نظرسنجی: برداشت آزاد شما از این 2 تصویر «خاص» چیست؟
روی موج مخاطبین-8
تعداد نظرات: ۲۸۱
س. فلاح
-
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خبرگزاري شما هم داره شورش رو در مياره
خجالت بکشين اين چه عکسيه؟ کتاب دعا و اين ريخت و قيافه هاي آنچناني؟
م . راجي
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
انتقادت بجا ولي کاش يه نظر درست حسابي هم ميدادي تا 4نفر که نطرات رو ميخونن لااقل بر اطلاعات ديني و اعتقاديشون اضافه بشه يه کم!
علي
-
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
با عکس دوم که همگي آشنا هستيم ولي با
قرار دادن اون در کنار عکس اول (که مي تونيم اون رو کارگرداني شده هم فرض کنيم) ، به نوعي تلاش مولف براي القاي نظر مطلوبش در بيينده به ذهن متبادر مي شود.
تلاقي
-
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خب حالا مثلا چي بگيم؟ دو تا بدحجاب اينجان که دارن دعا ميکنن. بگيم گشت ارشاد بياد جمعشون کنه؟
م . راجي
-
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
نه عزيزم بهشون بگو اصل رو رها نکنن و دنبال فرع برن. بهشون بگو تا عمل واجبي هست که رو زمين مونده و بايد انجام بشه،نوبت به مستحب نميرسه. آره عزيزم
محمد313
-
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
منظور تلاقي اين بود : حالا که چي ما چي کار کنيم به عقيده من اين ها رواج منکر است نبايد چنين تصاويري آپلود شود
محمد313
-
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
راجي خدا خيرت بده ممنون اجرت با امام زمان _(عج)
تلاقي
-
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اشاعه منکر که شاخ و دم ندارد! همين است ديگر
وقتي اين عکس ها را منتشر ميکنيد و ميگذاريد جلو چشم جوان هاي مردم چطور توقع داريد پسرها و مردهاي ما چشم هاي خودشان را کنترل کنند؟
علي به عشق حضرت علي
-
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
تذکر: غيرطنز

پل نيومن در بين بازيگران هاليوود جزء وفادارترين ها به خانواده و همسر بوده به طوري که بيش از پنجاه سال با همسرش زندگي کرد تا اينکه مرگ آنها را از هم جدا نمود.
روزي خبرنگاري (خبرنگار نشريه پلي بوي) از او سوال کرد چرا هرگز توسط بازيگران و زنان زيباروي هاليوود از راه به در نشده و او جمله مشهورش را به زبان آورد:

" وقتي مردي يک استيک آبدار در خانه دارد خود را آواره خيابانها براي يک همبرگر خشک و خالي نميکند"
علي
-
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
من که از تذکر غير طنز! اين دوستمون چيزي متوجه نشدم؛ دوستاني که سردرآوردن راهنمايي کنند.
بدون نام
-
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اين عکاس هاي شما عجب فضول تشريف دارن
چيکار دارين به حريم خصوصي مردم؟ بس ديگه خجالت بکشين
محمد313
-
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
حريم خصوصي؟!!!!!!!!!!!! عزيزم ما تو خيابونا آسايش ميخوايم حق طبيعيمونم هست -حريم خصوصي!
م . راجي
-
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
سلام هم دين و هم وطن عزيزاز کي تا حلا خيابون و جلوي دانشگاه و مراکز عمومي شده حريم خصوصي؟؟؟!!!! اينم بدون حتي داخل ماشين هم حريم خصوصي نيست که هرکسي هر کاري دلش خواست داخل ماشينش بکنه! حريم خصوصي ميشه داخل منزل، تازه اونم منزل خدشون و تازه اينکه اگه جمع شدنشون مشکل نداشته باشه و افراد اون جمع مرتکب حرام نشن
محمد313
-
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
راجي عزيز کاش روي تراس خونه ها رو هم اضافه ميکردي يه روز من يه خانومي رو ديدم که انگار نه انگار اومده بود روي تراسشون که دقيقا جلوش خيابون و محل تردد بود،راستي که شرم نمي کنند اين مردان بي غيرتشان
ماريه
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
آهان نکته همين جاست.حريم خصوصي تو خيابونه؟همينه بغرعان اينا حجابو شخصي ميبينن.سوال مصطفي رو تکرار کنيد
بدون نام
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
همه تو فکر دعا کردن هستن براي بچه هاشون کاش يکي هم به فکر امر به معروف و نهي از منکر بود
فرامرزي
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
ما شنيده بوديم براي دعا خوندن بايد حجاب داشته باشي اما گمونم بعضيا اين رو نشنيدن
ايرانمهر
-
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
فطرت آدميزاد د رهمه احوال، فطرتي خداجو است
محمد313
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
عزيزم اينا فقط اين جور موقع ها خدا رو مي خوان يه مشت آدم منفعت طلب خدا رو براي رفع خواهش هاي نفسانيشون ميخوان - اين جوري-


م. راجي
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اين نطر شماست و يک نوع بازي با لغات و کلمات است. دين چنين چيزي را نميپذيرد هموطن عزيز
شايسته کرمي
-
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
پديده زشت بدحجابي که اين روزها مبدل به بيحجابي شده، آدم رو به وحشت ميندازه که عاقبت جامعه ما چي قراره بشه؟
محمد313
-
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
دختران با حجاب بخت بيشتري براي ازدواج دارند و همين طور کمتر به طلاق رضايت ميدهند يکي از دلايل قطعي آن دور ماندن زن آدم از چشمان حيض مي باشد
شهدا شرمنده ايم
(مردان با غيرت زنان با حجاب دارند)
بي دل
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
مفاتيح خوندن و دعا خوندن مستحبه اما حجاب واجبه
البته به نظرم اين بنده هاي خدا هم نمي دونم حجاب واجب
محمد313
-
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
گمون نميکنم ندونن خودشون رو به نفهمي ميزنن شما هم فکر ميکني نميدونن
علي
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
فک کنم اينا دارن برا کنکور مي خونن يا اين که دارن دعا مي خونن برا قبولي تو کنکور :))
نوآور
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
البته منم قول دارم اين نوع عکسها اشاع? منکره
اما بايد جامعه به اين نکته توجه کنه که افراد بد حجاب يا حتي بي حجاب، بي دين نيستند و حتي مي شه گفت بي عفت هم نيستند. اما بايد اين مسئله رو جا بياندازيد که حجاب هم جزئي از دين است.
البته من هم با انتشار اين گونه عکس ها مخالفم
م.راجي
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
ببخشيد دوست عزيز ميشه بفرماييد پس داشتن دين و دينداري به چه معناست؟؟؟؟!!!! مخصوصا براي يک زن مسلمان
محمد313
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بابا ما گفتيم اين جور چيزا رو اشاعه نکنيد، بدتر نظرسنجيش هم کرديد؟ وا مصيبتا
گفتم يا نگفتم؟... گفتم يا نگفتم؟... گفتم يا نگفتم؟!
شهريار مرادي
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بايد به اين نکته توجه داشت با اين که بد حجاب اند اما باز هم معتقد به اون بالايي هستند که اين خيلي ارزش داره
محمد313
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اين چه اعتقاديه که اشک حضرت بقيت الله ارواحناه فداه رو در ميارن...
حديث
-
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
افرين به محمد 313 که از نظراتش معلومه شير پاک خورده.
محمد313
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
متاسفانه برخي دختران و زنان امروزي فقط در هنگام نماز، حجاب کامل خود را رعايت
مي کنند، گويي که فقط خداوند نامحرم است...
سرباز
-
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
سلام
فقط مي توانم اين حديث را از امام صادق(ع) بخوانم که مي فرمايند:
فساد ظاهر از فساد باطن است.
بحارالانوار:ج73،ص395،باب144،حديث1.
محمد313
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
احسنتم
مريم
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اين روزها خيلي چيزا توي جامعه عوض شده ظاهر ما ادما تغيير کرده اما برداشت من از اين عکس اينه که هنوز عده اي با همه اتفاقها و تلاش هايي که براي به يغما بردن فرهنگ عفاف و حجاب توي کشور ما صورت گرفته بازهم ته تهش موقع نياز برميگردن به سمت خدا و اين کم چيزي نيست.اين رو همه ما تجربه کرديم که خدا حتي دروغ هاي ما رو هم که براي راه افتادن کارمون بهش مي گيم قبول داره.پس نميتونيم ايرادي بگيريم.در ضمن توجه به اين نکته ضروري که حواسمون باشه فرعيات جاي اصلي ها رو نگيره.حجاب يک حرف است و اعتقاد به خدا چيز ديگر هر چند درجات ايمان متفاوتند.بي اعتقاد به خدا کافر است اما بي حجاب بنده اي است که گناهي مرتکب شده.
مصطفي
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
باسلام درسته که بيحجابي گناه شخصي است ولي گناهيه که عقوبتش خانواده اسلا مي رو متلاشي ميکنه (آيا اثر دزديدن پول از جيب باباي خانواده و اثرسرقت مسلحانه از يک مغازه طلا فروشي در جامعه يکسان است. )
محمد313
-
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بلـــــــه...!!!!!!! الگو حضرت زهراست غافل نشويم
محمد313
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
کسي که بدونه و گناه انجام بده (مثل بدحجابا يا بهتره بگم تقريبا بي حجاب ها) گناهش سنگين تر از اون کافريه که نمي دونه و مرتکب گناه ميشه بعدم ما مسلمونيم واونا کافر بايد يه فرقي بين ما باشه يا نه چرا ما بايد در مصرف مواد آرايشي در صدر جدول باشيم چرا ما بايد در آمار طلاق ها در صدر جدول باشيم اينا برميگرده به بي عفتي جامعه ي زنان بد حجاب واين هماني است که کم کم ما رو از هدف اصليمون که قرب به خداست دور ميکنه حالا فهميدين حجاب چه ربطي به اعتقاد به خدا داره حالا فهميدين که ديگه نگين حجاب ظاهر قضيه هست و اصل اعتقاد به خداست...

« مردان با غيرت زنان با حجاب دارند...»
ماريه
-
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
حرف مصطفي خيلي جالب و تکان دهنده بود.
مي دونيد چيه تا حالا بحث حجاب و از زبون مردا نشنيده بودم انقد.جالبه داره ي چيزايي روشن ميشه.ضرورت حجاب داره تو اين نظرا واسم مشخص مي شه/پس اگه اينطوريه اين مردايي که زن بي حجاب دارن بايد خيلي غصه دار باشن!!چرا انقد با هم فرق داريد بعد مي گن خانما عجيبن
محمد313
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خدا دروغ ما رو قبول داره!!!!!!!!!!!!!!!نچ فکر نکنم
حمسد شيرازي
-
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خدا در قلب انسانهاست.
با هر پوششي،با هر جلوه اي و با هر رنگ و لعابي.
براي پي بردن به عمق وجود هر فردي،بهتره از قضاوت بر اساس آنچه مي بينيم گذر کنيم.
نه تمام دينداري، حجاب است و نه حجاب، تمام دينداري.
محمد313
-
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اينا رو داري ميگي که چي؟؟؟؟ نکنه داري ما رو توجيه

مي کني! خودتو توجيه کن اينا براي ما جوونا توي

خيابون که ميريم يه ذره آسايش نمي ذارن بعد شما اين جوري قضاوت ميکنه
ماريه
-
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
انقد با کلمات بازي کردي که ...پيچ شديم.
خب پس:نه هر حرف زيبايي نشان از انديشه ي سالم است و نه هر انديشه ي سالمي قدرت بيان زيبا را دارد!!!يه همچين چيزايي
حديث
-
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اقا يا خانم شيرازي! اگر ما اسلام را قبول داريم بايد کامل قبول داشته باشيم نه فقط دعاشو قبول داشته باشيم حجاب و قبول نداشته باشيم.برو نگاه کن ببين قران چند جا از حجاب گفته.
محمد313
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
به جاي حاشيه رفتن يه فکري به حال قسمت 12 کنيد که مرديم بس که اومديم ديديم نوشنه دکتر سلام11 :)))
محمد313
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بالاخره به دنيا اومد تولدش مبارک
پروانه
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بعضيا چقدر احساس خوش تيپي ميکنن
پروانه
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
عبور از مرحله بدحجابي و ورود به مرحله بيحجابي مبارک
محمد313
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
چـــــــــــــــــــــــرا ؟ منظور؟؟؟
مهدي جيم
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
چطور ميشه اين دو خانم به خدا و قرآن اعتقاد داشته باشند ولي بي‌حجاب باشند؟؟؟
عبدالله عاصي
-
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
عقيده دارند اما غفلت ميکنند که اين ظاهر اونها چه اثري روي جوان مجردي که امکان ازدواج فعلا برايش مهيا نيست دارد نه تنها جوان مجرد بلکه حتي بر روي مرد متاهلي که همسرش به آب و رنگ اينها نيست داره.
...
-
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
واقعا مردا اينجورين؟!خيلي عجيبن
صادق
-
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بالاخره کي قراره يه کار فرهنگي انجام بديم در مورد حجاب؟
محمد313
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خدا کنه علي مطهري نباشه آخه توي گمانه زنيا اسمشو اولين نفر براي وزارت فرهنگ ديدم!!!!!
سرباز کوچک ولايت
-
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
مشاييييييييييييييييييييييي!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخ
sejji
-
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
فکر شو بکنين طرف از آفسايد در بياد بشه وزير فرهنگ
چي ميييييييييييييييييييييييشه
شاهد
-
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
يه خورده فکرتون باز باشه يه خورده امروزي باشين داريم تو عصر کامچيوتر و ماهواره و اينترنت زندگي ميکنيم. غربي ها رفتن کره ماه اما اينجا هنوز دعوا سر روسري گذاشتنه
محمد313
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
يکي جلوي اين بنده خدا رو بگيره اين چي داره ميگه يکي از برادران(سيد2 - هميشه منتقد) بياد جلو
فاميل دور:من ديگه حرفي ندارم
محمد313
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
ميگم الان که همه چيز جديد شده و شما هم اسير تقاضا هاي زمان حال حاظر هستيد ميخوايد يه بارگي دين رو هم کنار بذاريد؟!!!!! پيشنهاد ميکنم بهتون حتما کتاب اسلام ونياز هاي زمانه شهيد مطهري رو حتما بخونيد تقريبا ساده و روان هم هست اون جا شبهه هاتون انشا الله برطرف ميشه
ماريه
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
راست مي گه ديگه مهم کامپيوتره چه با روسري چه بي روسري!!!!!!
تا حالا اينجوري متقاعد نشده بودم
محمد313
-
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خوب برن ماه رمز ما يا حسين است نه لبيک گفتن به فرهنگ نجس غرب مقاومت مي کنيم تا پاي جان حسين حسين شعارماست شهادت افتخا....
توشه
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
وقتي قيامت برپاشد اونوقت ميفهميم که کي واقعاً رفته کره ماه وکي به همين دنياي زميني چسبيده
شهبانو کواري
-
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اين تضادها د رهمه ارکان زندگي ما ديده ميشه
محمد313
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
مخالفم
هميشه منتقد
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اگه نظر منو نمايش ندين معلومه برداشت ازاد ممنوعه!

تصوير اول نطريه بني اميه يا مرجئيها در باره دين است
که مي گفتن مهم اينه که دل پاک باشه عمل مهم نيست
و اين يکي از بزرگترين خطرها براي انسان است که گرفتار اين توهم بشه

حتي پيامبر به دختر خودشون يعني حضرت زهرا مي فرمايد اين عمل تو است که تو را نجات خواهد داد نه وابستگي تو به من
( منبع اين حديث : کتاب احياي تفکر اسلامي شهيد مطهري )


تصوير دوم هم که به سلامتي نمي ياد پس نظري ندارم
علي به عشق حضرت علي
-
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
واي اين چه طرز فکريه!!!
رهبر مملکت تو سفر به خراسان جنوبي در مورد افراد بدحجاب گفت: اين حقير نقص باطني دارم بعضيا (بدحجابا) نقص ظاهري دارن. چه بسا اين افراد در باطن از من و شما بهتر باشن
اين طور که بوش مياد بعضيا خودشون از رهبر آگاهتر و به قول خودشون بصيرتر ميدونند
يه بار ديگه رهبر جمعه ميرن کوهنوردي با يه دختر و پسر (دوست نه نامزد) برخورد ميکنند که حجاب درستي نداشتن
داستانشو تو گوگل سرچ کنيد بخونيد
عبرت بگيريد
اين همه دم از بصيرت نزنيد
آخه اين چه طرز فکريه شماها داريد
يعني هرکي بدحجابه زن بدکاره هست؟!؟!؟!؟
يه خورده منطقي تر
يه خورده مهربون تر
هميشه منتقد
-
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
پس طبق گفته شما
خدا در قران اشتباه گفته
اي زنان خودتو نو برج نکنين

يعني زيور و زين خود را اشکار نکنين

مگر جلو محارمتون که اسمشونو تگ تک تو قران گفته
هميشه منتقد
-
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
پس طبق گفته شما
خدا در قران اشتباه گفته
اي زنان خودتو نو برج نکنين

يعني زيور و زين خود را اشکار نکنين

مگر جلو محارمتون که اسمشونو تگ تک تو قران گفته
محمد313
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
برادر من داستانشو خوندم عزيز اون مهارت و ابتکار رهبري رو در نهي از منکر ميرسونه الان چه ربطي داشت
ميلاد
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خراسان شمالي نه خراسان جنوبي!!!!!!!!!
دانشجو
-
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
چرا ادامه جملات آقا رو نميگي:"...ولي انسان نهي از منکر مي کند."
هم نقص باطن بده و هم نقص ظاهر.اصلاح کدوم راحت تره؟ اگر امر به معروف و نهي از منکر همگاني شود هر دو نقص ايشالله حل خواهد شد.
هميشه منتقد
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
حالا که تصوير دوم را هم دارم ادامه مي دم

اين يعني همون ايه قران که ميگه

وقتي در طوفان دريا گير مي افتن به ياد من مي افتند و مرا ياد مي کنند
و وقتي به ساحل نجات رسيدند دوباره اعمال بد گذشته خود را دنبال مي کنن

حالا من به تصوير دوم چي بگم ايا روز کنکوره
دارن برا ورود به امتحان کنکور دعا مي خونن

؟!
مشتي
-
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
(منظورت در اخر نظرت)تصوير دوم يا اول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توشه
-
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
اگه اين نظرتون درموردتصويردوم هست بايدعرض کنم که کاملاً اشتباه فرموديد خانماي تصوردوم چه درشادي وچه در مصيبتها يادخداهستندنه فقط هنگام سختي واين نظرتون درموردتصويراول صادقه
م . راجي
-
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
باسلام و خسته نباشيد به بروبچ زحمت کش خبرگزاري دانشجو
خواستم بگم کاش مردم مسلمون ما بخصوص دخترا و پسرهاي جوونمون دين رو بهتر ميشناختن تا بفهمند که اسلام همون قدر که باطن براش مهم است ظاهر خوب و اسلامي هم براش مهمه. بدترين آدما همون کساني هستند که ميگن ظاهر مهم نيست و اصل باطن و دل و نيت و... است که اينروزا ياد گرفتن و تو دهنا افتاده حتي از برخي جووناي مذهبي هم متاسفانه اين جملات شنيده ميشه. من بچه ي خشک مذهبي و کج فهم و افراطي هم نيستم اما اين توجيهاتم که برخي دوستان ميگن قبول ندارم چونکه:
از کوزه همان برون تراود که در اوست...
محمد امين
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
درسته همينطوره
سرباز کوچک ولايت
-
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
آفرين...........کتاب ديني دوم دبيرستانو خوب خوندي.....!!!!
برداشت آزاد
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
برداشت من از عکس اول اينه که دو مدل آرايش مو، يکي بيگودي پيچ رنگي و اون يکي اتو کرده ي مشکي به نمايش گداشته شده که خانوماي محترم در عکس دوم مي تونن اين مدلارو تو خونه واسه شوهراشون انجام بدن...
در آموزش هاي بعدي با همکاري خبرگزاري محترم مدل هاي فر ريز (شش ماهه) و مش هفت رنگ را خواهيم داشت....
محمد313
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
همينه مي خواستيد ديگه؟! کار بيهوده اي بود اين page تون
مشتي
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
طرح يک سوال:شما مدل خدا رو هم مثل مدل موي اين خانوما ميشناسي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
-
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اين مطلب يا بافکر بوده يا شانسي که باعث شده اين نظرات از تمام فکرا اينجا جمع بشه، به نظرم با خوندن اين نظرات ميشه يه کار کارشناسي خوب انجام داد
خيلي راحت ميشه کارايي انجام داد که ملت جذب حجاب و مذهب بشن، بابا تا کي خواب؟؟!!
مصطفي
-
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
از اين 2عکس متو جه ميشيم که دين رو بايد از حوزه علميه و روحانيت متخصص درامور دين دريافت کرد نه از شبکه هاي ماهواره اي که با کمال بي شرمي در امور ديني دخالت و دين را براي ما انگونه که مورد پسند دنياي خودشان است,تفسير ميکنند
لاله
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
ميداني فقط تقصير ماست من خودم معلمم وبا خيلي از اين آدما طرف هستم اشتباه مال تند روهايي است که انقدر جوانها را از حجاب دور کردن...به خدا 90%اين جوانها وقتي اصل حجاب بفهمن از من وشما بهتر رعايت ميکنن عيب ماست که با باتوم ولگد وتوهين به اونا حجاب فهمونديم من خودم چندتا از اين ها را تونستم با نشون دادن خوبي ها واصل حجاب ...درست کنم حجابشون...اغلب جوانان ما خوبند وبا شعور عيب ازماست ....
محمد313
-
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
عيب از پدر و مادر هايي است که بچه ي 2 -3 ساله رو با رکابي و تاپ و شورتک و از اين جور کوفتيا ميارن بيرون عيب از همان بيس و پايه هست از همان موسيقي ها و مجالس عروسي حراميست که بچه ها نيز خود بخ خود تاثير ميپذيرن الکي توپ رو نندازيم تو زمين حريف يکم منطقي باشيم
امير
-
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
من با نظر لاله موافقم. ببين هر پدر مادري که بچه گوچيکشو با تاپ و شرت نميفرسته بيرون. اين پدر مادرهايي که اينکارو ميکنن خودشون عقده اي شدن و ميخوان بچشون عقده اي بار نياد. حالا دليل عقده اي شدنشون همون چيزيه که لاله گفت.
سيد امير
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
يعني ميخواهي بگي هيچ کدام از اينا که حجابو رعايت نميکنن نميدونن حجاب دستور صريح قرآنه؟؟؟؟؟؟؟ چرا خودتونو گول ميزنيد؟؟؟؟ اونايي که اين کامنتو ميخونن بدونن حجاب مسئله اييه که خدا اونو واجب کرده و هر کي بر خلافش عمل کنه اون دنيا خودش بايد جواب بده....ياعلي
محمد313
-
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
امير جون شما که با نظر ايشون موافقي بگو ببينم کي جوون ها رو از حجاب دور کرده خوب تو بگو بايد چي کار کرد وقتي بچه ها از پايه خراب بشن به مراتب راه اصلاح حجاب در جواني نيز سخت تر هم خواهد شد چون عقيده ها ريشه دوانده و يکم کار سخته براي اصلاحشون و سختي بيشتري را هم متحمل ميشود (اين همان مثل آجر چيدن کج هست و تا ثريا کج رفتن ساختمون) به نظر من 1)والدين و2) مدارس پايه عقايد بچه ها رو ميسازن و به مراتب که بزرگ ميشن اين عقايد به وي تلقين ميشه و بعد هم بيا و درستش کن بعد هم که ميخوان برخي درستش کنن امثال بعضيا! ميگن شما تند ميريد و از اين حرفا لابد اين دو تا خانوم مفاتيح به دست معتدلن مگه نه؟؟!!!
فاطمه
-
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
علاوه بر خانواده و مدارس ،صدا و سيما هم خيلي مهمه.کم نبودن سريالايي ک بعد از گذشت چند بار از پخششون من دقيقا همون مدل مو و لباس رو ويا بستن شالو عينا فرداش تو خيابونا ديدم.حالا بگذرد از اثرات منفي ديگه اي ک اين فيلم هاي سينما و سريال هاي ب اصطلاح اسلامي رو تربيت فرزندان داره.درضمن لاله جان ،پيامبر پيام حجاب رو براي همه ابلاغ کرده و خدا ب همه عقل و شعور داده،پس اينکه يه عده اي بنده ي هوسهاي نفسشون ميشن رو گردن بقيه ننداز که بخاي بگي بقيه اونا رو عقده اي کردن.کسي اگه واقعا احکام دينش براش مهم باشه با چندبار توپ و تشر و يا حتي نهي از منکراي افراطي بقيه دست از دينش نميکشه.هرکسي رو تو قبر خودش ميذارن عزيز!!!
محمد313
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
متاسفانه برخي دختران و زنان امروزي فقط در هنگام نماز، حجاب کامل خود را رعايت
مي کنند، گويي که فقط خداوند نامحرم است...
مريم
-
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
يا وقتي کارشون به خدا ميفته حرفشو گوش ميدن!
حديثه
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
احسنت
امير
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
تصوير شماره 1: 2 دختر عقده اي که از بس قيافه زشت دارند را نشان ميدهد که براي جلب توجه ديگران به صافکاري صورت و مو متوسل شده اند و زمانيکه ميبينند اين کار هيچ فايده اي ندارد و باز کسي به آنها توجه نميکند به مفاتيح الجنان متوسل شده اند....
مريم
-
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
چرا نميتونيد مثل آدماي بزرگ رفتار کنيد و کمي مودب باشيد از حق الناس و دل شکستن نميترسيد؟!
امير
-
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
طرفدارهاي تيم هاي استقلال و پيروزي رو به تصوير کشيده که در کمال رفاقت و دوش در دوش يکديگر دارن دعا ميکنن که ديگه اجازه ندن دوباره سپاهان قهرمان بشه.
ماريه
-
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
ههههههه خيعلي باحال بود.عجب!!!!!
امير
-
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
تصوير شماره 2: من به عنوان يه قيافه شناس متبحر هيچ نظري ندارم، چون چهره ها پيدا نيست.
مريم
-
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
واقعا نميبينيد!!!!!؟؟؟؟
ماجراي همون کبک وبرفه ها.....
چهره هاي آرايش کرده رو ميتونييد چهره شناسي کنيد؟!
ماريه
-
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
ديده بگشا که "جان" بيني
فرشاد
-
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
نتيجه مسموم شدن دو جامعه که شخصيت آدمها در آن شکل ميگيرد.

1-خانواده

2-مدرسه

اگر ما بتوانيم اين دو جامعه را از نظر فرهنگي مرمت کنيم اين مشکلات حل خواهد شد.
محمد313
-
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
احسنتم
مشتي
-
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
تنها ناجي بشريت دين اسلام است حتي براي غرب گرايان. اينرا غربگرايان نيز ميدانند ولي در بقيه مسئله ها دين را فراموش ميکنيم و در مسائل حساس دين را بياد مياوريم افسوس .مسئله کبک و برف است(اللهم عجل لوليک الفرج)
ماريه
-
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خب اينا طرف حسابشون خداست مهربونيشم که محرزه خب جا واسه سواستفاده زياده ديگه، اولش خجالت داره کم کم عادي مي شه دعاهات مي ره بالا/مثلا اينا دارن دعا مي کنن که خدا جون چي مي شه اون پسره خوشتيپه که دوست دوست پسر قبليم بود بهم درخواست دوستي بده!!!!!!! :D
اينم بگم کاملا مشخصه جفتشون واسه يه پسر دعا مي کننا...
پايينيام که چيزي توش نيست/نظرمم نذاريد به همه ميگم
امير
-
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اين چه طرز صحبت کردنه!هميشه اين طور در مورد مردم قضاوت ميکنيد؟!
مريم
-
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
مثلا خواست امر به معروف کنه
گلم بهشون توهين کردي معذرت خواهي کن
ماريه
-
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
نه ادمين نظر قبليمو نذار پشيمون شدم گناه دارن احساس مي کنم به شخصيتشون توهين کردم.ان شا ا... خدا همه رو هدايت کنه و عاقبت به خير.از ته دلم گفتم يه آمين بگين لطفا
محمد313
-
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
کار درستي کرديد(منظورم پشيمونيه) ولي اينا هم با اين غرب زدگيشون شورشو ديگه در آوردن و آدم رو مجبور ميکنن که هرچي هست بهشو.... اصلن ولش کن
ان الله بصير بالعباد
دانشجو
-
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
رعايت حجاب واجب است ولي دعا خواندن مستحب... دعا خواندن در عين بد جابي يعني افراط و تفريط.
مها
-
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
قرآن مي گه " لا اکراه في الدين .. " ==> يعني در دين اجباري نيست ولي وقتي دين رو قبول کردي بايد همه جانبه قبول کني . نگفت لااکره في الحجاب . وقتي بد حجابي مي کني يعني دين رو به بازي گرفتي يعني خدا رو به بازي گرفتي . يا همه دين يا هيچي :)
محمد313
-
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بابا چرا با اين وضع حجاب آبروي اسلام را ميبرند اسلام دين بي بند و باري نيست چرا بعضيا اين کارا رو مي کنن مفاتيح ميگيرن دست و اونوقت پهن زمينن شرم شرم شرم
فاميل دور: من ديگه حرفي ندارم
مريم
-
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
توي فرهنگ ما جا افتاده بي حجابي بده اما اگر طرف آبروي يک مومن رو با چهار تا کلمه حرف ببره بد نيست. غيبت و يا نه دروغ که همه بلديم بگيم و گناه کبيره است بد نمي دونيم اما اگه يه نفر نا خواسته و يا خواسته حتي دستش و يا موش بيرون باشه به بدترين شکل برخورد مي کنيم من اين رو توي شهر خودم قم زياد ديدم و نتيجه اش هم بدتر شدن روز به روز وضع حجاب توي قم. به خاطر همين ميگم اصلي فرعي کنيد د.ستان با تعصب خشک به هيج جا نمي رسيم.ما توي دانشگاه سر اين موضوع بحث زياد کرديم اينجا خيلي از دخترا معتقدند چادر سرت کن و مو بيرون نزار اما هر گناه کبيره اي خواستي بکن.اين خوبه !به نظر شما مقصر اين وضع کيه ؟
محمد313
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
کوچک شمردن گناه خود گناه کبيره هست قابل توجه اونايي(بد حجابايي) که حتي يه نخ از مو هاشون پيداست چه برسه بهن اين وضع فجيع امروزي
---
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
عزيزم الان که بي حجابي که چه عرض کنم عرضه و نمايش اندام که خيلي عرف شده در جامعه؟
کدوم جامعه منظورته؟ شما کجايي؟
الان حزب اللهي ها و محجبه ها تحت فشار و نگاههاي عجيب و غريبن.
الان لباس چسبان که براي زن قديم اروپا هم شرم آور بود، خيلي لباس قشنگ و گوگولي اي شده.
ديده شدن ابعاد خاص بدن اونم به طرز خاص هنر شده عزيزم.
کي گفته اينا الان تو جامعه اَخه؟
محمد313
-
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
براي خودمون متاسفم بايد سمت نگاهمان را عوض کنيم عزيزان هوشيار باشيد داريم که در آخر الزمان فقط نامي از اسلام بيشتر باقي نميماند بايد هوشيار بود بايد چشم ها را شست جور ديگر بايد ديد...
بدون نام
-
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خداييش آدم ياد ترکيه مي افته..............
سرباز کوچک ولايت
-
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
برداشت من اينه که اغلب انسان ها به وجود يک قادر مطلق که هيچ قدرتي در برابر او نيست اعتقاد دارند اما اين که همه ي ابعاد اين قادر مطلق را به خوبي نشناخته اند باعث شده که تنها در زماني که ديگر هيچ قدرتي قادر به کمک رساني نيست از او مدد بجويند.....
موافق بد حجابي نيستم ولي خوشحالم که هنوز اين حس خدا جويي در چنين افرادي وجود دارد و اين نشان دهنده ي اين است که با فرهنگ سازي درست(نه با چماق)مي توان اين معزل اجتماعي را ب طف نمود.
رهگذر
-
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
پناه بر خدا از تصوير اولي!تهاجم فرهنگ غربي يعني اين!
سکولاريسم تو جامعه ي ما پياده شده!
سکولاريسم يعني دين داشته باش،نماز بخون،روزه بگير و هرکاري که دلت خواست انجام بده و هيچ اشکالي هم نداره(البته به زبان عاميانه گفتم)برداشت اشتباه نشه!
تصوير دومي هم خانوم هاي با حجاب رو نشون ميده که سمت چپشون يه خانومي با مانتو هم نشون ميده و اگه بخايم از خانوم هاي چادري شروع کنيم و بشه يه پيکاني کشيد که شروعش از خانونم هاي چاري بعد مانتويي و بعدش هم به عکس بالاييش وصل کني مشاهده مي کني جنگ نرم رو و چه جوري عوض ميشيم.پس مهم دلت پاک باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر دل پاکه پس اين تغيير سر از کجا درآورده؟؟؟
خانواده خانواده خانواده خانواده صد سال ديگه هم ميگم خانواده بايد کنترل شود.
ياعلي مدد
ماريه
-
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
احسنت.دوباره هم يه گذري به اينجاها داشته باش رهگذر
سعيده
-
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
سلام به همه؛
اميدوارم خداي مهربون ما هم مون رو به راه راست و درست هدايت و راهنمايي کنه قبل از اينکه دير بشه...
حجاب يه هديه ي خيلي با ارزش و قشنگ از طرف خدا به دخترها و زنها است.اميدوارم به اين هديه ي زيبا به همان شکلي که خودش گفته احترام گذاشته و رعايت بشه.(الهي آمين)
farnod tanha
-
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
انشاالله 20 سال اينده فرهنگ حجاب وحيا وغيرت درايران درست ميشودحجاب يعني غيرت وحيا
«دختران آفتاب»
-
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
براي کساني که ميخواهند بيشتر با حجاب آشنا شوند؛
ماهنامه موبايل «دختران آفتاب»
(هديه اي براي تمام بانوان نجيب ايراني)
محمد
-
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اين يعني همه ته دلشون ميدونن درست چيه
حتي اگه به ظاهر اينجوري باشند
بيايد با فکر باز و بدون عناد به اسلام نگاه کنيم
بلا فاصله بعد لا اکراه في الدين اومده
قد تبين رشد من الغي به اين هم توجه کنيد
محمد313
-
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
از کوزه همان برون تراود که در اوست
با حرف شما مخالفم متاسفانه گوش ما از اين حرفا پر است که ميگويند ظاهر پخ هر جور ميخاي باش، باطنت خوب باشه دلت پاک باشه و از اينجور چيزا
پس فرق ما با غربيا چيه؟!!! نکنه ميگيد باطن ،نه خير؟ باز هم در جوابتان بايد عرض شود که از کوزه همان برون تراود که در اوست چرا در شناسنامه دينمان اسلام است ولي اصلا ظاهرمان به مسلمان ها شباهت ندارد
عقيده دخت نبي اسلام کجا و اين عقايد کجا
ما منتظر منتقم فاطمه هستيم
يا زهرا
فاطمه
-
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
برداشت من از اين تصاوير اين است که مردم ما حتي اکر ظاهر مغاير با موازين شرعي نداشته باشند اما دين در عمق وجود انها ريشه دارد .اگر امروز يا چنين افرادي در جامعه مواجه هستيم که جمع ضدين هستند اشکال در زير ساخت هاي فرهنگي جامعه ميباشد شايد اگر اين دو هموطن ما به موقع در شرايط ازدواج قرار مي گرفتند و زندگي خانوادگي دلخواهشان را تشکيل ميدادند خود مادر فرزنداني پر افتخار ميشدند پس همگي ما مسوول حضور اين تيپ جديد درجامعه هستيم.
محمد313
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
شايد هم 2 ماه بعدش خواستار طلاق ميشدند مشکل از پايه و پدر و مادريست که به وظيفه خود به درستي عمل نمي کنند چون به دستور اسلام عمل نميشه در نتيجه در هچل گير مي کنيم!
فاطمه
-
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
مطمئني آبجي؟؟؟ولي فک کنم دين خيلي هم تا اعماق وجودشون نفوذ نکرده ها.بابا خب اگه دين تو عمق وجودشون بود که ديگه احکام دين هم واسشون اهميت پيدا ميکرد ديگه عزيز.
نخير اين دوتا آبجي نمونه ي بارز افرادي هستند که تو زندگي روزمره پي خوشي خودشونن و فقط موقع گرفتاري دس ب دامن دعا ميشن و اگه هم جوابي نگرفتن ميزنن زير هرچي دعاس و کلا دعا و استجابتو زير سوال ميبرن!!!نه خدايي غير از اينه؟؟؟
توشه
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
مطمئنيداگه ازدواج کنن سربه راه ميشن؟!بنده که تاحالا هرچي آدم اينجوري ديدم بعدازازدواج نه تنهادرست نشدن بلکه بدترهم شدن چون ميرن بايکي مثل خودشون ياحتي بدترازخودشون ازدواج ميکنن نه بايک مردباغيرت ومتدين.وقتي ذات خراب باشه هدايت شدني هم درکارنيست همانطورکه درقرآن هست بعضيهابراثرگناه،پرده بردلهاشون کشيده شده طوري که درمقابل حق،کوروکرولال هستند.همان جمله معروف امام حسين(ع):شکمهاشون ازحرام پرشده براي همين حرف حق درشون اثري نميکنه
حامد
-
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اين تصوير، لقلقه‌ي زبون شدن دين در بين مردم و از جمله راحت طلبي رو نشون ميده...
حجاب يک واجب ديني هست و دعا هم يک ضرورت، اما کلا مردم اوني که به زبون مربوط ميشه انجام ميدن چون راحت تره! چه واجب باشه چه مستحب، چه موقع کنکور، چه موقع ازدواج، چه موقع مردن بستگان و غيره، به اون قسمت از دين عمل ميشه که راحت تره...
گرفتن بخش هاي راحت لازمه ولي کافي نيست
مثل خود سؤالات کنکور!!
---
-
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
نظر قشنگي بود.
محمد313
-
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
خدا قوت عالي بود استفاده کرديم چه استدلال قشنگي مرحبا
حديث
-
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
افرين خيلي خوب بود!!
ابوالفضل
-
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بابا اين نظرات ديگه چيه که مي گذاريد.
بابا اينها همراهان افراد کنکوري اند که بيرون محل برگزاري آزمون دارند براي بچه کنکوري هاشون دعا مي کنند. در مواقع حساس هم که ديگه فرقي نمي کنه که آدم چه طوري باشه مهم اين است که خدا هست و دعا مي کنيم که جوابمون را بدهت درست مثل موقع غرق شدن.
خوب ديگه ياد گرفتيم که فقط خدا رو براي بدبختيامون بخواهيم ، مشکل که حل شد روز از نو روزي از نو
محمد313
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بفرماييد ببينيد چي ميگن!!!!همش تقصير شماست با اين نظر سنجيتون عزيزم هميشه بايد يک رنگ بود چه در مواقع دشوار چه روز هاي عادي نبايد دو رو باشيم مثلا يک جا با حجاب يکجا به قول خودتان در مواقع اين جوري که اضطراب آور است بد حجاب بود حکم حجاب قرآن ثابت است و لا يتغير ،اينجوريه...
ابوالفضل
-
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
خوب برادر من ، من هم که همين رو گفتم که
من مي گم نبايد آدمها فقط موقع بد بختي و ناچاري به فکر خدا بيافتند ، بلکه بايد هميشه در مسير الهي گام برداشت.
و اين را هم بگم که موقع نياز و اضطرار کافر هم نا خداگاه از خود خدا کمک مي خواهد.
ميلاد
-
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اينها همه حرف بيخوده
همه ي آدمها فطرت شون پاکه
درسنه که اون خانوما حجاب (ندارند) اما همين که دعا ميکنند پس اعتقادشون درسته ولي عمل شان مشکل داره
1) جاي امر به معروف خاليه
2) قابل توجه اونايي که ميگن ماهواره بد نيست ... در بد بودن ماهواره علي الخصوص سريالهاي ترکيه اي اش همين بس که خانومهاي با اين عقايد درست را چنين کاري باهاشون ميکنه
محم
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اه ه ه ه ه ه ه ه ،معني اعتقاد رو هم فهميديم داداش مگه اعتقاد به جاري بودن دعا بر سر زبان ها يا باز بودن کتاب جلوي رو آدميست با بقيه حرفات تقريبا موافقم ولي يه کم به نظر مفهومش نارسا هست البته قصد توهين نداشتم ...
محسن اصفوني
-
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
درسته ميگيد به ظاهر نيست به دله آدمه ولي خدايي يکم ظاهرمونم نزديک کنيم به اون چيزي که خدا گفته و خواسته...که هم خدارو خوش بياد هم بنده
محسن اصفوني
-
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
درسته ميگيد به ظاهر نيست به دله آدمه ولي خدايي يکم ظاهرمونم نزديک کنيم به اون چيزي که خدا گفته و خواسته...که هم خدارو خوش بياد هم بنده
فاطمه
-
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
نخير کي گفته ب ظاهر نيس ب دله؟اتفاقا هم ب ظاهره هم ب دل!
د آخه اگه ب ظاهر نبود ک حکم شرعيش تو قرآن نازل نميشد واسه امت پيغمبر که برادر من.داري حرفاي غربيا رو ميزني ها عزيز حواست هس؟؟؟
محسن اصفوني
-
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
خانم من تاييد نکردم حرف غربيارو لطفا چند بار بخونيد بعد اظهار نظر .... من خودم ميگم بايد ظاهرم درست کنيد
يک زن ايراني
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
همه انسانها مانند شمانميتوانندکامل باشند بايد بپذيريد که انسانهاي مختلف افکارمتفاوت دارند وبايد به آنهااحترام بگذاريد لااکراه في الدين بابا شماچرازورميگيد خداوند که صاحب جان ومال همه است اندازه شمااجبارنميکند استغفارکنيد بگذاريد هرکس به روش خودش به خداوندبرسد شايد مصلحتيست که اين دوخواهرباخواندن مفاتيح اصلاح شوند افراط وتفريط دردين مامذمت شده وبايد مواظب باشيد تاازدين خارج نشويد شمايي که به قول خودتان ازمقربين هستيدوديگران گمراه .
رفيق
-
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
با سلام و احترام
آقا محسن عزيز؛من اين حرف شما که
«درسته که ميگيد به ظاهر نيست به دل آدمه»
رو قبول ندارم!
چه کسي گفته به ظاهر نيست به دل آدمه؟؟
اين حرف کساني است که خواسته يا نا خواسته پلوراليسم رو ترويج مي کنن.
اتفاقا دستور دين هم اصلاح باطن و هم اصلاح ظاهره. هم دو رويي و نفاق بده و هم علني کردن کار منکره.
بايد ظاهر و باطن هر دو سالم باشه.
يا علي!
محسن اصفوني
-
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
دوووووووسسسسستان تورخدا درست بخونيد من دارم ميگم ظاهرم بايد درست کنيد...متاسفم واستون که انقدر زود موضع ميگيريد و عکس العمل نشون ميديد
توشه به يک زن ايراني
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
وقتي دارن مرداي ما رو واز همه مهمترجامعه مارو به فسادميکشن وهمه رو به گمراهي ميکشونن واز توفيق رستگارشدن دورشون ميکنن؛ميگيدما نه تنهابهشون کاري نداشته باشيم بلکه تشويقشون هم بکنيم؟!
بله اگرفقط به خودشون ضررميزدن وپنهاني کارشون روميکردن ماکي هستيم که بخايم دخالت کنيم ولي وقتي دارن به ماهم ضررميزنن ماهم حقمون روازشون ميگيريم شمابگيدبه ماکاري نداشته باشن وهرخلافي ميخان بکنن پنهاني انجام بدن ماهم کاري باهاشون نداريم
کوثر هادوي
-
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
امام حسين (ع) :

«الناس عبيد الدنيا و الدين لعق علي السنتهم يحوطونه مادرت معايشهم فاذا محصوا بالبلاء قل الديانون » . (3)

مردم بندگان دنيايند و دين، تنها بر زبانشان جاري است، هنگامي که زندگيشان سرشار است دين گرايند ولي هنگامي که در تنگناي بحرانها قرار گرفتند دين داران واقعي اندک مي گردند .


اربابمون ميگن: تنها بر زبانهايشان جاريست.
اي داد بي داد
صاد - قاف
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
نبايد مردم رو از خودمون طرد کنيم......

همون مولا مي فرمايند:
الناس صنفان، اما اخ لک في دين، او نظير لک في الخلق....
مردم دو دسته اند، يا در دين برادر تو هستند و يا در خلقت نظير تو اند......

و ديگر هيچ...
شکوفه
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
به فرموده قران يومن ببعض ونکفر ببعض نبايد باشيم اينکه احکام دين را به ميل خود انجام دهيم يعني عبد نيستيم وخدا مارا براي عبد بودن خلق کرده است.دين يک مجموعه است که در کليت خود بايد عمل شود.
کوثر هادوي
-
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
ما هم نگفتيم طردشون کنين
ولي اينجور عمل کردن گزينشي به دين هم همون لق لقه زبان و بازيچه مردم
وديگر هيچ.....
نفيسه
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
گل گفتي
نفيسه
-
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
گل گفتي صاد- قاف
توشه به صاد-قاف
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
ماهم طردشون نکرديم بلکه تازه دلمون هم براشون ميسوزه که چرابراثرناداني بايد تو صف کفارورياکاران بيوفتن ماهم باامربه معروف ونهي از منکرميخايم هدايتشون کنيم وازاين ورطه نابودي نجاتشون بديم وشيريني رستگاري رو بچشند.اتفاقاًکسايي مثل شماکه فقط به فکرخودشون هستندونابودي ديگران براشون مهم نيست اونارو طردکردن نه ماکه خيرشون روميخايم وگرنه ماروکه توقبراونانميذارن مابراخودشون ميگيم
علي
-
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
در نظر بعضي از دوستان به درستي مطرح شده که انتشار اين گونه عکس ها مصداق اشاعه ي منکر است.
از آن جايي که احتمالن سوژه ها هم تمايلي به اين نظرسنجي و مورد نقد قرار گرفتن نخواهند داشت؛ پيشنهاد من حذف عکس اول است.
محمد313
-
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
موافقم خدايي من روم نميشه اصلا به اين عکس نگاه کنم تا نظر بدم اين چه وضعيشه آخه
ب نام
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
حالا خوبه محمد 313 روش نشده و اين همه نظر گذاشته
روش ميشد چند تا نظر ميذاشت!!!!!
نفيسه
-
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
چرا اينطور فکر ميکنيد؟خيلي از اين منکرا تو خيابون دارن راه ميرن و فکر نميکنم کسي با ديدن اين عکس بگه حالا که ميشه بي حجاب بود و ... پس منم...
در ثاني خيلي از وقتا برخورد آدماي با پوشش مناسب خوب نيست با ديدن اين بحث ها ممکنه نگاه يه نفر عوض بشه و همچين کساني رو دور از آدميت ندونه و اين خوبه
خدايا مرا لحظه اي به خود وا نگذار
-
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
دوستان به نظر من مشکل بحران هويته.اگر يک خانم بدونه که جايگاهش تو دنيا خيلي بيشتر از يک عروسکه همه چي حله.اونقدر براي خودش ارزش قائل باشه که براي جلب توجه ديگران ظاهر خودشو به نمايش نذاره .متاسفانه بعضي جووناي ايروني هويتشون رو گم کردن.واسه خودشون ارزش قائل نيستن.دختر خانوما يک جور اقاپسرا يک جور ديگه.اگر نه ذات همه انسانها پاک افريده شده خداجويي يک امر فطريه.هر گناهي که انجام ميديم به خاطر نشناختن ارزش خودمونه فقط همين.دين يعني ارزش خودتو بشناس يعني تو خليفه خدايي.
صاد - قاف
-
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
رهبر معظم انقلاب در جريان سفر خود به استان خراسان شمالي درباره حجاب برخي استقبال کنندگان اظهارنظر کردند:
(( بعضى از همين هائى که در استقبالِ امروز بودند خانم هائى بودند که در عرف معمولى به آنها ميگويند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد ميريزد. حالا چه کار کنيم؟ ردش کنيد؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به اين جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به اين اهداف و آرمانهاست.
او يک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى اين حقير باطن است؛ نمى‌بينند. «گفتا شيخا هر آنچه گوئى هستم / آيا تو چنان که مينمائى هستى؟». ما هم يک نقص داريم، او هم يک نقص دارد. با اين نگاه و با اين روحيه برخورد کنيد. البته انسان نهى از منکر هم ميکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ايجاد نفرت))
مريم
-
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
آفرين خيلي بجا بود.واقعا تاثير گرفتم
نفيسه
-
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
دقيقا همينه، يه ديد منصفانه
شكوفه
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
سلام

مثلا يعني چي؟
خيلي بي معناس كارتون
بدون نام
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
درسته كه هر بي حجابي بي عفت نيست ولي اگر همسر صاحب كتابي كه در دست دارند و ميخوانند از اين دو بانو بخواهد كه ساعتي را با ايشان سپري كنند آآيا واقعاَ انسان از خجالت آب ميشود يا ....
محمد313
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بابا ما گفتيم اين جور چيزا رو اشاعه نکنيد، بدتر نظرسنجيش هم کرديد؟ وا مصيبتا
گفتم يا نگفتم؟... گفتم يا نگفتم؟... گفتم يا نگفتم؟!
علي
-
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
شخصيت خودتو پايين نبر-جمله هاي بقيه روبگو نه جيگر اينجوري خودت داري به خودت توهين ميکني
محمد313
-
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
نه برادر اين قدر سخت نگير گفتم که بخنديم تازه جيگر که خر نيست جيگره! جيگره!! جيگره!!!
محمد313
-
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
راستي شخصيت و عزت با يه کامنت پايين نمي ياد:)))))))
...و لله عزت جميعا «... وتمام عزت نزد خداست»
اورانوس فسا
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
وقتي دلم براي خدا تنگ مي شود
...
محمد313
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اينا اغلي اينجوريه که هنگامي که به خدا نياز دارن يادشون مياد که يه خدايي هم هست البته براي رفع خواسته هاي نفساني شون
الهه
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اين امکان براي شما کاربر گرامي وجود دارد که نظر خود را درباره اين دو تصوير، در قسمت نظرات سايت بيان کرده و همچنين نظرات کلي مخاطبان را از همين طريق دريافت نماييد.

يعني چي اون وقت؟
الان مي خواين بگين نسبت به قبل پيشرفت کردين؟

اي خدا
مح
-
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
شرم هم چيز بدي نيست برش داريد لطفا
مجتبي
-
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
سلام
بسيار زيباست که با هر شکل و ظاهري ملجع و پناهي جز خدا و اولياء او نداريم اما کاش بجاي زمان اضطرار بگونه اي رفتار کنيم که در همه حال ياد خدا و وليش در درون ما جاري باشد هر لحظه و براي کوچکترين رفتار و اعمال نسبت به آنها احساس نياز کنيم و از پرتو نورشان بهرههاي بيشتري ببريم تا در روزهاي سخت پيشرو کار آمد باشيم
ابواب
-
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
البته همين عکسها کمک ميکند تا اين تفکر و نظريه جاي بيافتد که ميتوان مسلمان بود ولي بي حجاب باشيم، ميتوان مسلمان بود ولي جور ديگر نگاه کرد، ميتوان مسلمان بود ولي احکام اسلام را به جا نياورد...
بعد از مدتي که عملا اين موضوع اشاعه پيدا کرد نتيجه ميشود که "ميتوان مسلمان نبود".
والسلام
احسان
-
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
آفرين، به نکته خيلي خوبي اشاره کردي؛بصيرتت منو کشته.
حسين مح
-
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
دقيقا
محمد313
-
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
«بسيار زيباست که با هر شکل و ظاهري ملجع و پناهي جز خدا و اولياء او نداريم»! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
خيلي مشکوک ميزني منظورت از اين جمله چي بود؟!
فرزند ميرزا
-
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
" خدايا دستم به آسمانت نمي رسد،

اما تو که دستت به زمين مي رسد بلندم کن ...

خدايا ... دوستت دارم "
بدون نام
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
احساس نياز اين دو بانو به مسائل ديني خيلي عجيب نيست ....
شايد عجيب.....
عدم توجه آنان به نياز جوانان باشد (با اين پوشش ....)
ميثم
-
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اين يعني اسلام اومانيستي يعني چون من حجاب را دوست ندارم حجاب ندارم و چون من دوست دارم با خدا ارتباط داشته باشم ارتباط دارم و چيزي به اسم تعبد نيست و چيزي به اسم اينكه چون خدا دوست دارد وجود ندارد خدا هم بايد تابع و نوكر ما باشد
zahra f
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
kolan aksare ma adat darim vaghti karemoon mikhore be jahaye hasas khoooooooooda ro shadiiiiiiiidan morede eltemas gharar midim ba hejab o bad hejab o kolan farghi nadare hamamoon haminjoor inam ye mogheiyate mese konkoor.. kash in tavasola toye hamamoon kolan tamam vaghti beshe na mahdood be...
بدون نام
-
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
سلام
فقط به من منفي نديدااااااااااااااااااا
بابا فتوشاپه
کتابش مفاتيح الجنان نيست که!!!!!!!!!!!!
يکي از رمان هاي لئون تولستوي هستش!!!!!-اسم اين اول به ذهنم اومد-
کجاش عجيبه؟؟؟؟؟؟؟
مثل اينکه قانونو همه تمايل دارن بدونن و فقط کيه که رعايت کنه و فقط جاييکه به نفعمونه قانونمند ميشيم آخه حالت عادي محدوديت ميآره خب؟؟؟!!!!!! تصوير اول

واما تصوير دوم
آنچه که عيان است چه حاجت به بيان است.......
كاظم
-
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
سلام
در اين عكس كاملاً مشخص مي شود خانواده هاي ايراني با هر تربيتي به تاثير دعا در زندگي كاملاً اعتقاد دارند. و ريشه هاي اعتقادي خانواده در يك مملكت با تغيير ظواهر افراد جامعه تاثير جنداني نمي پذيرند. اين عكس از لحاظ هنجارهاي اجتماعي و تاثير پذيري جامعه حرف هاي بسياري در خود نهفته دارد كه فرصت بيانش اينجا نيست.
البته منم زياد امتحان دادم ولي بيشتر درس مي خوندم تا كتاب دعا.هرچند براي آرامش رواني قبل از جلسه خوب است به شرطي كه تلاشت را كرده باشي.( از تو حركت از ما بركت .)
عليرضا
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
نظر خاصي ندارم ولي فکر کنم اينا تو مفاتيح به دنبال فالشون ميگردند و گر نه نه مادر کنکورين نه هم غم و قصه اي دارن خدا همه مارو به راه راست هدايت کنه
محسن
-
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
ميشه برداشت كرد كه اين دو خانم دارند مفاتيح ميخونند.
چرا هيچ كس به عكس دوم توجه نميكنه ؟
فقط به بالايي نگاه ميكنيد.
محمد313
-
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
همينه ديگه چون اين نظر سنجي هدفش کلا همينه از چون يکي از مشکلات اصلي جامعه با فرهنگ غربي بد حجابي( يا تقريبا بي حجابي)هست يا اين که اصلا چون تحريک کننده هست بيشتر تو ديده!!!
نفيسه
-
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
قضاوت در مورد خيلي از کساني که از نظر پوشش ظاهر مناسبي ندارن سخته و اين تصوير عجيبي نيست که به دعا متوسل شدن

بي حجابي علل و عوامل مختلفي داره که خيلي از ماها ميدونيم، به اميد روزي که همه ما به ارزش واقعي خودمون پي ببريم و اراده عمل کردن به اونچه مي دونيم رو داشته باشيم
21
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
نظر منم همينه، خيلي وقتا با ظاهر آدما نميشه قضاوت کرد، همونطور که نميشه راجب يه بي حجاب اينطور قضاوت کرد که کلا....
ياسين
-
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اسلام آمريکايي!
تو رو خدا ازم من ناراحت نشين.
اين دو تا خانوم يقينا از من بهترن اما اولين چيزي که از تفاوت ايندو به ذهنم رسيد تفاوت اسلام آمريکايي و اسلام محمدي بود
حسين
-
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
به نقل هز ايوب در پايين صفحه
البته همين عکسها کمک ميکند تا اين تفکر و نظريه جاي بيافتد که ميتوان مسلمان بود ولي بي حجاب باشيم، ميتوان مسلمان بود ولي جور ديگر نگاه کرد، ميتوان مسلمان بود ولي احکام اسلام را به جا نياورد...
بعد از مدتي که عملا اين موضوع اشاعه پيدا کرد نتيجه ميشود که "ميتوان مسلمان نبود".
والسلام
احسان
-
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
بنده خدا ها ، واجبو(حجاب) انجام نميدن مستحباتو چسبيدند!!!
.
حتما چند وقت ديگه هم ميگيد: اگه جاي خدا بوديد دعاشونو مستجاب ميکرديد يا نه!
صادق
-
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اولين کاريييه که دولت بايد انجام بدهددد اين است که بايد دستش رو از جيب فقرا در بياورد
بدون نام
-
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
اصلا از اين بندگان خدا اجازه خواستين عکسشون رو زدين تو صفحه همه ملت ببينن........؟!!!!!!!!!!
محمد
-
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اجازه خواستن نميخواد وقتي تو جامعه ميرن بيشتر ديده ميشن يا تو سايتهاي اينترنتي.بعضي ها ميگن دلشون پاكه ولي ظاهر آدم از باطنش سرچشمه ميگيره.اين تيپ افرادهم ميخوان اينجوري خودشون را نشون بدن...متاسفانه!!
بدون نام
-
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
دعا خوندن ربطي به حجاب نداره، آقا دلش مي خواد با خدا حرف بزنه به شماها چه! والا!!!
من که ميدونم هرجا مخالفتون حرف زده بشه نظر نميذارين
سرباز جنگ نرم
-
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
پس توحيد عملي کجا جا داره؟
به قول علماي بزرگ،اسلام بايد در فرد مسلمان و جامعه ي اسلامي مشخص باشه و مثلا يه بقال مسلمان با بقال يهودي فرق داشته باشه و به ظاهر مشخص باشه...
سرباز جنگ نرم
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
به نظر من کار درستي نيست که عکس دختر مردم رو اونم وقتي اين وضع رو دارن بذاريد تا همه ببينن و نظر بدن درسته کارشون اشتباهه و خودشون حالا به هر دليلي نميدونن ولي ما که عاقلتريم چرا داريم آبروشونو ميبريم اگه روزي اين دو جوون هدايت بشن چرا که خيلي داريم که هدايت شدن اونوقت کي ميخواد جواب اونا و خانوادشون رو بده.براي فهموندن و شناخت حجاب به مردم راه هاي بهتر از مقايسه کردن هم هست...
الهه
-
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
و الله مام عرض کرديم

کو گوش شنوا


عزيزان لطفا اين پست خاله زنکي و بازي با آبروي مردم رو حذف کنيد



اي خدااااااااااااا
محمد
-
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
سلام
اره درست ميگن بعضي ها اين کارها خيلي درست نيست ولي چون عينک دارن مشکلي پيش نمياد
اخه ايناهم به خدا دلي دارن حالا يه کم راهو اشتباه فهميدن و دارن ميرن ايشالا برگردن
مگه منو شما از ما بهترونيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ول کنين اين بحثارو وقت خودمونو گرفتيم واسه اين اراجيف بريم برسيم به کارمون
ابوالفضل
-
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
امام خامنه اي
اين افراد بد حجابي که اين گونه عاشق نظام و اسلام اند يک مشکل ظاهري دارند که بايد آن را حل بکنند ، بنده هم مشکلات باطني دارم ، آنها هم مشکل ظاهري دارند ، کسي از مشکل من باخبر نيست ولي مشکل آنها به چشم مي آيد. همه بايد مشکلات خودمان را حل کنيم.


اين مضموني از صحبت هاي امام در سفر به بجنورد سال 91

سعي کنيم مثل وليمون رفتار کنيم.
بدون نام
-
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اشاعه منکربانشان دادن يک عمل مستحبي عادي ؟؟!! درصورتي توسل به دعادرمفاتيح کارسازاست که همراه عمل به واجبات وترک محرمات باشد.
يک زن ايراني
-
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
چه ربطي داره ؟دعادرهمه حال يعني درخواست ازخداوپناه خواستن ازاوواودرهمه حال پناهگاه بندگانش ميباشد شايد برخي فکرکنند که خداوند به آنهاتوجه ندارد اما خداوند هرگزازبندگانش غافل نيست وهميشه درفکرآنهاست بي آنکه خودبه فکرخويش باشند قرآن ميفرمايد بخشش خداوند آنقدرزياداست که درنهايت ابليس نيزبه بخشش اواميدواراست .انسان فبل ازرتبه بندي ورسيدن به درجات والاي بشري انسان است وهميشه مورد لطف خداوند ميباشد درهاي الهي به روي هيچ کس بسته نيست وهيچ کس درحدي نيست که ديگري رابه سبب ظاهرنامناسبش ازدرگاه الهي براندفقطاجازه امربه معروف دارد وبس.قبولي ياعدم قبولي اعمال رافقط خداوند ميسنجد وکسي درحدقضاوت نيست .
کريم
-
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اين عکس به وضوح عمق اعتقادات ديني و ريشه ي خداجويانه و حق پرستانه مردم ما را نشان مي دهد. ممکن است فردي به هردليل از جنبه اي از دين -به غلط- روي گردان شده باشد اما در مجموع هنوز به اين دين معتقد است و اين يعني هنوز اميدي براي اصلاح اين فرد و اين نسل وجود دارد و او هنوز دل در گرو اسلام و اعتقاداتش دارد اما نبايد به دليل يک نقص ظاهري -به قول حضرت اقا- او را طرد کرد که واقعا حق نيست
اميد
-
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
به نظرم چيزهاي جالبي که در مفاتيح هست را دارند ميخونن
م م
-
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
چقدرم زشتن
بازم
-
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
متاسفانه برخي دختران و زنان امروزي فقط در هنگام نماز، حجاب کامل خود را رعايت
مي کنند، گويي که فقط خداوند نامحرم است...
سعيد
-
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
قابل توجه نفر اول
حرفت غيبته داداش
گربه هه دستش به گوشت نمي رسه ميگه ببف بيف
بدون نام
-
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
تو دانشگاهي که مغز جوانان پر از عاشقانه ها و گرايشات و کششهاي نامعقول جنسي است ذهن فرصت ازاد علم اموختن را از دست ميدهد بکوشيم فضاي ساده علمي دانشگاه شبيه مکان ديگري نباشد قابل توجه مسئولين کم توجه!
آرمان
-
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
جانا سخن از زبان ما مي‌گويي
به بهانه علم‌آموزي، غيرت ديني جوونا کمرنگ شده...
بدون نام
-
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
عده اي در تلاش هستند کشور مارا دچار ابتذال فساد اخلاق بي بند وباري سست شدن اعتقادات مذهبي و روشنفکري به سبک غربي و خوشگذران شدن مردم و بي توجه و بيتفاوت شدن انها نسبت به حقايق موجود و هرج ومرج را گسترش دهند تا دواره کشور ما بشود مستعمره و نوکر قدرتهاي ديگر و ما استقلال نداشته باشيم اولين کساني که سرباز بي چون چراي اين هدف هستند کساني هستند که زماني مدعي اسلام بودند و حال پشيمان شده بر عليه ان وارد عمل شده اند و رنگ عوض کرده اند. انها از کمبود هاي مردم ما باشگردهاي روانشناسي شده و هدفمند استفاده کرده دست روي افکار و حساسيتها مردم ميگذارند و بي دليل اين کار را نمي کنند.
بدون نام
-
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
ايا اين نظر سنجي ها براوردي براي رفع حجاب از مردم ايران و بازگشت به دوران رضاخان است يا قصد شما اين است بگوييد حجاب بهترين است!
يه بنده خدا
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
با سلام .
مستند نقص ظاهر رو ببينيد . موضوع راحت براتون هضم ميشه / حضرت آقا خطاب به مبلغين سوال مي پرسند : فردي مياد پيش شما که در عرف بهش ميگن بدحجاب و حالا داره براي امام حسين گريه هم ميکنه ، چيکارش کنيم ؟ بپذيريمش يا ردش کنيم ؟؟ بد از کمي مکث مي فرمايند : بايد پذيرفت همچين شخصي رو . ايشون يه نقصي داره تو ظاهرشه و اين حقير هم نقصم تو باطنه و در جاي ديگه گفتند اين کساني که مي گويند انقلاب هيچ فايده اي در زمينه حجاب نداشت و هيچ پيشرفتي نداشت دروغ مي گويند . اون دختري که الان موهاشو بيرون ميذاره اگر همون طاغوت ادامه داشت الان اندام هاي بدنشو نشون ميداد .
حسين
-
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
به اينش تا حالا فکر نکرده بودم
ولي خوب تا 15 سال ديگه اندام هم نمايان ميشه هيچ نگران نباشيد
ila62
-
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
نياز فطري انسان به خدا
شناخت خدا در سختيها ومشكلات
دعابراي قبولي در كنكور
ila62
-
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
1.نياز فطري انسان به خدا
2.شناخت خدا در مشكلات وسختيها
3.دعا براي قبولي در كنكور
و اينها هيچ ربطي به حجاب نداره ولي نظرم اين نيست چون بد حجابن خوبه خيليهم بده
ستاره
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
واجبو ول کردن چسبيدن به مستحب.
مريم
-
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
کشتي شکستگاني که خدا رو فقط براي نياز هاي خودشون ميخوان بعد يادشون ميره که بايد دستوراتشو اطاعت کنند
نيما
-
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اعتقادات مذهبي توي خون مردم ماست حتي اگه ظاهرمون و بعضي وقتها حرف هامون چيز ديگه اي رو نشون بدن
مهندس سراميک
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اگه بخوايم که علي وار نگاه کنيم با توجه به اين سخن مولا که چه معتکف به گناهاني که عاقبت بخير شدن و ... يا هنگامي که به جناب مالک مي فرمايند که اگر شخصي را شب در حال گناه ديدي صبح به چشم گناهکار نبين شايد سحر توبه کرده باشد و خداوند او را بخشيده باشه
در کل يعني تناقضي در اين عکس نيست هر کدوم ما کارمون يه جا ميلنگه بهتره نگاهمون به کردار خودمون باشه تا ايشاا.. عاقبت بخير باشيم
توشه
-
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
مگه ما خودسرکاميکنيم؟! ماهم داريم دستورخداکه امربه معروف ونهي ازمنکره انجام ميديم.تازه اون دونقل وقولي هم که فرموديد مربوط به بدگماني وتهمت زدن وغيبت هست نه اينکه اگربدحجابي ديديدولش کنيدوکاري باهاش نداشته باشيدوبذاريدجامعه روبه فسادوتباهي بکشونه.بدحجابهاقضيه شون درست مثل اون کسيه که توکشتي داشت کشتي روسوراخ ميکردوميگفت فقط دارم قسمت خودم روسوراخ ميکنم که هزينه اش رودادم به شماهم هيچ ربطي نداره،پس به فرموده شمابايدبذاريمش کشتي روباتمام ساکنينش غرق کنه چون که داره قسمت خودش روسوراخ ميکنه وماهيچ حقي نداريم؟!
ali2020
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اون شال قرمزه واقعا تيکه ي خوبيه هههههه
مصطفي
-
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
بابا نميدونم اين کلمه بد حجابي از کجا در اومده که اين همه ميگن بد حجابي، بابا اين بي حجابيه نه بد حجابي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اگه ديگه براتون کامنت گذاشتم

گزينشي مي ذاريد؟
نقداتون رو نمي ذاريد؟
بهش عمل هم نمي کنيد؟
........
باشه
سميرا
-
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
دو بدحجاب: قربانيان جنگ نرم و تهاجم فرهنگي، زنان چادري: پيروزان اين ميدان
خداجو
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
به نظر من ما ادما هيچ وقت نبايد قضاوت مبتني بر ظاهر ويا ظاهر سازي داشته باشيم . خدا خودش بهتر از بندگانش ادماشو مي شناسه .ما در منصب امتياز دهي به ادما نيستيم .همه مخلوقند وتنها خالق بايستي به انها امتياز بدهد . خيلي ادما ظاهري مغاير عرف جامعه دارند ولي بسيار پاکند .خيلي ادما هم ظاهرا بسيار پاک به نظر مي ايند که ناپاکند .در هر صورت الزاما ظاهر خوب ويا بد نمي تواند اعتقادات دروني انسان به خدا را نشان دهد ومحبوبيت بندگان نزد خدا براي خود خدا معلوم است وبس .ولي نبايد ظاهر پسنديده وموافق عرف ودين افراد مومن را هم فراموش کرد .
توشه
-
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
ماهم که قضاوتي درموردشون نکرديم مافقط نميتونيم بمونيم ونگاهشون کنيم تاجامعه رو به فسادوتباهي بکشونن تازه ماکه مثل خودشون فقط به فکرخودمون نيستيم بلکه تازه دلمون براي خودشون هم ميسوزه که چرابايدبراثرناداني درصف کفارورياکاران قراربگيرن ماهم ميخايم آگاهشون کنيم تاشيريني بندگي راستين روبچشندوازمرداب نابودي نجاتشون بديم وهم ميخايم زمينه هاي اشاعه فحشاومنکردرجامعه روازبين ببريم.
مهدي
-
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
انسانها در هر شرايطي خود را بي نياز از خداوند نمي بينند چه ر ظاهر رعايت کنند يا نه . مطلبي فطري است . ليکن انچه که فراموش شده است سبک زندگي است که توصيه اکيد مقام معظم رهبري بر الگوي سبک زندگي اسلامي ايراني است . والّا هرکسي در وجود خويش به وجود خدا اعتقاد دارد و خواهان استعانت از اوست .
علي
-
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
شايد اينا صدپله بهترازماباشن البته من تاييدنميکنم حجابشون درسته بعضيا با حجاب وفقط ريا عبادت ميکنند انشاءالله که اينا هم يه روز باحجاب بشن
ز
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اصلا مگه کسي مي گه اينا از همه بدترند، ما داريم مي گيم کارشون واقعا زشته
توشه
-
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
ماهم نگفتيم که ما در نظر خدا از اينا برترييم مافقط ميخايم جامعه رو از رو به تباهي رفتن نجات بديم
بدون نام
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
'گيرم که اين دو تا خانوم اول هرچي که باشن
آخه مرد حسابي اصلاً بي حجاب يا با حجاب خودت باشي خوشت مياد عکس ناموستو به هر شکلي بزارن تو اينترنت بعد بگن نظرتون راجب بهش چيه خواب حذف کن پست رو
سميرا
-
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اين چه منطقيه ؟!، اگه مرداي اينا غيرت داشتند که نمي ذاشتن اينطوري بيان بيرون!!!
دانشجو
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
"إِنَّ الَّذِينَ يَكْفُرُونَ بِاللّهِ وَرُسُلِهِ وَيُرِيدُونَ أَن يُفَرِّقُواْ بَيْنَ اللّهِ وَرُسُلِهِ وَيقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَنَكْفُرُ بِبَعْضٍ وَيُرِيدُونَ أَن يَتَّخِذُواْ بَيْنَ ذَلِكَ سَبِيلاً " سوره نساء- آيه 150
کساني هستند که به خدا و پيامبرانش کافر مي شوند و مي خواهند ميان خداو، پيامبرانش جدايي افکنند و مي گويند که بعضي را مي پذيريم و بعضي را نمي پذيريم و مي خواهند در اين ميانه راهي برگزينند.
برنامه اسلام تفكيك ناپذير است اصول و فروع و برنامه دين همه و همه يك اصل جدايي ناپذيرند . خداوند قبول نمي‌كند از كسي كه مدعي باشد خدا را قبول دارد ولي به پيامبر اسلام ايمان نداشته باشد ، اسلام و پيامبر خدا را قبول دارد ولي قرآن و احکام آن را قبول نداشته باشد . خلاصه اينكه (نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَنَكْفُرُ بِبَعْضٍ ) مردود است و كساني كه اين چنين باشند از نظر اسلام كافرند . مومن كسي است كه تمامي برنامه اسلام را قبول داشته باشد و تفكيكي قائل نباشد .
بسيجي گمنام
-
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
بسيار خوب
بايد گفت که دين همه دين است و مسلمان نمي تواند هر جا که دين با سليقه اش يکي بود را قبول کند هر جا را که دوست نداشت بگويد اين يکي را خيلي قبول ندارم.
اما... اما اينکه حالا يک نفري به همه دستورات دين عمل کرد، به اسلام و احکام آن هم پايبند بود اما يک جايي هم از خود ضعف نشون داد به اين معني نيست که از اسلام بايد طرد بشود بلکه بايد ضعف خود را اصلاح کند.
همه نقاط ضعفي داريم که به فضل الهي و اراده مي توانيم آن را برطرف کنيم.
حسين
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
چقدر اين دو مادر خيلي خوب جوان موندن و دارن واسه بچه هاشون دعا مي کنند
فکر کنم کرم حلزون استفاده کرده باشن
عکس دومي هم که مشخصه به آدم احساس آرامش امنيت اخلاقي انسانيت صفا محبت زيبايي اطاعت از خدا ...
بدون نام
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
ببخشيد اين محمد 313 فاميلتونه همه نظراتشو تاييد مي کنيد... رو نظر همه يه نظر داده! اين آخري ها هم فکر کنم هنوز نيومده و نرسيده نظر بده!!حيف!
ا
-
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
به نظر منم خيلي مشکوکه، شايد محمد313 اونيه که نظراتو تاييد مي کنه، والا کي مياد يکي يکي همه نظرا رو بخونه؟!!!
توشه
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
کسي که جلوتون رونگرفته؟! شماهم روهرنظري که خواستيدنظربديد.البته اينم بگم خودبنده هم تاحالانصف نظراتم چه تواين صفحه چه صفحات ديگه سايت تاييدنشدن وفاميلشون هم نيستم.
مهدي
-
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
خيلي زيباست خداييش مگه چه عيب داره مگه وقتي به خودمون نگاه کنيم ميبينيم که هممون يه جورايي يه عيبهايي داريم ولي اونايي که عيبهاشون باعث نميشه که دل ازخداشون بکنن هنوز تومدار انسانيتن اگه ادمها به واسطه انجام خطانتونن به کارهاي نيک بينديشند اون وقت چندتا ادم خيرانديش رو ميشه پيدا کرد من که فکر نميکنم کسيرو پيداکنم پس ادما هميشه بايد خداشونو گم نکنن داشتن حجاب عاليه و ارتباط با خدا هم کمترازاون نيست ونداشتن هيچکدومشون بدترينه
mamal4x
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
از کوزه همان برون تراود که در اوست
منتظر
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
باسلام
تصوير اولي نشان دهنده اسلام امريکايي
تصوير دومي نشان دهنده اسلام ناب محمدي (ص)
متشکرم ...
ي
-
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
احسنت
مهندس
-
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
نشون ميده هرکسي که بي حجابه را سريع برچسب بي ديني نبايد زد...
معلوم ميشه هنوز دلاي جوونهاي ما با خداست فقط يکي بايد پيدا بشه و مسير را روشن کنه...
يعني اينکه هنوزبايد حالا حالا ها بجنگيم نه با بدحجاب ها تاکيد ميکنم نه با بد حجاب بلکه با منشا اين رفتارها و تفکر بدحجابي....
توشه
-
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
بازم عرض ميکنم کسي برچسب ديني بهشون نزده مافقط داريم جلوي ضرري که باکاراي نفسانيشون به جامعه ميزنن روميگيريم.تازه يه جوري ميفرماييدانگارخودشون بچه ياناقص عقلندوتاحالايکي ازدستورات اسلام هم به گوششون نرسيده نه جناب ايناازبنده وشماهم بيشترازاسلام ميدونن منتها پيروهواي نفسشون شدن نه پيرو خالقشون.
x
-
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
چرا عکس بدحجابا از نزديک و عکس چادري ها از دور و پشت به دوربين است؟
روح الله حيدري
-
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اين عکس گذاشتن کار اشتباهي هست
هر کس يه اعتقاداتي داره شما هم نبايد مسخره کنين
شايد اين 2تا خانم از خيليا پاکتر باشن
گناه ديگرانو نشورين
حميد
-
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
عيب بدان منگر و احسان خويش.
اولاً با گذاشتن اين عكس و احتمالاً بدون اجازه ي اين افراد محترم براي خودتون گناهي نوشتيد برادر عزيزم چرا به خودمون اجازه ميديم به زندگي ديگران سرك بكشيم و هر آنطوري كه دوست داريم قضاوت كنيم. قاضي بزرگ خدا و محشر دادگاه خداوند است. بهتر نيست قضاوت رو به خودش بسپاريم؟؟؟؟
حسن
-
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
راجع به عکس اولي بعضي آدما خيلي چيزا رو نميدونن خدا و دين و اسلام رو قبول دارن ولي براشون جا نيفتاده که حجاب هم جزيي از اسلامه خيال ميکنن تيپشون مشکلي نداره بايد خيلي از نظر فرهنگي داخل جامعه ما کار بکشه
مهدي
-
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اين نشان دهنده اين است که درحوزه شخصي هرکس نظروروش خود راداردوهر دو هم درست هستندفقط ايرادگرفتن يکي ازديگري نادرست مي باشد
آني
-
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اينا کساي هستن ک هم خدارو مي خوان هم خرما رو واجبو بلدن ،ميدونن ولي نمي خوان عمل کنن ....
ساربان
-
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
درسته
چنگيز خان
-
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
100البته
رويا
-
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
دقيقا
سحر کمالي
-
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
اين يعني جنگ نرم تونسته رو ظاهر تاثير بذاره ولي به باطن نه.البته ما بايد دست رو دست نذاريم و تا ديرتر نشده جلوشو بگيريم وگرنه دل ها راهم از دست ميديم!!!!
ب
-
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
چرا جوک مي گي اگه رو باطنشون و فکرشون تاثير نمي گذاشت که به مرحله ي ظاهر نمي رسيد
مقيم تهران
-
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
نمي دونم چرا ولي کلا از اين جور آدما خوشم مياد!!! امثال آدمايي که تو عکسه اولن خوب بابا شما فک کردين هر کي چادريه به خدا و پيغمبر اعتقاد داره؟؟!!! اين بدبختا هم آدمن خوب!!!من بد حجاب تر از ايناشم ميشناسم که نماز ميخون و روزه هم ميگيرن!!!
توشه
-
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
کسي که ظاهرش باباطنش فرق داشته باشه ميگن رياکارومنافق واسلام هم تاحالاهرچي ضربه خورده از منافقا خورده.درکجاي دستورات دين گفته شده که اگه باطنتون درست باشه ديگه ظاهرتون مهم نيست وبنده مخلص خداهستيد؟!ايناچرافقط اون قسمتهايي ازدستورات خدارورعايت ميکنن که دوست دارن؟!اگه مخالف نفسشون باشه ميگن بروباباخداکيلوچنده
محدثه
-
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
بعضياتاکارشون به خداگيرنکنه سمتش نميرن-خودم-وگرنه واجب که همون حجابه خيلي مهم ترازمستحبه
عبدالله علي پور
-
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
همه چيز اسلام خوب است وبراي
منفعت تمام بشريت است وبايد به ان عمل کنيم نه اينکه هرجاي ان با نفسانيات مانخواندبداست ومااجرانکنيم ونشان دهنده اين است همه مي خواهند بهتر باشند ولي راهش رانميدانند
سما ايت
-
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
سلام اين يه جور جهله يعني انجام ندادن وا جب وانجام دادن مستحب! كه ناشي از ايده اي است كه به اشتباه و متاسفانه در جامعه باب شده است وان اين جمله است كه *شما دلت پاك باشه كافيه حالا اگر نماز نميخوني ياروزه نميگيري يا حجاب نداري مهم نيست*حالا يكي نيست بگه بابا اينها واجباته يكجور بايده كه خدا تعيين كرده واگر خدا رو دوست داري نبايد برعكس حرفش عمل كني.
سيد
-
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
عزيزان من!
عدم رعايت حجاب فقط کناه فردي نيست!بلکه حق الناسه.
نماز که ستون دينه شرايطي براي قبول شدن داره.
و اگر نماز قبول نشه دينت روي هواست...
بي حجابي از موارديه که نماز رو تحت الشعاع قرار ميده.
دين که گزينشي نميشه.
ميم ميم کا
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
من يه چيزي ميگم مگه ما نميگيم ايران و ايراني اصيل
اگه از منظر اسلامم نگاه نکنيم ما که ادعاي فرهنگ دو هزارساله داريم الان جايگاهمون طوريه که از غربيها تقليد ميکنيم
تو هيچکجاي تاريخ زنان و دختران ايراني بي حجاب و بدحجاب نبودن اصلا همين چادر اين پوشش از ما ايرانيها به اين عربهاي دکثيف رسيد
نه ماندانا و نه هيچکدوم از زنا و دخترا پوششون اينجوري نبوده والا
اونايي که ميگن جمهوري ايراني منهي اسلامي توجه کنيد که ايراني از اول پوشش برتر داشته نه مبتذل و غربگرايي
مطلب ديگه اينکه اين يک نوع ناهنجاريه نه حريم خصوصي ، حريم خصوصي تا خط قرمزهاست تا جايي که ناهنجاري بوجود نياره
شما تو خونه تو جاي خصوصي هرطور دوست داري ميتوني بگردي ولي تو جامعه که يک جاي عموميه حريم خصوصي نيست نميتوني هنجارشکني درست کني
علي رغم اينکه عرض کردم مستند تو تاريخ ايران هست که پوشش و فرهنگ ايراني اينگونه که ما امروزه ميبينيم نيست
ناشناس
-
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
ادم هر چه ازاد تر باشه بيشتر به مسائل بالاتر فکر ميکنه عکس اول و هر چه محدود تر باشه ادعاش ميشه ولي تو فقر خودش دست و پا ميزنه و تو نياز هاي اوليه خودش هم ميمونه مثل دومي ها
ن
-
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
عکس اولي حال آدمو بد مي کنه
مجاهد
-
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
هميشه معتقدم:

به ريش نيست.....
به ريشست....
ي
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
ريش هم از ريشه است
؟
-
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
قايم شدن بي حجابان در پشت پرده دينداري...
تا کي گذشت از مسئله حجاب ؟
بابا اين ماهواره هاي ريشه عفت زنان وغيرت مردان رو کنده!
جمش کنيد ديگه!
نيما
-
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
چيو جمعش کنين، تازه قراره آقايان تازه وارد پخشش کنن
دانشجو
-
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
لطفا هدفتون رو از اين نظرسنجي بنويسيد؟
فکر کنم با نشان دادن اين صحنه ها هيچ مشکلي حل نميشود.به جاي تهديد محوري بايد فرصت محوري کنيم.
mm,n
-
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
در بعضي مواقع ظاهر ربطي به عقايد ندارد.
رويا
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
کاش واقعا ريشه اين بي حجابي کشف مي شد زندگي ها داره نابود ميشه اما کجاست چشم بينا و گوش شنوا
شايد به اعتقاد دوستان که ميگن به دل ادمهاست سيرت مهمه نه صورت اما ببينيد اگه بيرون خراب باشه هيچ موقع دورن ادمم درست نيست من خودم در حد متوسطم نه مثل عکس بالايي ام نه مثل عکس پايين اماگاهي اوقات که با شوهرم بيرون ميرم واسه اينکه شوهرم به ديگران نگاه نکنه خودمم مثل اونا درست مي کنم ميدونم خيلي کوتاه فکريه اي اما چيکار کنم تحمل نگاه شوهرم رو ندارم وقتي هم تحصينم ميکنه با اه ميگم شوهرادم نگاهش به خانمش باشه بهتر از اينه که نگاش به ديگران باشه
يک زن ايراني
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
عزيزم خودتو خسته نکن اگه شوهرت گمراه باشه که درحضورتوکاري نميکنه پشت سرت هرکاري دلش بخواهد ميکند درضمن مردهاحريصند به همه زنهاچه باحجاب وچه بي حجاب نگاه ميکنند وهيچ کاري ازدستت برنمي آيد وقتي ميبيني شوهرت نگاه ميکنه اصلا توجه نکن عادي رفتارکن تاحساسيت ايجادنکني اعتمادبه نفس خودتوازدست نده مردي که بايه نگاه کردن ميخواهد گمراه شود وبرودسراغ زن ديگرهمان بهتر برود شرش کم .
يه هموطن
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
به نظرو چيزاصلي که تواين 2تا عکس به چشم ميخوره اينه که چادريا وبه قول خودشون مومنان با هم اتحاد ندارند ولي غير محجبه ها باهم اتحاددارند
واقعا اگه جبهه حق مثل جبهه باطل هميشه متحدميبود وبا قاطعيت حرفشو ميزد الان وضع جهان اينطورنبود.
ولي چراافرادجبهه باطل اينقدر بر باطل بودن خودشان محکم مي ايستند ولي افرادجبهه حق اينقدر متفرق و سست هستند؟؟؟؟؟؟؟
يه هم وطن
-
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
با ديدن اين عکسا به ياد اين افتادم که افراد جبهه باطل چقدر باهم متحد هستندوبر باطل خود پايدارند وبالعکس افراد جبهه حق....
r888
-
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
اصلا اشکال ما همينه که تا ميبينيم دونفر وضع ظاهرشون خوب نيست بهشون هزارتا برچسب باطل وکافر وفتنه گر واين جورچيزا ميچسبونيمو خودمون هم ميشيم مومن و حزب اللهي
واينجوري ميشه که مردم ازدين فرار ميکنن.
بابا بهخدا ايناهم مثل خواهر هاي خودمونن فقط کمي فريب خوردن ورنگ وبوي غربي به خودشون گرفتن
اين روهم مابا کارفرهنگي کردنمون ميتونيم درست کنيم
نميشناسي
-
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
خيلي منصفانه حرف زدي افريييييييييييييين
بدون نام
-
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
اين خانووم نمازشو خونده الانم داره دنبال مستحبات بعدنمازميگرده!!!!
محسن
-
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
بچه ها دايره اسلام و بهتر بگم دايره خدا انقدر بزرگه که همه توش جا ميشن بيايين دايره رو کوچيک نبينيم ما خدا نيستيم
علي
-
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
درسته دايره ي خدا بزرگه و همه توش جا ميشن ، اين دليلي نميشه که همه توي اين دايره هستند. يه سري با پاي خودشون از اين دايره ميرن بيرون.
بدون نام
-
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
فطرت خدا جوي انسان ها !!
محمد313
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
(فقط هنگام نياز براي رفع حاجات نفيانبشان)

جمع کن بابا اين حرفارو اگه راست
ميگم چرا تو دانشگاه فطرت خداجوشون گل نميکنه چرا اونجا رو به آرايشگاه و ويترين تبديل کردند چرا...
حميد
-
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
خدا لعنت کند رضاخان را که دختران و زنان نجيب کشور ما را از نجابت و اصل پاکشان با زور چماق دور کرد و خدا رحمت کند حضرت امام را که طعم شيرين اسلام را به همه افراد با هر پوششي چشانيد. ياحق
عاشق
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
اين بيشتر يه ژسته. حجاب رکن اساسي اسلامه، تا شرط لازم رعايت نشه شرط کافي باطله. اين بي حجاب ها اول اساس رو بسازن بعد فرعيات رو. اسلام واقعي در ظاهره، اين يه واقعيته که خيلي ها نمي دونن و فکر مي کنن باطنه. باطن دست خودمونه ظاهر برا ديگران. تا ظاهر درست نيست ديگه دنبال باطن نگرد.
بنده خدا
-
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
خدا وکيلي انقدر از خودتون واعمالتون مطمئنيد که نوبت به نظردهي درباره اعمال ديگران رسيده؟
به خدا پناه ببريم از اين همه غفلت که گريبانگير ماست!
iman
-
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
اين وقتي نشان داده مي شود چند بحث داره که وقت گيره
1اونها حجاب را از اسلام جدا مي داند عين کشور ترکيه
2-در اصل انقدر به افراطي گري ها پرداختيم به اصل نپرداختيم
و....
ارسال نظرات