطف کنند به آقايان بقايي مشايي سيد حسن مصطفوي مرخصي بدن تا يکم نفس تازه کنند . در مورد وزير اقتصاد جناب آقاي اکبر هاشمي و دکتر جليلي ابقا به سمت خودشان و زير اطلاعات هم ابقا و وزير دفاع هم همين طور فقط به جاي وزير اقتصاد دولت 9 از آقاي هاشمي استفده حتما بشود . نظر بديد در مورد وزير اقتصاد . پخش کنيد ها سانسور دانشجو هستم . وزير علوم هم آقاي زاهدي نباشد دنبال کسي باشد که ايده براي دانشگاه داشته باشد.وزير آموزش پرورش هم هيچ کدام از اينهايي که تا الان بودن نباشند بچه هاي مردم علاقه به آينده و درس و غيره ايده بده انقلاب کنند . مثل تيم ملي ترکيب نبندن .وزارت ارشاد هم بايد مثل اطلاعات نسب شده رهبر باشد . چون جناح بازي شده .
علي
-
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
سلام
بعضي از نظرات من
وزير کشور قاليباف
وزير نيرو فتاح
وزير علوم يا معاون عارف
وزير دفاع وحيدي
وزير بهداشت لنکراني
وزير فرهنگ صفار هرندي
امنيت جليلي
وزير اطلاعات مصلحي
وزير نفت ميرکاظمي
براي بقيش فعلا کسي رو ندارم شما پيشنهاد کنيد
ياسر
-
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
حيفه يکي مثل جليلي تو اين کابينه ننگ آلود باشه
بي نام
-
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
وزير راه نيکزاد
عباس
-
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
وزير ورزش دادکان
متين
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
به نظر من باي وزير فرهنگ و ارشاد به جاي مطهري حداد عادل بشه دبير شوراي امنيت هم جليلي باشه و عوض نشه يا اينکه به عنوانوزير امور خارجه (محسن رضايي هم بکنه وزير اقتصاد ببينيم ميتونه اقتصاد روحل کنه يانه) وزير بهداشت هم لنکراني يا دستجردي
سردار
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
به نظرم از آقاي جاسبي و آقاي زنگنه که اين روزا از گزينه هاي وزارت علوم و وزارت نفت هستند به هيچ وجه استفاده نکنند.
بدون نام
-
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
اينا همه سياست و جنگولک بازيه
هر کي که رييسشون بگه همون رو ميزاره.
روزي 20 بار فقط باهاش ملاقات داره
مثله تبليغاتش سياه نمايي و چرب زباني...
علي
-
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ايول
عليرضا ش
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
معاون اول:محمد رضا عارف
وزير نفت : سيد محمد غرضي
وزير نيرو: فتاح
وزير کشور: يونسي
وزير دفاع: وحيدي يا شمخاني
وزير اطلاعات:حيدر مصلحي
وزير اموزش و پرورش: حداد عادل
وزير ورزش و جوانان : محمد دادکان
وزير امور خارجه: علي اکبر ولايتي
وزير مسکن و شهر سازي: محمد باقر قاليباف
شوراي امنيت ملي:سعيدجليلي
محمد313
-
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
عارف نه
نيما
-
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
گرچه ليست خوبي به نظر مي رسه ولي
آقاي عليرضا توقعاتتان نابجاست
جنابان بنفشيان به آقاي روحاني راي ندادن که شاهد همچين ليستي باشن
اکبر
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
فقط بزاريد احمدي نژاد ياران حلقه انحرافي خستگي درکنه!!!:)
بدون نام
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
در دولت جديد سنت شکني کنيد.
از چهره هاي شايسته ولي گمنام استفاده کنيد.
افراد جديد ، بخصوص کساني که در دوره هاي قبل به آنها بي مهري شده داراي انگيزه خدمتي بيشتر و موثرترند.
رضا تقي نيا
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
سلام.اگر واقعا دنبال پيشرفت کشور هستيد،افرادي رو انتخاب کنيد که به الگوي ايراني_اسلامي پيشرفت اعتقاد داشته باشند.نه سکولارها.نه تکنوکرات ها.نه......!
بدون نام
-
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
کابينه اش رو بده پايداري ها بچينند!
محمد313
-
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
ديروز آقا گفت که قضيه ي هسته اي بخاطر لجبازي دشمنان حل نمي شود يعني آنها نميخواهند که حل بشود.
آقا با اين حرف ها تذکريه کانديدا ها دادند که حل نشدن موضوع هسته اي ربطي به تيم مذاکره کننده ايراني ندارد.
پس براي وزير امور خارجه جليلي گزينه مناسب و مطلوبه
لنکرانيم وزير بهداشت
مجتبي نجات مبشر
-
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
معاون اول: عارف
وزير اقتصاد:نوبخت
وزير صنعت: نعمت زاده
وزير نفت:زنگنه
وزير دفاع:ترکان يا بايرامي
وزير خارجه:واعظي
وزير آموزش و پرورش:نجفي
وزير کار و رفاه:مهرعليزاده يا مرتضوي
وزير ورزش:ياسر هاشمي يا رويانيان
وزير بهداشت:پزشکيان يا طريقت منفرد
وزير جهادکشاورزي: جبار کوچکي نژاد
وزير کشور:ناطق نوري يا محسن هاشمي
وزير نيرو:بيطرف
وزير راه و شهرسازي:محسن هاشمي يا قاليباف
بانک مرکزي: محسن رضايي
دبير شوراي امنيت ملي:ولايتي
محيط زيست: فاطمه هاشمي يا ابتکار
ميراث فرهنگي: بقايي
دادگستري:سعيد مرتضوي يا هاشمي شاهرودي
اطلاعات:يونسي
نيما
-
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
واسه آقا مهدي و فائزه خانم هم يه پست در نظر مي گرفتين اينطوري که زشته شرمنده مي شيم
محمد313
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
نيما جان داري ادخال سرور در قلوب مومنين مي کني؟! :))
خوزستان
-
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
با شرمنده نکنيد کابينه هاشميون رو افتتاح کنيد
روح الله
-
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
بابا تعارف نکني يوقت وزارت خانوادگي که نيست
انگار ايران برا ايناست عقده ايها
احسان
-
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
خداييش 6 تا اولي خوب اومدي بقيه را خراب کردي به نظرم !
سيد2
-
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
آقا مجتبي به نظرت آقاي روحاني خودش هم همه ي اين افراد رو داراي صلاحيت ميدونه كه حالا شما...!!!
شما خيلي باحالي!
سرير
-
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
درضمن آقا مجتبي رئيس جمهور تعيين کننده مسئول قضائيه(دادگستري) نيستند
ودر مورد دبير شوراي امنيت هم چند نهاد که تصميم گيرنده هست نه فقط رئيس جمهور
بدون نام
-
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
خواهش ميکنم بهش بگيد عارف رو براي وزير معدن وجهانگردي منصوب کنه!
احسان
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
مسخره نکن !
ياسر
-
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
گل گفتي
اين طوري ميتونيم از معادنمون بعنوان دره زيبا استفاده کنيم
محمد313
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ياسر مسخره کردن ممنوع
عارف نـــــــــــــــــــــــــــــــــه
محمد حسين
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
البته وزارت صنعت و معدن داريم که براي گسترش صنعت توريست! ميشه ازش استفاده کرد
اميد
-
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
به نظرم بايد لايحه ي ادغام معاونت گردشگري با وزارت صنعت و معدن تقديم مجلس، و سپس دکتر عارف در راس امور مربوطه قرار گيرد!
بهنام
-
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
وقتي به نظرم کسي توجهي نميخواد بکنه مگه بيکارم نظر بدم؟؟؟
ياسر
-
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
کاملا درسته
بابا اين يارو خودشم قرار نيست وزير انتخاب کنه
ليست رو از طرف اکبر براش ميفرستن
محمد313
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ياسر اين حرفت به نظر من احتمالش کم هم نباشه
خدا رحم کنه
توکلت علي الله ربي و ربکم
salami 1 star*
-
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
همتون سرکاريد...بشينيد تا روحاني بياد به حرفاتون گوش کنه...آرررررره...........
علي
-
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
خودمردم ميدونن روحاني به حرفاشون گوش نميکنه ولي با هم تبادل نظر ميکنن البته به قول تو بيخود وقتشونو تلف ميکنن
پيمان
-
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
با سلام
به نظر من اين افراد براي اين وزارت ها مناسبن:
معاون اول: آقاي دکتر عارف
وزير کشور: آقاي ناطق نوري
وزير امور خارجه: آقاي دکتر ولايتي
وزارت ارتباطات: آقاي مهندس غرضي
وزير اقتصاد: آقاي دکتر رضايي
وزير مسکن راه و شهرسازي: آقاي دکتر قاليباف
وزير آموزش و پرورش: آقاي دکتر علي مطهري
وزير ورزش: آقاي ياسر هاشمي
دبير شوراي عالي امنيت ملي: آقاي دکتر خباز
ميراث فرهنگي: آقاي دکتر حدادعادل
وزير بهداشت: خانم فاطمه هاشمي
وزارت علوم: آقاي دکتر اطاعت
فعلا اينه مد نظر من بود اگه گزينه هاي بهتر هست شما بگيد.
amir.12
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
همه که بازنشسته شدن...
بدون نام
-
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
از دکتر رضايي حتما استفاده کنيد.
محمد
-
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
به نام خدا
وزير کشور:قاليباف
وزير علوم:عارف
وزير اقتصاد:داودي
وزير بهداشت:لنکراني
وزيرامور خارجه:صالحي
وزير نيرو:فتاح
وزير راه و شهرسازي:سعيدي کيا
وزير فرهنگ:حداد عادل
وزير نفت:ميرکاظمي
وزير ورزش:رويانيان
دبير شوراي عالي امنيت ملي:جليلي
اما پيش بيني من:مطمئن باشيد باند بازي ها اجازه کار به چنين مديران لايقي نخواهد داد
راد
-
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
اي آقا!
شما هنوز از نتيجه انتخابات خبر نداري مگه!!!
عليرضا
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
کابينه اي که بستي بدک نيست به شرطي که عارف رو حذف کني...
محمد313
-
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
ما وزير اغتشاش گر و حاشيه ساز نميخواهيم
به نظر من عارف معتدل نيست خاتمي و بقيه آقايون که از اين قبيل هستند هم که وضعيتشون روشنه
محمد313
-
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
عارف خيلي جناحي عمل ميکنه مـــا بايد فرا جناحي عمل بکنيم باباجون ما با وزير شدن اصلاح طلب مشکلي نداريم ما با بدخواه نظام اســــــــلامي مشکل داريم برخي براي فتنه بلند مي شوند که بحمدااه تا حالا هم به زمين خورده اند ايشون(عارف) هي ميگه خاتمي هاشمي،هاشمي خاتمي از فلاني حمايت ميکنم از بيسار حمايت ميکنم اين آقا کي ميخواد عناصر فتنه رو بشناسه
ايشون بدجوري اصلاح طلبه به نظرم از نوع شبهه ناکش باشه نبايد زمام دست افراد نالايق بيفته نمونه اش داخل همين مناظره ها ببينيد (حالا نمي خوام يه چيزي بگم غيبتش بشه )دقت کنيد بارز هست که اين آقا معتدل به نظر نميرسه
اين نکته رو هم همه ميدونن که جناب مير حسين موسوي از عناصر فتنه هست حال آن که برخي آقايون به اصلاح اصلاح طلب هي از ايشون اسم ميبرن و .........
روح الله حيدري
-
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
عارف نه
جليلي ابقا در همان پست
لنکراني
حداد عادل
دادکان
پاسدار انقلاب
-
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
معاون اول: دکتر قاليباف يا عارف
وزير دفاع: سردار محمدي يا بايرامي
وزير کشور: مهندس روح الله قهرماني يا سعادتي
وزير اقتصاد: دکتر نوبخت
وزير نفت: دکتر زنگنه
وزير صنعت: مهندس ترکان
وزير راه و شهرسازي: مهندس لاهوتي يا محسن هاشمي
وزير جهاد کشاورزي: مهندس کوچکي نژاد
وزير اطلاعات: حجت الاسلام يونسي يا کليني
وزير بهداشت: دکتر تاميني يا قرباني
وزير ارتباطات: مهندس نامي
وزير امور خارجه: دکتر واعظي يا ولايتي
وزير آموزش و پرورش: دکتر مطهري يا کوچکي نژاد
وزير رفاه: سعيد مرتضوي
وزير دادگستري: حجت الاسلام محسني اژه اي
وزير ورزش: مهندس مهرعليزاده يا فائزه هاشمي
وزير علوم: دکتر رضاجمشيدي چناري
محيط زيست: دکتر معصومه ابتکار يا محمدي زاده
بنياد شهيد و ايثارگران: مهندس جعفرزاده
معاون علمي و فناوري: دکتر فرانک پيشگر
وزير آموزش و پرورش: دکتر مطهري يا حدادعادل
وزير نيرو: دکتر بيطرف يا فتاح
بانک مرکزي: محسن رضايي
شوراي عالي امنيت ملي:دکتر ولايتي يا متکي
وزير فرهنگ:مهندس حاذق نيکرو يا دکتر حداد عادل
ميراث فرهنگي: دکتر معصومه ابتکار يا فاطمه هاشمي
سازمان بهزيستي: دکتر راه چمني
محمد313
-
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ميراث فرهنگي و عوامل فتنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا آخه دکتر روحاني بايد يه همچي کاري بکنه
تجديد نظر لطفا
علي
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
کجاي تاريخ اين مملکت اين دو نفر رو جزو سران فتنه نوشته؟ چرا تهمت دروغ ميزني برادر من؟ يه مقدار در نوشته هات تجديد نظر کن
سيد2
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آقا علي انگار صحبتا و تحريك هاي خانم فائزه هاشمي رو در جمع اغتشاشگران در خيابون كه حتي شبكه 1 هم تصويرشون رو در اخبار 21 نشون دادن فراموش كرديد!
حالا چون بنا به صدها دليل هنوز حكم كامل در مورد ايشون صادر نشده پس يعني هيچ!
مگه چند مدتي تو زندان نبود و حالا فعلا آزاد شده؟! پس اين دليل چي بوده؟!
در مورد خانم ابتكار و حزب مشاركت كه به خاطر اينكه خلاف مصلحت كشور كار ميكردن و قوه قضاييه به صورت رسمي تعطيلش كرد هم ديگه نمدونم چي بگم!!
سيد2
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
ببخشيد خانم فائزه هاشمي منظورم بود
ولي اين خانم فاطمه هاشمي در مورد سران فتنه موضع گيري كردن؟! يا برعكس با همين افراد و نظرياتشون هم همراهي كردن؟!
آيا حداقل جزاي ساكتين فتنه و بلكه حاميان فتنه اين نيست كه مسئوليت دولتي نگيرند؟!!!
محمد313
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
اولا کدوم دو نفر من که از کسي اسمي الان نبردم ثانيا اگه اين جوري خوب باشه منم مثل خودتون فکر مي کنم ببينم چي ميگيد کجاي تاريخ نوشته که 88 تقلب شده ؟؟؟
عزيزم ببين آقا چي ميگن،گفتن در عرصه سيــــــــــاست بصيــــــر باشيد
راستي کجاي تاريخ نوشته که ...!

شايدم به تاريخ پيوسته و شما خبر نداري !،ها!

محمد
-
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
بسمه نعالي
با سلام
وزير بايد به فکر مردم باشد نه خودش و....
وزير بايد در جايي که منافع مردم در خطر است به نفع مردم از حزب يا .....خود کنار بکشد .براي خدا و براي خدمت به خلق خدا در سايه قرآن و معصومين و پيغمبران و احساس مسؤوليت در برابر شهدا و امام خميني و رهبري معظم انقلاب اسلامي داشته باشد .
به نظر بنده اشخاصي مثل آقايان سعيد جليلي،لنکراني ،سيد محمد غرضي
اگر عارف متعادل تر عمل کند و در برخي تصميماتش تجديد نظر کنند ايشان هم خوب هستند . خانم دستجردي.
بنده يک تقاضا از آقاي روحاني دارم لطفا وزير آموزش وپرورش در شأن اين وزارت پيدا کنند نه اينکه آقاي حاجي بابايي خوب نيستند ولي برخي تصميمات اين وزارت به جامعه ي آموزشي کشور لطمه زده است.
با آروزوي موفقيت براي آقاي روحاني
مسعود
-
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
نميدونم اون آقايي(سينا) که به من ميگه دکتر ولايتي وزير بهداشت؟ مگه نميدونه که ما الن تحريم دارو هستيم / خوب دکتر هم که ماشاء الله
مدعي رابطه هستند پس بسم الله//

آقا سيد2 هم گفته هر کي سر جاي خودش و بعد هم کشته مرده ي نظرم شده (طنز) بهش
ميگم : اگه هر کي جاي خودش باشه يعني عدالت
مسعود
-
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
نميدونم اون آقايي(سينا) که به من ميگه دکتر ولايتي وزير بهداشت؟ مگه نميدونه که ما الن تحريم دارو هستيم / خوب دکتر هم که ماشاء الله
مدعي رابطه هستند پس بسم الله//

آقا سيد2 هم گفته هر کي سر جاي خودش و بعد هم کشته مرده ي نظرم شده (طنز) بهش
ميگم : اگه هر کي جاي خودش باشه يعني عدالت
سيد2
-
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
نه آقا مسعود، همه قبول داريم هر كي سر جاي خودش ولي دليل نميشه يه قسمت رو بچسبيم بقيه رو نه!
مگه بحث وزارت بهداشت فقط تحريم دارو هستش؟!
اگه اينطوره كه در زمان دكتر لنكراني هم كه تحريم دارو شديم ايشون با مديريت خوبشون نذاشتن مردم كمبودي رو احساس كنن!
در ضمن واقعا ما بهتر از عماد افروغ نداريم؟! كسي كه ولايت فقيه رو هم ميبره زير سوال با نظرياتش!
ما كه خيليا رو بهتر از ايشون داريم
در مورد آقاي جاسبي هم واقعا حرفي واسه گفتن ندارم!!
معاون دومي! آقاي عارف هم جالب بود!
ابوالفضل
-
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
حالا ما اگر بگيم فلان کس معاون براي کجا باشه
يا فلان کس معاون برا کجايک باشه اصلان سودي هم داره
آخرش هم ميشينند خودشون انتخاب ميکنند
ابراهيم رضايي
-
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ارشاد : صفار هرندي-حداد عادل
دفاع : وحيدي
بهداشت : لنکراني
خارجه : جليلي
اصغري
-
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
من به شخصه به آقاي روحاني راي دادم که آقاي جليلي رئيس جمهور نشه . حالا قراره وزير خارجه شه ؟؟؟؟؟
من خودم پزشکم ميشه بفرمائيد آقاي لنکراني تو دوره وزارتشون چه کار بزرگي کردن که شايسته ترينن واسه وزارت ؟
سيدمحمد
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
به نظرم وزيراطلاعات بايد مصلحي باشه.چون حساب کار دستشه و اين همه سال کار کرده
کارشناسي ارشد
-
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
خواهش مند هستم وزيري انتخاب کنيد که اعتدالي که خودتن شعار داديد باشد نه عارف باشد که تند سخن مي گويد و به تفکرات غرب مايل است لطفا به شعارهي خودتان عمل کنيد و از خط ولايت جلو تر و عقب تر عمل نکنيد مثل ريس جمهور قبل هم خودتان يار امام زمان معرفي نکنيد
m.a
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
اقاي اشنا.لطفا در مسايليِ که به شما ربطي ندارد وارد نشويد
کارشناسي ارشد
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
تمام وزيران روحاني را هاشمي انتخاب مي کند نظر دادن بي ارزش است اين با سياست و پولهاي پنهان هاشمي اين دوره را مي گذراند
عبدالکريم
-
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
اگر حداد عادل توي وزرا نباشه تدبير و اعتدالي وجود نداره.
دوست
-
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
لنکراني-جليلي براي حفظ اقتدار-متکي-دستجردي-مصلحي
محمد313
-
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
عارف در يزد:
اصلاحات هيچ‌گونه سهم‌خواهي و توقعي از روحاني ندارد
يعني باور کنم!
احمد نيک بين
-
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
معاون اول:دکترعارف مناسب ترين گزينه
وزيراموزش پرورش:اقايان نجفي .حاجي
وزير علوم:توفيقي.معين
وزيرکشور:موسوي لاري.ناطق نوري
وزير راه وشهرسازي:عبدالعلي زاده.نيکزاد
وزير فرهنگ وارشاد:مطهري
وزير اطلاعات:حجج اسلام يونسي شوشتري
وزيرنفت:زنگنه
وزير اقتصاد:نوبخت
وزيرجهادکشاورزي:کلانتري حجتي
وزيربهداشت:پزشکيان
زير صنعت: مهندس ترکان

وزيرارتباطات: معتمدي
وزير امور خارجه: دکتر واعظي يا خرازي
وزير آموزش و پرورش: دکتر مطهري
وزير رفاه: کمالي
وزير دادگستري: حجت الاسلام انصاري
وزير ورزش: مهندس مهرعليزاده يا فائزه هاشمي
محيط زيست: دکتر معصومه ابتکار
معاون علمي و فناوري: دکترجاسبي
وزير نيرو: دکتر بيطرف
بانک مرکزي: ستاري فر
شوراي عالي امنيت ملي:دکتر ولايتي
ميراث فرهنگي: دکتر معصومه ابتکار يا فاطمه هاشمي
سازمان مديريت: دکتر ستاري فر .برادران شرکا
علي
-
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
فقط نيکزادو خوب اومدي
بسيجي گمنام
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
اصلا مي خاي رييس جمهورم خاتمي باشه ... ها.... موافقي ... اصلا بگيم اتوبوس اصلاحات دنده عقب بگيره ... کلهم 8 سال عقبي ها.... اين هايي که گفتي اگه خوب کار کرده بودن که مردم به احمدي نژاد راي نمي دادن.
علمدار
-
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
سلام نظرتون محترم ولي جدا در مطهري چي ديديد که به عنوان وزير درنظرش گرفتيد؟!خنده داره
فکرکنم اصلاح طلب کم آورديد.........
مريم
-
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
واي تورو خدا اين فسيل شده ها رو پيشنهاد ندين. مگه ميخوايم عقب گرد کنيم؟!!!!
بدون نام
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
توروخدا از هاشميون کسي رو پيشنهاد نديد!!
مهدي وزيري
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
براي بدست اوردن بهترين وزرا در دولت که همه در يک خط با هم به مشارکت واقعي بپردازند و در ادامه تغيير جهت ندهند و همراه با گروهي باشند که شروع کرده اند انتقاد بکنند و لي خيانت نکنند بايد يک تست بسيار هوشمندانه را ترتيب داد تا با نتيجه اي معادل 70% موفقيت در انتخاب مواجه شويد .توضيح دارد
جعفر
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ما کشاورزا يه شگرد داريم - مثلا براي اينکه بخواهيم بهترين گندم داشته باشيم دنبال بهترين نوع گندم نبايد باشيم بلکه دنبال نوع گندمي مي گرديم که با محيط اون منطقه سازگارتر باشد
1- نخبه بودن براي دريافت سمت وزير اصلا مهم نيست بلکه بايد سازگارترين فرد باشد
2- خواهشا از افرادي که با اسم بر سر زبان ها افتاده اند و بيخودي بزرگ شده اند استفاده نکنيد - بعضي افراد به خاطر مسئوليت هايي که قبلا داشتند بيخودي رنگ و لعاب گرفته اند در صورتي که پوچ و خالي هستند
3- حتما از افراد جوان فارق التحصيل دانشگاه ها استفاده کنيد - ببينيد طبق نظريه هاي دانشمندان انسان روز به روز در حال تکامل مي باشد پس حتما اين نکته را در نظر داشته باشيد که انسان امروز بهتر از انسان ديروز مغز خود را به کار مي اندازد
محمد313
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
داداش تجربه يه فاکتوريه که نمي شه ازش چشم پوشي کرد
zhr zkvt
-
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
به نظر بنده آقاي جليلي در همين پستي که الان هستن دارن عالي کار ميکنن و ميتونن براي وزارت امور خارجه گزينه خوبي باشن با توجه به اينکه دکتراي علوم سياسي هم دارن
دکتر لنکراني هم به عنوان وزير بهداشت دولت نهم لياقت خودشون رو ثابت کردند.
آقاي قاليباف هم بيشتر به درد وزارت راه و شهرسازي ميخورن
وزراي فرهنگ،رييس رسانه ملي، آموزش و پرورش
واقعا عملکرد افتضاحي داشتند در 4 سال اخير
خوبه روي اين وزارت خونه ها بيشتر فکر بشه!!!
حسين
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
زهي خيال باطل
يعني واقعا شما فکر ميکنيد از بين اقايون اصولگرا کابينه انتخاب ميشه؟
مثلا لنکراني ميشه وزير بهداشت
خيلي خنده دار بود
مگه اعوان و انصار هاشمي و مهدي هاشمي بيکار نشستن؟
تازه مملکت افتاده دست آقايون ؛ بايد صبر کرد.
مهدي وزيري
-
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ضمن عرض سلام اميدوارم در توديع سمت وزيران دقت بسيار باشد و بايد از مردم کمک بگيريد به راحتي يک کنواسيون براي کانديداها بگذاريد تا با معرفي خود مردم را جذب کنند و شما با نظريه مردم همراه شويد تا نتيجه فوق العاده اي بگيريد و صدها راه ديگر هم هست .. مشاورين اجتماعي مهدي وزيري کارشناس حقوقي و اقتصادي بين المللي
مهدي وزيري
-
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
با سلام بسيار طرح جالبي براي پيشنهاد دارم . در صورت توجه به اين ايميل سعي کنيد تماس بگيريد تا بهترين روش خود را براي معرفي تقديم رياست جمهوري بنمايم .
mehdiwaziri2000@yahoo.com
محسن
-
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
با سلام خواهشا از توانايي هاي من هم استفاده کنيد در کابينه پيشنهادي (وزير صنعت و معدن)
بدون نام
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
دکتر جليلي:وزير امور خارجه
دکتر دستجردي: وزير بهداشت
قاليباف: وزير مسکن
روح الله حيدري
-
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
هر کي نباشه جليلي بايد باشه
محمد313
-
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
شرور نباشه
دنبال تفرقه افکني بين جناحين سياسي نباشه و از همه مهمتر بـــــــــــصير و معتدل و دشمن ستيز باشه
رضا هنرمند
-
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
با سلام وتبريک / خدمتتان عرض کنم . وزير کشور جناب اقاي ناطق نوري يا محتشمي وزير سابق کشور / وزير خارجه ولايتي جليلي اصف/وزير اطلاعات طايب فلاحيان و وزير فعلي اژه اي/ وزير کشاورزي کلانتري وحجتي/ وزير اموزش وپرورش حاجي و بابايي/وزير دفاع محسن رضايي شمخاني وحيدورحيم صفوي/ وزير اقتصاد محسن رضايي نوبخت/وزير دادگستري شوشتري /وزير علوم عارف حدادعادل / وزارت فرهنگ صفارهرندي و عارف / وزير ورزش رسول خادم غفوري فرد رويانيان دادکان / وزير بهداشت لنگراني دستجردي / وزيرصنعت ترکان غرضي زنگنه / وزير نفت زنگنه ميرکاظمي غرضي/وزير نيرو فتاح نعمت زاده / وزير راه سعيدي کيا ترکان / وزير مسکن عباس اخوندي ووزير فعلي عبدالعلي زاده /معاون انرژي اتمي غفوري فرد /ميراث فرهنگي ابتکار دستجردي / معاون اول باهنر عارف /
دلسوز
-
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
معاون اول: عارف
وزير کشور:ناطق نوري
وزير فرهنگ و ارشاد: مشايي
وزير ورزش: ياسر هاشمي
وزير علوم: مهدي هاشمي
وزير دفاع:قاليباف
وزير راه و شهرسازي:محسن هاشمي
وزير نيرو:بيطرف
وزير نفت:زنگنه
وزير خارجه:واعظي
وزير بهداشت:باقر لاريجاني
وزير اطلاعات:يونسي
وزير رفاه و کار: مرتضوي
وزير:اقتصاد:محسن رضايي
وزير صنعت: غضنفري
وزير آموزش و پرورش: علي مطهري
شوراي امنيت ملي: ولايتي
محيط زيست: فاطمه هاشمي
ميراث فرهنگي: فائزه هاشمي
وزير دادگستري: فلاحيان
وزير ارتباطات:غرضي
بازرسي نهاد: داود احمدي نژاد
بانک مرکزي: حسيني يا جهانگيري
معاون علمي و فناوري: جاسبي
وزير جهاد کشاورزي: حجتي
سيد2
-
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آيت ا... هاشمي كه خودشون رئيس مجمع هستن، از خانواده ايشون تنها خانمشون تو اين ليست نيستن!
شايد شماااا بتونيد يه وزارتي چيزي هم به ايشون بديد!!
علي
-
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
به نظرم معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري رو هم بديد به خانم عفت مرعشي(همسر آيت الله هاشمي). براي برادر آيت الله هاشمي آقاي محمد هاشمي هم پستي در نظر بگيريد
محمد313
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
سيد2 مچکريم
بدون نام
-
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
معاون اول دکتر عارف
آموزش وپرورش دکترنجفي
بهداشت خانم دستجردي
اگردر کابينه نباشند ظلم بزرگيه
علمدار
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
سلام
دکتر حداد عادل:وزير فرهنگ و ارشاد
دکتر جليلي:وزير امور خارجه
وزير مسکن کما في السابق
علي پرمو
-
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
دکتر جلال رسول اف به عنوان وزير اقتصاد و دارائي يا رئيس بانک مرکزي
سابقه درخشان دکتر رسول الف در ميادين بانکي کشور بر همگان ثابت شده است
صدرا
-
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
نيرو فتاح
تامين احتماعي مهندس علي يوسف پور
صدرا
-
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
فتاح وزير نيرو
علي يوسفپور تامين اجتماعي(کار و امور اجتماعي)
a.j.k
-
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
وزير فرهنگ وارشاد فقط "علي گراييلي".
بدون نام
-
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
دکتر محسن رضايي وزير اقتصاد
بدون نام
-
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
براي وزير امور خارجه دکتر ولايتي بهترين گزينه هستند با 16 سال سابقه يعني بيشترين تجربه و سابقه در اين وزارت خانه را ايشان دارا هستند.
ناشناس
-
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
داداش يه بار ديگه مناظره سوم را ببين و به بيانات اخير اقا هم با دقت گوش بده
بدون نام
-
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
تو رو خدا اگه حتي خود جرج سوروس رو هم ميخواد بذاره تو کابينه اش بذاره، ولي اين نوبخت رو با اون گونه هاي زنونه اش نذاره!!!!!!! نمي تونيم 8 سال تحملش کنيم!!!
مهديار علوي
-
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
معاون اول: سيد محمد خاتمي/ قاليباف
وزير دفاع: تاج زاده / وحيدي
وزير کشور: عبدالله نوري / احمدي مقدم
وزير اقتصاد: خاوري/ محسن رضايي
وزير نفت: مهدي هاشمي/ رستم قاسمي
وزير صنعت و معدن: عارف/ ميرکاظمي
وزير راه و شهرسازي: کرباسچي / سعيدي کيا
وزير جهاد کشاورزي: عطريان فر/ کوچک زاده
وزير اطلاعات: موسوي لاري / مصلحي
وزير بهداشت: ياسر هاشمي/ وحيد دستگردي
وزير ارتباطات: اکبر گنجي/ سليماني
وزير امور خارجه: ابطحي/ جليلي
وزير آموزش و پرورش: عفت مرعشي/ حدادعادل
وزير رفاه: الويري/ توکلي
وزير دادگستري: فائزه هاشمي/ اژه اي
وزير ورزش: صفايي فراهاني / امير خادم
وزير فرهنگ: مهاجراني / جواد لاريجاني
وزير علوم: جاسبي / باقري لنکراني
بنياد شهيد: مهدي کروبي / محمد کوثري
معاون امور روحانيون: کديور / ابوترابي فرد
سيد2
-
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
خيلي جالب بود
رديف اول تقريبا همه جزو فتنه گران و ...
رديف دوم اكثرا انسان هاي داراي لياقت
جالب بود
محمد313
-
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
سيد2 بازم با حال اومدي خوشم اومد
روح الله حيدري
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
با رديف دوم موافقم اماا رديف اول افتضاح بود مخوصا عارف که گفتي معدن
اخه عارف معدن چه ميدونه چيه اون تو مناظره به معدن رو باز گفت جاذبه طبيعي
محمد313
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آخه مهدي هاشمي که الان سرش شلوغه، دارن به پروندش رسيدگي ميکنن تا انشا الله حکمش صادر بشه چه حرفايي ميزني شما!
محمد313
-
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
فکرشو بکن بنياد شهيد رو بدن کروبي:)))))))))))
نهضت سرخ
-
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
ايول ايول
بدون نام
-
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
دکتر عارف-معاون اول
حسن فريدون
-
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: اصغر فرهادي
مشاور امور زنان: گلشيفته فراهاني
خواننده کاخ رياست جمهوري:محمد رضا شجريان
همه کاره کاخ رياست جمهوري : اکبر هاشمي رفسنجاني
پشت پرده کاخ رياست جمهوري:سيد محمد خاتمي
و در نهايت دکتر ترين دکتر اين ليست کسي نيست جز منتخب مردم حسن روحاني!!!!!!!!!
حسن کليد ساز
-
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
دمت گرم در ضمن زين پس شب هاي جمعه پس از نماز مغرب و عشا آکادمي گوگوش نيز از شبکه اول سيما پخش خواهد شد!!!
علي
-
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
جناب آقايون حسن فريدون و حسن کليدساز به نظرم درست نيست که رئيس جمهور کشورمون رو اينطوري مسخره کنيم. چرا بعضيها به خاطر راي نياوردن کانديداي مورد نظر خودشون اينطوري دارن فضا رو آلوده و مسموم ميکنن؟
سيد2
-
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آقا علي درست ميگن
همون كه آقا گفتند الان همه بايد به رئيس جمهور منتخب كمك كنيم،برنامه هامون رو بهشون بديم و... براي پيشرفت كشور
اين حرف ها وحدت شكن هستند و در حال حاضر آقاي روحاني هم رئيس جمهور همه ما هستن
انتقاد هم منصفانه كنيم نه با اين حرف ها
محمد313
-
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
بي جنبه ها جنبه داشته باشيد
روحاني رئيس جمهور ملت است انشا الله
و بايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد همه او را ياري کنيم
هدف ارتقا نظام است در وقت خودش هم انتقاد صورت مي گيرد
برادر کليد ساز چه معني داره !!
مباشر اميني
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
دوستاني که حرف از وزارت آقاي جليلي ميزنن . به نظر من ايشون توانايي اداره يک وزارت رو ندارن و بيشتر جهت امورات فرهنگي در يک دانشگاه مثلا معاونت فرهنگي مناسب هستن و در نهايت هم در حد معاون وزير. خوش باشيد
محمد313
-
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
خوش گلدي
سيد2
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
عزيز من مطمئن هستم شما اصلا نميدوني وظيفه دبير شوراي امنيت ملي دقيقا چيه!
برو بخون تا متوجه بشي
در ضمن شوراي نگهبان هم ايشون رو شايسته رياست جمهوري دونسته و خود آقاي روحاني هم به خاطر مهمترين مسئوليتشون كه دبير شوراي امنيت بوده الان لياقت رياست جمهوري رو پيدا كرده!
نه به اون دوستمون كه گفتند آقاي جليلي از كل دولت هم سنگينتر هستند و نبايد چنين كسي انتخاب بشه، نه به شما كه ميگي در حد وزارت هم نيست!!!
محمد313
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
با سيد 2 به خصوص تکه آخر نظرش موافقم
آخر نفهميديم جليلي خيلي سنگينه يا خيلي سبک
ولي اينو فهميديم که شايد هر جوري هست مي خوان چوب لاي چرخ توانايي و شخصيت و وزير شدن دکتر جون بکنن
دکتر وزير خودتي انشا الله
سيد3
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
مباشر درست ميگه. جليلي رو زياد بزرگ نکنيد. چون تو مناظرات هم بسيار ضعيف ظاهر شد و نشون داد که در حد و اندازه هاي رياست جمهوري نيست. به نظرمنم بذارنش رئيس دانشگاه امام صادق واسش مناسبه
سيد2
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
آقاي سيد3 ! از برند ما استفاده تبليغاتي نكني !
اون جوابي كه به ايشون دادم رو هم شما بخونيد!
سيد2
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
در ضمن آقاي سيد3 اگه قوي بودن در مناظره از منظر شما سياه نمايي و دروغگويي هستش، بله ايشون خيلي ضعيف هستند، اصلا من ميگم بلد نيستن!
صحبتاي آقا رو ديد كه گفتن بعضي كانديداها سياه نمايي كردند و در پرونده هسته اي آمريكاييها كارشكني ميكنن نه ما، كه ايران منطقي قوي دارد
اين حرف آقا صحبتاي چه كسي رو رد و صحبتاي چه كسي رو تأييد ميكنه؟!
الان بگيد كي ضعيف بود، كي قوي!
محمد313
-
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
سيد(ورژن 2)جون خوب معلومه جليلي ok هستش
چرا حالا به جليلي گير دادن اينا بترکه چشم ضد ولايت،بترکه چشم حسود آيا؟؟ آيا؟؟ نچ بر شيطون لعنت
روح الله حيدري
-
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
داداش گلم تو از جليلي چي ميدوني؟خداييش از جليلي چقدر اطلاعات داري؟تو مناظره از قويترين آدمها بود چون دروغ نگفت.بهتره از جاييي خط نگيري و وابسطه به کسي نباشي
X-MAN98
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
ببخشيد مگه جناب شما که از جليلي تعريف و طرفداري ميکني از کسي خط ميگيري
ولايي
-
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
جليلي اگه بلد نباشه که مثل خيليها چکار بکنه تا
به هر قيمتي پيروز بشه!!!اما خيلي خوب ميدونه که در ميدان رقابت چه کارهايي رو نبايد بکنه .
کساني هم که به جليلي راي دادند به گفتمان انقلابي او راي دادند
يه کم اطلاعاتتون رو بالا ببريد لطفا
po
-
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
با سلام ارزوي من اين است که دکتر جليلي همان کار قبلي خود را بکنند يا وزير امور خارجه بشوند .....
po
-
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
اقاي قاليباف هم وزير مسکن يا راه و شهر سازي بشن....
po
-
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
من واقعا اين قدر از حرف سيد 3تعجب کردم که فک کنک هيچي نگم بهنره واقعا اين قدر سطحي نگر؟؟؟؟؟؟؟ايول به سيد2.......
محمد313
-
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اي ول اي ول داش سيد(ورژن2) رو اي ول
راستي سيدجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون متولد چه سالي؟
سيد2
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
ممنون، اين حرفا چيه
هميشه بايد حرف منطقي زد
من خيلي دوست دارم افراد مختلف بيان نظراتشون رو بگن ولي جواب منطقي رو هم قبول كنند و مقاومت نكنند در مقابل حرف درست
ان شاا... هم كه بنده از صحبت هاي دوستان استفاده ميكنم
بنده متولد اواخر سال 69 هستم
تازه ليسانس مهندسي مكانيك رو گرفتم و ان شاا... ترم ديگه ارشد هستم
محمد313
-
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به سلامتي انشا الله :)
سيد3
-
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
سيد 2 هنوز بچه اي که . آخه تو رو چه به سياست . برو درستو بخون مشقتو بنويس بچه جان
محمد313
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
سيد 3 ادب داشته باش مهم درک و شعور و عقلو فهم آدمه بزرگ بودن به سن و هيکل نيست
محمد313
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
آدماي بي جنبه اي مثه بعضيا(3) پيدا ميشه که آدم نميتونه دو کلوم برادرانه با هم حرف زد و زود مسخره کردنش متاسفانه گل ميکنه
مامانت يادت نداده که کسي رو کوچيکتر خودت نبيني؟؟!



تنها زماني حق داري کسي را از بالا نگاه کني که قصد بلند کردن او را از زمين داشنه باشي
راستي سيد1 کيه خيلي کم ازش کامنت ديدم
سيد1 کجايي؟ :)))) سيد1...
سيد2
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
آقاي سيد3 فكرشو نميكردم شما اينطور آدمي باشيد
من ياد گرفتم به كسي توهين نكنم و ياد گرفتم حرف همه رو بشنوم و حرف خودم رو هم در فضاي منطقي بزنم و خيلي دوست دارم دوستان هم بيان با هم صحبت كنيم
ولي عزيز در زمينه بچه بودن بنده!
به نظر شما كسي كه 23 سالش هست بچه هست؟!
من نميدونم شما چند سالتون هست و چه مسئوليت هاي كلان كشوري داشتيد كه خودتون رو اينقدر بزرگ ميدونيد و بنده رو بچه!
ولي در اين حد بدونيد بنده 5 ساله به طور كامل وارد مسائل سياسي و ... شدم و با كساني ملاقات داشتم و يا خصوصي صحبت كردم كه شايد شما آرزوي صحبت كردن با اين عزيزان رو داشته باشيد!
اينو گفتم كه بدونيد داشتن اطلاعات به سن ربطي نداره، بايد دغدمه مند باشي كه در اينصورت ممكنه 15 سالت باشه ولي از صدتا سياستمدار بي بصيرت اطلاعات و تحليلت بهتر باشه
دفاع مقدس هم همين مسئله رو نشون داد
به هر حال عزيز بهتون توصيه ميكنم هيچوقت اطرافيانتون رو كوچيك نبينيد تا اونا هم شما رو كوچيك نبينن!
محمد313
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
سيد3 ، ( po ) چي ميگه؟!!!!!!! :))))
سيد2
-
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
در پاسخ به سيد3:
فقط اينو بگم بنده 5 ساله كه وارد مسائل سياسي شدم و مسئوليت هايي داشتم كه تونسته به من كمك كنه و با كساني هم تونستم صحبت كنم و جلسه داشته باشم كه فكر ميكنم شما آرزو داشته باشيد با اين اشخاص خصوصي صحبت كنيد!
در ضمن فرماندهان زمان جنگ هم هم سن و سال ما بودند
براي شما هم متأسف هستم كه تنها با توهين ميخوايد خود رو بالا ببريد
من نميدونم شما چه مسئوليت هاي كلان كشوري داشتيد كه منو بچه ميدونيد ولي مطمئنا رفتارهايي همچون رفتار امثال شما رو هرگز به فرزندانم ياد نميدم و به اونا ياد ميدم به برادران خود احترام بزارن تا اونا هم بهشون احترام بزارن
مرتضي
-
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به نظر من حتما بايد نظر آيت الله هاشمي رو هم تو کابينه لحاظ کرد چون ايشون نقش بسزايي تو پيروزي دکتر روحاني داشتن و اگه حمايتهاي ايشون نبود چه بسا فرد ديگري الان رئيس جمهور بود
محمد313
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
حتما حتما ... !
مگه کسي ميتونه نظر اين جناب سکوت کرده ي 4 سال پيش رو لحاظ نکنه پناه بر خدا! چه حرفايي مي زنيا!
بيشين بينيم بااا
نيما
-
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
چه ربطي داره آخه، در انتخاب کابينه بايد شايسته سالاري مد نظر باشه نه اينکه هر کي ازت بيشتر حمايت کرده يه پست بهتر بهش بدي. کجاي کار هستيم ما!!!!!!!!!! خدا امورات را ختم به خير فرمايد
سيد2
-
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
عزيز اگه اينطوره كه ايشون اصلا نبايد به اصولگراها نگاه هم بكنه!
ايشون الان رئيس جمهور همه ملت هستن و حكم شرعي بر ايشون هست كه شايسته رو انتخاب كنه نه سفارشي انتخاب كنه!
اين حرف شما با نظر اسلام همخوني نداره عزيز!
بماند حالا خود آقاي هاشمي چه مشكلاتي دارند!
ميثم
-
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به نظر من به اين نامزدهايي که راي نياوردن يه پست وزيري چيزي بهشون بدن گناه دارن
سيد2
-
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
من واقعا تعجب ميكنم
چرا دوستان وقتي ميخوان درباره بي كفايتي يكي از كانديداها صحبت كنن فقط دكتر جليلي رو ميگن!
آيا واقعا مهندس غرضي يا دكتر رضايي يا شهرداري يا ... مسئوليت هاش از دبير شوراي امنيت ملي سطحشون بالاتره؟!
مقداري انصاف رو نگه داريد و فقط يكي رو نقد نكنيد و اگه دنبال نقد منصفانه و آگاهي دادن به ديگران هستيد با دليل صحبت كنيد نه اينكه به طور كلي بگيد به درد نميخوره
دليل بياريد شايد ما هم متوجه شديم ماها داريم اشتياه ميگيم
حرف حق كه جواب نداره
با دليل نظر بديم!
بدون نام
-
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
خانم دکتردستجردي يا جناب مرندي بهداشت علوم جنا ب عارف بزرگ مسکن نيکزاد دلاور خاتمي معاون اول ناطق وزير کشور فرهنگ حداد ورزش دادکان کار محجوب عزيز نفت آقازاده اقتصاد محسن رضايي امورخارجه خرازي آموزش وپرورش مطهري درکل کارسختيه خيلي مطالعه ميخواد اميدوارم فقط خوش بحال مردم باشه هميشه اين مردم وفادار نجيب رياحي
محمد313
-
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
دلاور خاتمي؟!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))
فراجناحي
-
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
به نظرم دکتر جليلي براي هر پستي مناسب است،مخصوصا وزارت خارجه،حتي براي مشاور رئيس جمهور نيز بسيار شايسته اند.
دکتر قاليباف براي وزارت راه و مسکن و شهر سازي.
دکتر حداد عادل وزارت فرهنگ و ارشاد يا آموزش و پرورش.
افراد شايسته ديگري هم براي وزارت خانه هاي ديگر هستند لکن اگر آقاي روحاني اين سه نفري که مردم در مناظرات به توانايي هايشان پي بردند و نيز اختلاف سليقه با آقاي روحاني دارند را انتخاب کنند،صداقت خود را در شايسته سالاري و عدم حزب گرايي نشان مي دهند.اميدواريم
علي آقا
-
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
به نظرمن چون آقايان هاشمي وخاتمي نقش بسزايي تو پيروزي آقاي روحاني داشتن پس بنابراين جناب آقاي روحاني حتما بايد تو تشکيل کابينه از نظرات و مشاوره اين دو بزرگوار استفاده کنه. به نظر من آقايان هاشمي و خاتمي و روحاني سه شخصيت فراجناحي هستن که متعلق به يک جناح خاص نيستند و متعلق به کل مردم اين کشور هستن. به اميد موفقيت اين سه عزيز بزرگوار مون در امر پيشرفت و آباداني کشور عزيزمون ايران
زنده باد روحاني زنده باد هاشمي زنده باد خاتمي به اميد پيشرفت و آباداني ايران اسلامي با اتحاد و همدلي اين سه عزيز بزرگوار
معاون اول آقاي دکتر خاتمي
بقيه اعضاي کابينه هم با مشورت و همفکري اين سه عزيز بزرگوار انتخاب شوند
محمد313
-
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
آقاي دکتر خاتمي !!!خوب اومدي خندم گرفت انگار تو هم ادخال سرور در قلوب مومنين رو بلدي
دکــــتر خاتمي!!!!!! :)))
محمد313
-
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
بعضيا ميگن اکبر شاه نکنه دليلش همينه!
سيد2
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
خيلي جالب بود!
مملكت رو همين 3 نفر ببندند!
آقا جان واسه هر بخشي بايد با متخصصان زيادي مشورت بشه نه 3 نفر!
اون جمله فراجناحي هم خيلي جالب بود مخخخخخصوصا واسه آقاي خاتمي!!!
معبن
-
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
آخه خاتمي يه بار دکتر ترين دکتره هفته شده!
منتظر
-
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
تو کابينه روحاني هرکي ميخواد باشه فقط جليلي نباشه
مريم
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
من هم تا قبل از انتخابات شناخت زيادي از دکتر جليلي نداشتم و کاملا بي طرفانه به برنامه هاي همه نامزدها نگاه کردم و توي اين چند هفته واقعا شيفته شخصيت (نه شخص) دکتر جليلي شدم ايشون واقعا اشنا و مسلط به مسائل داخل و خارج از کشور هستند(بنا به اقتضاي شغلشون در شوراي عالي امنيت) و در عين حال بسيار متواضع و با اخلاق
خدا را شکر ميکنم که رهبر اينچنين ياران با بصيرتي دارن و شب و روز براي سلامتي و موفقيت هر دوشون دعا ميکنم
محمد313
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
نه بابا!!!!!!!!
محمد313
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
راستي شما منتظر کي هستي؟؟؟! کدوم انتظار؟
روح الله حيدري
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
اصلا جليلي ميشناسي که داري اين حرفهارو ميزني؟
کاش در موردش اطلاعات داشتين
نه سازش نه تسليم يار جليلي هستيم
محمد313
-
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
شما؟؟!
نيما
-
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
منتظر جان چقدر حرفت شبيه رسانه هاي اون ور آبي بود "هر کسي به جز جليلي"!!!
اعتدال گرا
-
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
خدمت جناب آقاي روح الله حيدري و سيد 2 و محمد 313 و بقيه دوستان عرض کنم که دوستان عزيز شما نهايت سعي و تلاشتون رو کرديد و بيشتر از 4 ميليون راي نياورديد!!! به عبارت ديگه و واضحتر بخوام بگم کل همفکراي شما تو کشور از اين تعداد بيشتر نيستن. پس بهتره سکوت کنيد و به راي اکثريت احترام بذاريد. والسلام. به نظر منم جليلي نبايد تو کابينه دکتر روحاني باشه . چون سابقه گذشتش چيز مثبتي خصوصا تو بحث اعتدال نداره که حالا بخواد تو کابينه دولت اعتدال هم قرار بگيره. اعضاي کابينه بايد افرادي مثل حجت الاسلام ناطق نوري و آقاي دکتر خاتمي و عارف و مطهري و امثال اينها باشن تا مردم کشورمون اعتدال واقعي رو حس کنن. والسلام
سيد2
-
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خيلي برام جالبه!
ياد حرف آقاي حداد به آقاي رضايي افتادم!
شما يه جوري صحبت ميكنيد كه انگار ماها به فكر مردم نيستيم وفقط شما به فكر مردم هستيد!
ببين دوست من، بين حق و باطل راه رفتن معنيش ميانه روي نيست!
اگه اينطوره كه پيامبر و امام علي و امام حسين و باقي ائمه و هم چنين امام و شهيد مطهري و شهيد بهشتي و حضرت آقا كه خيييلي افراطي هستن!
البته منظورم اين نيست همه ي اين عزيزان اگه بودند به آقاي جليلي رأي ميدادند!! نه
منظورم اينه كه گفتمان آقاي جليلي گفتمان انقلاب و اسلام ناب بوده و هست و خواهد بود
ما ياد گرفتيم صحبت كنيم و صحبت ديگران رو هم با كمال آرامش بشنويم و اين حرف شما كه ميگيد ديگه ساكت و چيزي نگيد فكر نميكنم با گفتمان اعتدالي سازگار باشه!!
در ضمن اگه كاراي دولت تو 2 يا 3 سال گذشته نبود آيا باز اينطور ميشد؟!
همين به بهانه ي اعتدالگرايي ها بود كه در صدر اسلام باعث شد بعد از پيامبر اين انحرافات به وجود بياد، چرا كه گفتمان اسلام رو افراط و آزادي رو اعتدال معرفي كردند!
در ضمن گفتيد اعتدال كه ما همه قبول داريم اعتدال و به دنبالش هم ميريم ولي آيا واقعا آقايان خاتمي و مطهري معتدل هستند؟؟!!!!!!!
آقاي خاتمي رو كه همه ميدونن در انتخابات 88 چه كرد عزيز!!
آقاي مطهري هم كه نميدونم چي بگم!!
آقاي عارف در مناظرات فقققطط ميگفت اصلاحات آري،اصولگرايي خير!
آيا اعتدال شما اين هاست!!
پس اگه ميشه افراطيون اصلاحات رو واسه ما اسم ببريد و توضيح بديد كه آقاي خاتمي چطور جلوي افراطي گري اين افراد مقابله كردند؟!
سيد2
-
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
راستي عزيز يه نكته اي به ذهنم رسيد گفتم شايد خالي از لطف نباشه
شما ميگيد همفكرا، آيا فقط رياست جمهوري رو داشتيم؟!
انتخابات مجلس و شوراها رو يادتون رفته؟!
در اين دو تا انتخابات كاملا مشخصه چه كساني پيروز شدند و مردم كدوم ديدگاه رو ميپسنديدند ولي شما رياست جمهوري رو چرا تنها ميگيد؟!
همه ميدونند رياست جمهوري بنا به هزاران دليل فرق ميكنه بعضي مسائل مياد وسط كه انتخاب رو واسه مردم سخت ميكنه
در پمن مطمئن باشيد اكثر مردم همين ديد رو دارند كه اگر همين ديد نبود در سال 88 آقاي احمدي نژاد اون زمان! رو انتخاب نميكردند
فرامرز
-
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
به نظر بنده اگر واقع بينانه نگاه کنيم علي رقم جو سازي هاي صورت گرفته با توجه به سخت کوشي و اقدامات اجرايي آقاي احمدي نژاد استفاده از ايشان بعنوان معاون اجرايي رئيس جمهور (اگر قبول کنند) يک وزنه بزرگ براي دولت آقاي سعيدلو بهتر است از ايشان در پستهاي اجرايي استفاده شود نه پستهاي سياسي. در کل دولت آقاي احمدي نژاد يک دولت اجرايي بود و ترکيب آن با آقاي روحاني بعنوان سياستمداري که نشان داده تعامل را خوب مي شناسد يک ترکيب سياسي اجرايي مي شود که مي تواند پيشرفت خوبي را براي کشور رقم بزند.
پارسا اعتدالگرا
-
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
وزير پيشنهادي ورزش و آموزش و پرورش خوب هستش ولي براي وزارت علوم دکتر رضا اردکانيان ، دکتر رضامکنون ، دکتر محمدرضا عارف ، دکتر محمدرضا ظفرقندي، دکتر صلاح الدين دلشاد، دکتر محمد طبيبيان مناسب هستند
ارسال نظرات
captcha