کد خبر:۲۷۶۵۶۹

بزرگترین شبکه های اجتماعی معرفی شدند/ فیس‌بوک در رتبه نخست

فیس‌بوک با 1.15 میلیارد کاربر بزرگترین شبکه اجتماعی شناخته شد و توئیتر با 500هزار نفر در رتبه دوم قرار گرفت.

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، گزارش‌های آماری در زمینه کاربرد شبکه‌های اجتماعی حاکی از این است که امسال بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون نفر از طریق موبایل‌هایشان به سایت رسانه‌های اجتماعی متصل شدند و این استقبال منجر به توسعه 10 میلیارد برنامه کاربردی برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک شده است.

 

جالب است بدانید که 28 درصد بازآوری پیام‌ها در توئیتر هم ناشی از پیغام «لطفا بازآوری کنید» بوده است.
 
گوگل‌پلاس تنها شبکه‌ای بوده که توانسته از منظر کیفیت، نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند تا جاییکه 67 درصد از این کاربران درصدد افزایش فعالیت‌های خود در این شبکه هستند. در حال حاضر 40 درصد گوگل‌پلاسی‌ها، صاحبان برند هستند.
 
شبکه لینکداین هم تنها شبکه‌ای است که 42 درصد از کاربران آن به شکل منظم، پروفایل خود را آپدیت می‌کنند.
 
محبوب‌ترین شبکه تصویری نیز در حال حاضر ، اینستگرام است زیرا در هر ثانیه نزیک به 8 هزار کاربر زیر عکس‌ها لایک می‌زنند.
 
یوتیوب هم جزو شبکه‌های پرمخاطبی است که ماهانه و به شکل منظم، دارای یک میلیارد بازدیدکننده است.
 
معمولا بازدید زنان از برندهای تجاری در شبکه‌های اجتماعی بیش از مردان است و 46 درصد از کاربران وب برای خرید‌های اینترنتی، راهی شبکه‌های اجتماعی می‌شوند.
 
تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی
فیس‌بوک: یک میلیارد و 150 میلیون
توئیتر: 500 میلیون
 
گوگل‌پلاس: 500 میلیون
لینکداین: 238 میلیون
 
اینستگرام: 130 میلیون
پینترست: 70 میلیون

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار