نظرخواهی/ با رفع فیلتر «فیس‌بوک» موافقید یا مخالف؟
روی موج مخاطبین-19
نظرات خود درباره همه ابعاد «فیس‌بوک» و تمام حاشیه‌هایش را با ما و مخاطبان «خبرگزاری دانشجو» در میان گذاشته و در یک بحث داغ‌داغ‌داغ دانشجویی شرکت کنید.
تعداد نظرات: ۱۲۹
بدون نام
-
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
بابا بذارين نفس بکشيم تروخدا
فيلترش کردين واسه چي آخه؟
...
-
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
واسه اين که نفس نکشي
فرناز
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
يکي بياد به من بگه جنگ نرم اصلاً يعني چي؟ چرا موضوع رو جنايي ميکنين؟
علي
-
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
جنگ نرم همون نرم نرمک ميرسده .....اينک پشمک!!!البته تهاجم يا شبيخون فرهنگي جنگ نرم درفضاي مجازي است
زينب
-
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
جنايت؟! اصا شما ميدوني معني جنايت چيه؟ جنگ نرم يه مشکل فرهنگيه، نه جرم و جنايت...
د.ش
-
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
اين همه سايت داخلي خواستن اداي فيسبوک رو در بيارن آخرش چي شد؟
آدم
-
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
شما بگو چه انتظاراتي داري و دنبال چه نتيجه اي هستي تا جواب سوالتو بديم؟!!!!!
بدون نام
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
اين همه شبکه اجتماعي خوب داريم مثل کلوب و افسران و فيس نما و خيل يهاي ديگه
بياين جاي بستن فيسبوک، اين شبکه ها ئ سايت هاي داخلي خودمون را تقويتش کنيم
من
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
سلام ملومه که مخالفيم.. ايا تمام مشکلات ما با فيس بوک حله؟ وقتي اقا اومدن معرفي کردن که ايم سايت به خاطر براندازي نظام تعميرات رو عقب انداخت يني چي؟ يني يگيم تع ان شاالله گربه بود و رفع فيلتر کنيم؟ داداش بعضيارو نميدونم اما من گوشم مخمل نداره.
بيطرف
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
اصلا فيلترينگ يه کار کاملا بي معني هست
بدون نام
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
بنظرمن فيسبوک اگه به عنوان سرگرمي باشه وضمنا دور از موازين اخلاقي نباشه، خوبه.......
اما چون الان ديگه تبديل شده به فعاليت اصلي براي آدماي بيکار و بي هدف و الاف، همون بهتر که فيلتر باشه........
ندا
-
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
من به شدت با فيسبوک و مسئولان فيسبوکي مخالفم
و واسه مسئولاني که به قوانين کشور احترام نميذارن متاسفم...
وحيد
-
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
هر ايراني،فيسبوک ايراني
چرا بريم عضو سايت هاي خارجي بشيم؟؟؟!!
آدم
-
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
حالا مسئله دو تاشد!!!
فرض که فيسبوک ايراني هم راه اندازي شد!!
شما فقط يه فايده اشو بگو؟!
به نظرم وقت گذاتشتن براي کاري که کمکي به ارتقا روح انسان نمي کنه بي فايده است و خدا پسند نيست
نام
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
الان هرکسي که بخواد بره فيسبوک با کمترين هزينه ي زماني و به صورت مجاني يه فيلترشکن دانلود ميکنه (فيلترشکني مثله FreeGate) و به راحتي ميره فيسوک . چه فيلتر برداشته بشه و چه برداشته نشه اين افراد کارخودشونو ميکنن.
صادق
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
اين فيسبوک و چت و وي چت و کوفت و مرض و ...
همش باعث سست کردن بنيان خانواده هاست
بريد ببينيد چه عکسايي از خودشون ميذارن تو پروفايلشون اونم با چه واوضاعي انگار که اين روزا همه به هم محرم شدن
علي
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوست عزيز چرا شما و برخي دوستان ديگر فکر ميکنيد رفع فيلتر فيس بوک يعني قابل دسترس بودن همه ي صفحات ؟!!! وقتي بحث رفع فيلتر فيس بوک مطرح ميشه يعني که خود سايت رفع فيلتر بشه وقطعا اون صفحات که شما ميگيد فيلتر خواهند ماند مثل گوگل پلاست.
اصلا چرا گوگل پلاستکه دقيقا مثل فيس بوک يک شبکه اجتماعي است فيلتر نيست؟!!!!
علي
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
سلام . همينجا بايد نظر بديم؟
بدون نام
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
راستش من نظر خاصي ندارم فقط خواستم عرض کنم اين خانم هايي که شاغل هستن لطف کنن عکس هاي خاص از خودشون نذارن تو فيسبوک چون قاعدتا آقايون همکارشون هم بلدن برن اونجا و عکسا رو ببينن!
1919
-
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
بنظر من اگر همين هزينه اي که صرف فيلترينگ ميکنند ، صرف فرهنگسازي بکنن خيلي بيشتر نتيجه ميگيرند.
هادي
-
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
قطعا نه
اين دولت هيچ برنامه اقتصادي به جز جلوگيري از کاهش نرخ دلار!!! نداشته ولي در عوض آقايون در زمينه هاي فرهنگي دارند مي تازند. برنامه اي کاملا مدون در حال اجراست تا از بالا و خيلي نرم ولي باحجم زياد و با کمک گرفتن از سخنان به ظاهر زيبا و فريبنده يک استحاله فرهنگي عظيم رو ايجاد کنند. چيزي که براي سال هاي آينده و برنامه هاي اصلي تر بهش احتياج دارند.
کاش آقايون به جاي اين همه جلسه راجع به فيلترينگ و فيس بوک و مميزي کتاب و فيلم و خوانندگي زنان و بازگشت فراري ها و رابطه با آمريکا و آزادي مطلق مطبوعات و دانشگاه ها يه مقدار هم به مسائل اقتصادي که شعارشو هر روز ميدادند وقت بدند.
sungift
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
اون عکسي از از اسب رو گذاشتين که روي اون نماد فيس بوک هست حجت رو واسه همه تموم کرده.
اين مارو ياد داستان اسب تروآ ميندازه.
به صراحت داره ميگه من بنيان خانواده رو هدف قرار ميدم.
نظر من اينه که نريم سمتش.حالا فيلتر بود يا نبودش فرقي نداره.
البت من حق ميدم به جوانها....وقتي سياستمدارهاي ما تو فيس بوک عضو هستن ديگه از جوانها چه انتظاري ميره.

زنده باد ايران اسلامي
بدون نام
-
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
سلام موافقم با رفع فيلتر چون ايرانيان نشون دادن هرچي محدود تر باشن بيشتر عکس العمل نشون ميدن شما هم به جاي اين چرت پرت ها والافي کاري ها فرهنگ مردم را مديريت کنيد حالا اگر ما موافق يا مخالف باشيم تاثيري هم در روند سياست گذاري دارد؟؟؟؟؟؟؟//؟؟؟//؟
داود
-
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
با سلام و خسته نباشيد
من يه زماني کاربر فيس بوک بودم و به دلايلي از جمله جاسوسي هاي فيس بوک و اينکه حريم شخصي رو اصلا و ابدا رعايت نميکنه از عضويتش خارج شدم.خواستم چندتا نکته شايد مهم رو بگم
اول اينکه اونجا هر کاري پول هنگفتي واسه اين يهودي ها از جمله صاحبش داره
دوم اينکه افرادي که ميرن عضوش ميشن کلا واسه سرگرمي و دوستي ميرن و از لحاظ فرهنگي اصلا جاي روبه راهي به حساب نمياد پس فيلتر باشه بيشتر به صلاحه.
سوما داخل ايران براي باز کردن يا فيلتر کردنش جنبه شخصي داره
يکي مياد ميگه بده
وزير ارشاد مياد ميگه خوبه و خودم پيگير ميشم بازش کنن
خلاصه اينکه هر جور دوست داشته باشن رفتار ميکنن
نه کلي نگاه ميکنن که ببينن واقعا مفيده که بايد باز باشه يا ضرر داره که ببندنش
و نه اصلا نظر مردم مهمه
احمدايوبي
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
يلام.چرابرخي از دولتمردان بايد از رفع فيلتر شبکه اي حمايت کنند که علاوه بر نقش آفريني در اغتشاشات سال88 هم اکنون نيز تبديل به مکاني امن براي تخليه اطلاعات مردم شده
بدون نام
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
اگه به شما باشه که صفحه ماي کامپيوتر ملت هم فيلتر ميکنين بابا
بدون نام
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
مگه ميشه جلوي تکنولوژي وايساد؟ همه دنيا داره از فيسبوک استفاده ميکنه اون وقت ما چجوري بگيم که فيسبوئک بده و ايراد اره و آي مردم اگه برين فيسبوک مجرم ميشين؟
يه غير فيسبوکيِ فيسبوک ديده
-
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
من موندم چرا بعضيا اسم هر چيزي رو تکنولوژي ميذارن!
آخه عزيز من، توي ايران کلي شبکه ي اجتماعي سالم ديگه هست... برو اونجا عضو شو
چرا ميري وسط ميدون دشمن، شخصي ترين اطلاعاتت رو منتشر ميکني؟
مثلا اگه يه روز فيسبوک بخواد ريزپرونده تک تک اعضاش(بخصوص جوونهاي نخبه و آينده دار) رو براي عموم منتشر کنه، اونوقت چي پيش مياد؟
بدون نام
-
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
آره آقاجون فيلترش کنين! بالاخره اينا کهع فيلترشکن ميفروشن بايد از يه جايي نون بخورن يا نه؟
motAHAREH
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
ببين دوست گرام شما ميدوني درامدي که فيسبوک و صاحب اون از لايک ها و پستا و اطلاعات بدست اومده از بحثا و استاتوسها به دست مياره چقدر براش بالاست؟ايا اين با فيلتر شکن برابري ميکنه؟؟
دانشجو
-
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
با رفع فيلترش مخالفم
کافيه يه بار از خودمون بپرسيم چراآقاي اوباما فيس بوک رو براي دخترش ممنوع کرد؟
دوم چه نفعي به ما ميرسونه؟
بود و نبودش چقدر به زندگي ما نفع و ضرر ميرسونه...؟
من حاضر نيستم گوش مخملي بشينمو کاري رو بکنم که مکارترين زمانه هم برا دخترش صلاح نميدونه...
ابوذر
-
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
تا شرايط فرهنگي کشور آماده نيست نبايد فيلترينگ رو باز کرد.
اگه هم قرار بر اين که فيس بوک راه بيفته بايد ماه ها قبل تو رسانه ها روش کار بشه تا ماجراي حجاب و آزادي که اين چند وقته رواج پيدا کرده پيش نياد...

البته نظر بنده هست...
قبل اينکه به مردم بگيم آشغالاتون رو بندازيد سطل زباله بايد تو شهر سطل زباله گذاشت...
صبا
-
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
مخالفم. ولي با رفع فيلتر سايت هاي علمي که اشتباها فيلتر شده اند شديدا موافقم. مثل سايت دانشگاه هاي فلسطين اشغالي
بدون نام
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
مرگ بر فيس بوک
بنده خدا
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
سلام به همه ي همه ي دوستان گلم
دوستان خوبم بهتر نيست قبل از اظهار نظر يکم کوچولو فکر کنيم.؟
بياييم اولا هدف از راه اندازي فيس بوک را بدانيم دوما از خودمون بپرسيم کي هستيم و مال کدام کشوريم سوما دين ما چيه مذهب ما چيه فرهنگ ما چيه چهارما خطوط قرمز دينمون را بدانيم.حالا بيام نظر بديم فيس بوک خوبه يا بده .به مسولان هم بگوييدقبل از اينکه نظر در مورد فيس بوک بديد فکر کنيد؟ بعد بدانيد مهلت 100روزه ي شما براي حل اقتصاد شد 112 روز؟ براي سياه نمايي مشکلات ،بزرگترين مشکل فضاي فرهنگي را رفع فيلتر فيس بوک ندانيد و به جاي اين کارها ،فيلتر ازدواج را برداريد و نظر بديد،نه اينکه آنها را با فيس بوک سرگرم کنيد که کاري به اين کارها نداشته باشند؟آقاي مسوووووووول.......
دانشجوي واقعي
-
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
بابا شما ديوانه ايد هم مسئول فضاي مجازيتون هم فرهنگيتون و همه تون کلا گروه فشاريد
به شما چه که فيلتر رو بر مي دارند
علي
-
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
سلام
به شدت با رفع فيلترينگ مخالفم...
چيزي که با اهدافي ضد اهداف ما طراحي و برنامه ريزي شده، سودش به زيانش نمي ارزه... بعبارتي "اثم"ش از "نفع"ش بسيار بيشتره
علي . . .
-
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
با رفع فيلتر غيسبوک بشدت مخالفم!
مهدي
-
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
مضرات فيس‌بوک از فوايد آن بيشتر است!!!
بدون نام
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
با رفع فيلتر موافقم اما با فيلتر بودن صفحات غيراخلاقي اش موافقم
مهدي
-
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
جناب بستن صفحه اي خواص از يک سايت توسط ادمين بايد صورت بگيره. يعني براي اين کار ايران بايد توافقاتي با مسوولين نا محترم فيس بوک داشته باشه. آيا فکر ميکني اونها کاري در جهت بهبود وضعيت فرهنگي ما ميکنن؟؟؟؟؟
بنده خدا
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
اصلا همه بياين فيس نما خيلي هم از فيس بوک بهتره
حنيفا
-
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
به نظرم ورود به شبکه‌هاي اجتماعي في نفسه بد نيست ولي فيس بوک جاي سالمي براي اين کار نيست، راحت تر کردن دسترسي به اين شبکه فساد را بيشتر خواهد کرد؛ قبحش و ميشکونه.. من فک ميکنم بهتره شبکه‌هاي اجتماعي داخلي بر اساس موازين شرعي و اسلامي طراحي بشه يا يه جوري دسترسي را در اين شبکه ها را محدود کرد
بدون نام
-
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
مخالفم چون بعد از رفع فيلتر فيسبوک نوبت به ديگر سايت هاهم خواهد رسيد....
sm
-
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
دوست عزيز اگه به شما اسيد بدن بگن بخور تا سيراب بشي ميخوري ؟ لزومي نداره که فيلترينگ برداشته بشه به فساد کشيده بشه مملکت خود شمايي که اين حرف رو ميزني بي شک اولين نفري هستي که از سايت هاي مبتذل استقبال ميکني چون نسبت به خودت اراده اي نداري...
بدون نام
-
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
بشدت بشدت!
بدون نام
-
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
کلا با فيلترينگ مشکل ندارم.وقتي فيلتر نباشه ديگه هر کسي ميره سراغش ولي الان حداقل يه سري ادم هستن که دنبال مي کنن و تازه هنوزم يه خورده ناشايست به نظر ميرسه وقتي فيلتر ميشه.
تازه اگرم بخوايم به فرهنگسازي گير بديم حرف صحيحيه ولي اينکه به ادما نشون بديم ببينيد اين چيز بديه ،قبل فرهنگ سازي مي بيني بعضي ادم ها رو از دست دادي.
بعدم يادمه وقتي بچه بودم مامانم هم اجازه نميداد هر چيزي رو تماشا کنيم تا خودمون بزرگ شيم و يه چيزايي رو بفهميم.ما هم به شوخي بهشون ميگفتيم وزارت ارشادين شما!!!!
ولي من الان ناراحت نيستم از برخوردي که داشتن چون قباحت بعضي چيزا برامون باقي موند و از بين نرفت.
f
-
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
سلام
فيلتر کردن درست نيست چون با زور نميشه کاري رو انجام داد. اگه باز بزارن کسايي که براشون مهمه که سايت هاي غير اخلاقي رو نگاه نکنن، عضو نميشن يا استفاده مفيد از اين شبکه اجتماعي ميکنن. کسايي هم که ميخوان سو استفاده کنن، چه فيلتر باشه چه نباشه کار خودشون رو انجام ميدن.
محمد
-
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
آخه تا کي بايد ديگران براي ما تصميم ميگيرند مردم خودشون عقل وشعوردارند لطفا شما فيلتر وبردار بگذار مردم خودشون تصميم بگيرند اين کجاش آزاديه هر سايتي که دوستداريد باز ميکنيد هرسايتي که دوست داريد مي بنديد والله اگه پيغمبر هم الان بود اينطوري مردم رو زنداني نميکرددوستاني که ميگن بايد فيلتر باشه اشکالي نداره فيلتر رو بداريد اونوقت شما استفاده نکن به همين راحتي .
صلاح کار خويش راخسروان دانند.
بدون نام
-
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
دشمناي ايران ميان بيلبورد ميزنن عکس امام خميني رو ميگن هرکي ميخواد به اين مرد ضرر بزنه وقتي سوار ماشينين سرعتتون رو از يک حد بالا نبرين(يعني مصزف سوخت بالا نره و ايران تو زمينه نفتي ضرر بخوره و اينا...)بعد يک از دوستان ميگه بزارين بابا نفس بکشيم،ببينين دشمن تا کجا پيش رفته ما تا کجا پيش رفتيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مطهره
-
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
به نام خدا
من براي کار فرهنگي و به اصطلاح جنگ نرم و همچنين خوندن مطالب عالي دوستان به فيسبوک رفتم وچندين ماه از وقتم رو در فيس گذروندم فک نميکنم روزي حدودا16 ساعت و بيشتر وقت کمي باشه
حالا به اين نتايج رسيدم و ازش اومدم بيرون
1-اولا الان جنگ نرمه پس هرکي توانايي داره بايد در حوزه فرهنگي کار کنه حالا ميخواد در فضاي سايبري باشه يا جاي ديگه ميخواد فيس بوک باشه يا هر شبکه اجتماعي ديگه اما متاسفانه نحوه اين شبکه هاي اجتماعي و اعتياد به بحاي مجازي و تصور افراد مجازي مطابق ميل خودمون باعث ميشه که به فيس بوک معتاد بشيم در واقع ما وارد دنياي مجازي ميشيم و حقيقي يادمون ميره
حالا بين ماها افرادي هستند که وقت اضافي زياد دارند و درواقع براي سو استفاده از وجود افراد مختلف >جنس مخالف<وآسون بودن دسترسي بهشون وارد اين شبکه ها ميشن
متاسفانه با اينکه مطالبي که ميخوندم همه مذهبي وسياسي و طنزو... بود با اين حال الان که دارم محاسبه ميکنم گوش دادن يک سخنراني از اقاي پناهيان از تموم اون ماهها و لحظات فيس بوک با ارزشتر و تاثير گذارتر بود.
درمورد سياست هم به نظرم کسايي موافق رفع فيلتر هستند که موافق کدخدا مداري امريکتا و دولتهاي غرب هستند(مگه نه هم شبکه اجتماعي ايراني هست هم فيلتر شکن!)
فيلتر فيسبوک خوبه حداقل براي اون دهه 80 يا 90 هايي که هنوز از اينترنت و شبکه و رابطه مجازي زياد خبر ندارند و خداي ناکرده از بي تجربگي و خامي ممکنه به دام بيوفتند
مريم
-
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
الان که فيلتره چند ميليون ايراني تو فيسبوک عضو هستن؟!! اين سياست ها فقط باعث شکل گيري خرده فرهنگ هاي زير زميني و يک سري هسته هاي مقاومت بر عليه نظام ميشه. به نظرم بايد فيلترينگ هدفمند باشه، مخصوص پيج هاي غير اخلاقي.
يه نگاهي به ورود رسانه ها به ايران اعم از ويدئو و ماهواره و همين اينترنت نشون مي ده اين سياست هاي محدود کننده هرگز جوابگو نيست و دولت دير يا زود عقب نشيني مي کنه. اما معلوم نيست چرا به جاي فکر درست و درمون از همون اول ساز مخالف مي زنه و بگير و ببند راه مي اندازه! دوستان فرهنگ راه خودشو مي ره و با بگير و ببند اوضاع فقط بدتر مي شه. مشکل کشور ما اينه که مظاهر تکنولوژي مدرن رو مي خواد اما دوست داره اونجوري که دوست داره ازشون استفاده بشه ولي نوع استفادش دست اون نيست!!! به همين راحتي
محمود رشيدي
-
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
دوست عزيز نظر شما در صورتي قابل قبوله که واقعا گنتر باشه ولي خودتون ببينيد، تو کدوم قسمت از کشور 100 درصد قانون اجرا ميشه؟!
يه مثال ساده! فک کردي چرا مثلا يه راهي رو شهداري کامل ميبنده؟! چون اگه چراغ چشمکزن بذاري علائم خر يا هرچيزه ديگه ، بازم توجه نمي کنن!!! الان جريمه چراغ قرمز صد تومنه ولي باز هم...
منتظر
-
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
نبايد فيلترينگ بردارن اين يه جورايي هدف گرفتن همه چيزه
فاطمه. 25 سال
-
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
من خودم دانشجوي ارشدم و عضو فيس بوک نيستم.امابچه ها را مبينم براي دوستي هاي مجازي و ساعاتي رابراي صحبت با جنس مخالف صرف مي کنند و سرگرمي هاي که بيشترشون مخالف با دين مبين اسلام است.استفاده مي کنند.اگه وضعيت اين شکلي باشه من مخالفم مگر اين که از اين فناوري براي مقاصد علمي و براي ما منفعتي داشته باشد
ali
-
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
آقا مگه شما خطر آژانس امنيت ملي آمريکا NSA رو جدي نمي گيريد با رفع فيلتر فيسبوک يه حفره امنيتي ديگه براي جاسوسي از مردم ايران اجازه اش داده مي شود.
مريمي
-
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
مرگ بر فيس بوق و فيس بوقي ها
غريبه
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
سلام. من مدرک کارشناسي دارم و تازه فارغ شدم حدود سه سال بود عضو فيس بوک بودم. اويال مي رفتم ببينم چرا همه مي رفتند، کم کم معتاد شدم، بعد يه مدت ديديم چقد صفحات جلف لايک داره و متاسفانه مذهبي و مربتبط با ايمه کم طرفداره. برا همين عضو شدم و سعي کردم يه فرد چند جانبه باشم. با اين که مي دونستم رييسش يه يهوديه و مشکل زياد داره ولي به همين علت خودمو توجيه مي کردم که بايد بمونم. ولي الان پشيمونم که وقتمو تو همچين جايي هدر کردم. غير از اون فيسبوک يه شبکه جاسوسيه. حتي اگه اطلاعات خودمون رو نذاريم از لايکا و بازنشر پست ها و شرکت در نظرسنجي ها مي تونند اطلاعاتي رو که مي خواند بدست بيارند. من به هيچوجه با رفع فيلترينگ موافق نيستم و به شدت با حضور مسئولين در اين شبکه ها مخالفم!مشئولند نه مضحکه
من
-
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
بعــــــــــــــــــــــله
فکر دزديده شده
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فيسبوک و امسالهم باعث تغيير نرم در روش زندگي طرز تفکر و ايجاد شکاف بين نسلي مي شود که خود فرد هيچگاه متوجه نمي شود بهترين راه آزاد سازي آن از فيلتر و فرهنگ سازي است تا همچين شبکه اجتماعي توسط عملکرد خود از سوي مردم ترد شود.
محمود فرحي
-
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به نام حضرت عشق
من خودم عضو فيسبوک هستم و بنا به دلايلي نياز ميدونم باشم در اينکه فيسبوک و برخي ديگه از شبکه هاي اجتماعي وسيله اي برا جاسوسي هس که شکي نيس بنظر من که رفع فيلترينگ فيسبوک اصلا صلاح نيس چون اول که فضاي حاکم بر اون خيلي خيلي مبتذل هس حتي کسايي مثل من که براي کار فرهنگي ميرن هم از آسيب اين جو حاکم در امان نيستن و خودم آسيبش رو حس ميکنم بنابراين اگه بخواهد جوري بشه که همه ي افراد حتي افراد خردسال که در اين نسل اسباب بازيشون کامپيوتر هيس بخواهند راحت وارد همچي جايي بشن واقعا صدمات جبران ناپذيري به فرهنگ جامعه ميرسه
التماس دعا يا علي عليه لسلام
سيما
-
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فيسبوک خيلي حال ميده
اصلا هم اينجوري که شما ميگي نيست
فقط کافيه جنبه داشته باشي
اصلا فيسبوک ثابت ميکنه که نيازي نيست آدم حجاب داشته باشه و خودش رو الکي عذاب بده
علي
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
چقدر فسفر سوزوندي تا به اين نتيجه رسيدي؟!!!
زينب
-
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
بله! اينم از آموخته هاي مفيد دوستان از فيسبوک....
مهدي
-
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
اين نظر رو بنويسشن رو يک تابلو بزنين تو سر سياستي که ميگه رفع فيلتريگ فيس بوک. اينم از نتاييجش. داريم به چشم ميبينيم که حيا و حجاب روز به روز داره کمرنگ تر ميشه.کي ميتونه بگه فيس بوک بي تاسير بوده؟؟
سيما
-
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
رفع فيلتر کنيد عزيزانم!
javid
-
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
سلام
وقتي فيلتره ولي هر کي دوست داره ميتونه با دور زدن توش عضو باشه فقظ فيلتر توهين به شعور و فهم مردم هست.
و شما تو فيسبوک از بازيگران تا فوتباليستو وزير و وکيل هر کس ديگه رو ميتونين ببينين اگه بده پس جنابان اونجا دارن چيکار ميکنن؟...
معين
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به نظره من مي تونيم از اين نظر به آن نگاه شود که يه راه براي ارتباطه سريع آسان مي باشد.اين چيزيه که در تمام جهان هست و از آن استفاده مي شه و نمي شه که منکر آن شد و به جوان اصرار يا زور کرد که از آن استفاده نکنه.همين طور که مسئولين ارشد نظام نيز با آن به راحتي با مردم ارتباط دارند. من دانشجو دانشگاه صنعتي قم هستم که به دليله وصل شدن به فيس بوک از اتصال به اينترنت در د انشگاه ممنوع شدم اين در شرايطيه که اکثر دانشجوها در فسيبوک صفحه دارند و عضو مي باشند.آيا اين درست است؟آيا راهه حل اين است؟
بدون نام
-
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اول اينکه همين الان هم با فيلتر شکن مي شود در فيس بوک بود دوم اينکه قانون ويدئو و ماهوار چه شد جز ء سو ء استفاده براي بعضي از ماموران پليس >
بدون نام
-
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اول اينکه همين الان هم با فيلتر شکن مي شود در فيس بوک بود دوم اينکه قانون ويدئو و ماهوار چه شد جز ء سو ء استفاده براي بعضي از ماموران پليس >
علي داوري
-
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
هرچه در ميان همکلاسي ها و دوستان خوابگاهيي خودم توي خوابگاه دانشگاه مي رم يا به سايت دانشگاه و جاهايي که بچه ها به اينترنت دسترسي دارند؛ شاهد مراجعه تعداد زيادي از افراد در فيس بوک هستم (شايد 30 درصد) . با بعضي از اونها وقتي صحبت مي کنم چيزي جز سستي در درس خوندن و شب بيداري هاي بيهوده در فيس بوک نمي بينم، چه برسه به بقيه معضلاتي که براي مخاطبانش داره.(خودتون کلاهتون رو قاضي کنيد.)
نام
-
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
الان هرکسي که بخواد بره فيسبوک با کمترين هزينه ي زماني و به صورت مجاني يه فيلترشکن دانلود ميکنه (فيلترشکني مثله FreeGate) و به راحتي ميره فيسوک . چه فيلتر برداشته بشه و چه برداشته نشه اين افراد کارخودشونو ميکنن.
م.ن
-
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
من با اصل فيلترينگ فيس بوک مخالم.چون فکر مي کنم داريم خودمون رو گول مي زنيم.وقتي از همه نوع دانشجوها و مردم مون حتي مسئولين رده يک کشوري دارن از فيس بوک استفاده مي کنند چه اهميتي داره که فيس بوک فيلتر باشه.در حالي که همه خوب مي دونيم اکثريت مردم يه فيلتر شکن قوي دارن!و دسترسي به همه سايتها براشون آسونتر از اينه که فکرشو بکنيم.به نظر من مشکل جاي ديگه است.مشکل درست استفاده نکردن از فضاي مجازيه.مشکل اينجاست که همه فکر ميکنن اينترنت يراشون يه حياط خلوته که هرکاري دلشون بخواد مي تونن توي اون انجام بدن.مشکل نبود فرهنگ استفاده درسته.اين که فيس بوک خودش چيز خوبيه يا نه يه بحثه.اما اينکه فيلتر کردنش مشکلي رو حل نمي کنه يه بحث ديگه.فقط الان داره جيب يه عده با همين خدمات فيلترينگ پر ميشه والااا
خانم دکتر
-
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
ياحق
وقتي وزراي ما فيس بوکي هستند، آيا ديگه حرفي براي گفتن مي مونه؟!
من دانشجوي پزشکي هستم. تقريبا تمام همکلاسي هاي من عضو هستن، شايد از100نفر،10 نفر فيس بوکي نباشن!
خودم هم چون دوس ندارم روابطم با بعضي ها راحت بشه،عضونيستم.
به نظر من فيلتر کردن به هيچ عنوان راه مناسبي نيست! نه اينکه با فيلتر مخالف باشم،ولي اين روزها ديگه همه فيلترشکن دارن و به راحتي دسترسي پيدا ميکنن!
فيس بوک به شدت اعتيادآوره، من در جريانش هستم.
بايد ذهن مردم آماده باشه،که متاسفانه خانواده ها اصلا براشون مهم نيس!
اللهم عجل لوليک الفرج
رضا
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
با سلام به خانم دکتر
اظهار نظر در خصوص فيسبوک که اعتياد آور بنظرم کمي شتاب زده هست،من خودم مدتي در فيسبوک هستم،شايد در يک روز هم نيم ساعتم وقتمو نگيره،و از مطالب خوب و مفيد براي زندگيم استفاده ميکنم.و اينکه وزير يک کشور داره از فيسبوک استفاده ميکنه اونم درستش هيچ منعي نداره.
خانم دکتر کسي بخواد استفاده ناصحيح کنه از هرچي (فرض نت) ميکنه،اما هيچ دليلي نميشه ما نت و فيسبوک بد بدونيم....
mehrshad
-
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
سلام به همگي . چرت ترين سايت همين فيس بوکه
به غير از وقت حروم کردن و ريپورت دادن اطلاعات شخصي ديگه به هيچ دردي نميخوره :دي
رضا
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
سلام
1- فيس بوک يه شبکه اجتماعي جاسوسي در دنياست که بدنبال اطلاعات کشورها، سازمانها و افراده براي رسيدن به مقاصد خودشون که در نهايت به سازمانهاي امنيتي آمريکا مي رسي، اگه اينطور نيست مثل خيلي از سايتها و بقيه موارد انسان دوستانه که ايران را تحريم کردند چرا در اين فيس بوک را آمريکا براي ايران فيلتر نمي کنه!!!! (نگيم که نمي تونه)
2- با نظر مثبت به اينکه اينکه اصلا" مقاصد جاسوسي ندارند تا وقتي فرهنگ استفاده از هرچيز برامون جا نيفته نمي تونيم از اون استفاده درست کنيم.
3- تو فيلم کلاه پهلوي ديديم که چطور همه دين و دنياي خانواده ها را هدف گرفتند پس نبايد به همه چي با ديد مثبت نگاه کنيم يا چطور فرخ را به زندان انداختند بدون اينکه خودش بدونه براي مقاصد آيندشون.
من که با رفع فيلتر فيس بوک مخالفم اما با اين دلايل و هزاران دليل عقلي ديگه که خودتون ميدونيد قضاوت کنيد.
بــي نشون
-
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
من کلا مخالفم .. اما وقتي مسئولين مملکتي دارن خودشون قانون فيلترينگ رو زير پا ميزارن بهتره برداشته بشه تا ازن زير پا گذاشتن قانون از سوي قانون مدارامون باعث شکستن حرمت نشه
علي
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
مردان قانون بهتره به قانون پايبند باشند!
بي نام
-
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
سلام
يه پيشنهاد جالب و مفيد براي دانشجوها دارم که البته شايد خيلي ها هم بدونن.
به جاي تلف کردن وقتتون توي فيس بوک اگر واقعا دنبال اين هستين که از شبکه هاي اجتماعي ايجاد شده در فضاي مجازي بهره مفيدي ببريد ميتونيد با ثبت نام در سايت linkedin.com به ميليون ها نفر از افراد متخصص و شرکتها و گروه هاي تخصصي لينک بشيد و در مباحث اونها شرکت کنيد و يا مطالبتون رو به اشتراک بزاريد
من خودم راجع به موضوعي تحقيق مي کردم که نياز به يکسري منابع داشتم که تونستم با ارتباطي که با يکي از اساتيد يکي از دانشگاه هاي خارجي داشتم هم جواب سوالامو بگيرم هم يک سري کتاب که نمونشون تو اينترنت پيدا نميشد رو بگيرم.
Ali
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
جامعه ي هدف linkedin متخصص هاي زمينه هاي گوناگون است ولي در هدف گذاري facebook عموميت جامعه از کم سواد تا باسواد مورد نظر بوده است. اگر در مطالب ارسالي در اين شبکه هم بررسي نمائيد مشاهده مي گردد که حتي متخصص ها هم اين شبکه را يک ابزار عمومي (و نه تخصصي)تلقي مي کنند.
مهيار
-
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
من نظر اکثر افرادرا خواندم اما عزيزاني که در صدد نظر سنجي براي رفع فيلتر با سوالات مطرح شده از اسيب هاي که ميتواند برساند ميگم که عزيزان تبديل تهديد به فرصت را در همين فيس بوک ميتوانيد اجرا کنيد .
دوستان با رفع فيلتر و آموزش و ارسال پيام هاي آموزشي در همون محيط هم مي توانيم بسياري از مشکلات را کم کنيم .
دوستان آخرين گزارش وزير امور خارجه ما را خوانديد 130 هزار لايک داشته تا اين ساعت يعني يکي از پست هاي مهم .
يعني ما نميتوانيم از همان ابزار انها بر عليه شان استفاده کنيم .
درست است بايد مواظب اجتماع باشيم اما ايا جامعه ما با بلوغ باور ها نرسيده ما بايد تصميم بگيريم جامعه چکار کند .
رفع فيلتر شود اما آموزش هاي لازم هم داده شود
نظر من اين است.
بهار
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
فيسبوک ، بيشتراز اينکه مفيد باشه مضره. وضررش جبران ناپذيره
متأسفانه فيلترينگ، فقط قانون گريزي رو بيشتر مي‌کنه.
حتي من که شاهدي هستم هم بين هم دانشگاهي هام زياد مي‌بينم عضو باشن.حتي بچه ها.
از فيسبوک متنفرم
متنفرم
بهار
-
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
دانشجو!
اگه ميخواي کامنت ها رو سانسور کني ، اصلا تاييد نکن!
چرا کامنتمو سانسور کردين؟
مگه نظر نپرسيدين؟
منم راستشو گفتم. دلتون ميخواست بگم فقط ...ها فيسبوک دارن؟
نخير آقاجون!
دوستاي من که شاعر هستن، همه هم شاعرهاي ولايي و خوب، هي به من ميگن بيا فيسبوک، خيلي خوبه!
هم دانشگاهي هامم که همه"حزب اللهي" هستن، حزب اللهي ها!!!! اونا هم فيسبوک دارن
شما هم راه حل بهتر از فيلتر رو نشون بديد! هرکي اينترنت داره، فيلترشکن هم ميتونه داشته باشه. به خداراهش فيلتر نيست.
فيلتر فقط براي وقتي خوبه که نگران بچه هاي کم سن وسال باشيم وگرنه آموزش هاي صحيح، نياز به فيلتر رو تاحد زيادي ازبين مي‌بره
انتظار ندارم اينو تاييد کنيد،ولي انتظاردارم پاسخم رو بديد
شما منو سانسور کرديد!ولي چيزي جزحقيقت نگفتم! حرف بدي هم نزدم
fery
-
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
اطلاعات درست در مورد مالک و اهدافش بديد ما قيدشو ميزنيم درستا!!!!!
فريد
-
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
به عنوان کسي که چهار ساله عضو فيسبوکم، فيلترينگش رو خيلي غيرمنطقي ميدونم. چون اولا اين "آسيب"هايي که ميگين رو در جاهاي ديگه اينترنت هم ميشه پيدا کرد، هم اينکه اين آسيبها مال کسانيه که بخوان ازش استفاده نادرست بکنن؛ والا ميشه از اين شبکه اجتماعي استفاده مفيد هم کرد!!!
در ضمن وقتي که راه هاي دور زدن فيلترينگ انقدر وافر هست، مسئولان فقط خودشون رو با ادامه فيلتر کردنش مسخره ميکنن...
صديقه
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
به نظرم بايد فيلتر باشه. نه تنها فيس بوک بلکه هر سايت غير اخلاقي ديگري هم بايد فيلتر باشه، اين رو البته براي آسيب نديدن کوچکترها ميگم...و الّا بزرگترها که همشون بلدن از فيلتر شکن استفاده کنن... در ضمن به نظر من اون کسايي که ميگن آدم بايد خودش جنبه داشته باشه که سراغ مفسده نره عميق فکر نمي کنن...دينمون به ما ياد ميده که نبايد خودمون رو در معرض گناه قرار بديم...و الّا شما بيا خودتو در معرض گناه قرار بده و بعد به خودت بگو جنبه داشته باش! ميشه؟؟ هر آدمي هرچقدر هم با تقوا و با ايمان باشه بايد خودشو در معرض گناه قرار نده...فيسبوک و امثالش اونقدر با ظرافت و نرم تفکر و سبک زندگيمون رو تغييرميدن که خودمون نمي فهميم...پناه بر خدا! اصلا چطوره همه چي رو آزاد بذارن و بگن مردم خودتون جنبه داشته باشيد؟!
داريوش
-
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
مخالف فيلتر
mohammad
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
فقط به يک نکته ميشه براي لحظه اي فکر کرد
که آمريکا بايد با چه تعداد نيروي امنيتي کل اطلاعات زندگي,دوستان ,محل تحصيل و عکس و... کل مردم دنيا رو جمع کنه؟؟؟؟
ولي الان با ايجاد شبکه هاي به اصطلاح اجتماعي مثل فيس بوک و توييتر و.... اين کارو به راحتي ميکنه
امير محمدي
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
بافيلتر موافق نيستم
مرتضي
-
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
رفع فيلتر بشه خيلي بهتره الان ديگه استفاده از شبکه هاي اجتماعي خيلي لازمه!
به اميد رفع فيلتر فيسبوک، تويتر، يوتوب و....
مهدي
-
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
و به اميد دست يابي آسان به مطالب و فيلم ها و عکس هاي مبتذل و غير اخلاغي. به اميد پيدا کردن دختر ها و پسر هاي بي هدف براي دوستي اينترنتي؟ آر ه؟ خجالت نکش اينارم بگو. من چيزي به جز چرت و پرت محض تو فيس بوک پيدا نکردم.
ammar
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
سلام
آيا آسيب فيسبوک از سيمکارتهاي 5 توماني هم بيشتر است؟
رضا
-
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
سلام به نظر من يکي از اهداف دشمن ريختن قبح گناه و حرمت گناه ها در نظر مومنين است و رفع فيلتر فيسبوک هم که خيلي از صاحب نظرها در عرصه فقهي و شرعي اون رو حرام مي دونند و اجازه استفاده از اون رو نمي دن به نظر من کار شايسته اي نيست. بعد اون هم مگه همه مشکلات ما حل شده فقط مونده فيسبوک؟
نکته آخر اينکه يادمون نرفته زمان فتنه 88 دشمنان چطور از فيسبوک به عنوان رسانه اطلاع رسان خودشون براي ايجاد اغتشاشات و ناامني استفاده مي کنند؟
الي
-
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
موافقم
جواد
-
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
حضرت امام خامنه اي:
در فتنه 88 دشمن ميخواست با فيس بوک و تويتر اين نظام را براندازد.
12 /آبان/1392
منيره
-
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
سلام
يادمه حدود دو سال پيش اخبار 20:30 نشون داد زن اوباما گفت: من به دخترهام اجازه نميدم برن تو فيس بوک و اين شبکه براي ايراني ها ساخته شده....! حالا با توجه به اعترافات خود دشمن از بدي اين شبکه چطور مسئولان ما دارن اين شبکه رو ترويج ميدن؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم! فيلتر نبايد برداشته بشه
محمد
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
با سلام
اگر فيس بوک فيلتر باشه و نباشه کساني که بخواهند استفاده کنند با فيلتر شکن هاي مختلف به راحتي وارد ميشوند.
در ضمن هيچ دليل منطقي براي فيلتر فيس بوک وجود ندارد.
سراب
-
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
من قبلن عضوش بودم، به نظرم بايد ما واسه کشورمون با توجه به فرهنگ خودمون يه سايته اجتماعي با کيفيت راه بندازيم با توجه به قوانين خودمون که حداقلش سودش واسه خودمون باشه و اونوقت معلوم ميشه کيا واسه تعاملات اجتماعي ميان و کيا واسه مسخره بازي
قديمي
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
والا من يه بار رفتم تو فيسبوک ..همش توهين به اعتقادات اسلامي بود لا به لاش 4 تا طنزم گذاشته بودن..من که نه ديگه عضو ميشم نه ديگه توش ميرم..اون اي ديم رو هم بستن براي اينکه بهشورن به خاطر توهيناشون دريوري..بووق گفته بودم...
بدون نام
-
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
به نظرم فيلتر کردن سايتهاي اجتماعي که هم مضمون خوب وهم بد وجود داره ،يعني احترام نگذاشتن به درک و بينش مردم يک جامعه .بجاي فيلتر بايد سطح اگاهي مردم را بالا برد.
MONA
-
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
به نظر من فيلتر کردن اصلا راهکاري براي مانع شدن فيس بوک يا سايت هاي مخرب ديگه نيست چون راحت ميشه با فيلترشکن از اون سايت ها استفاده کرد.
بايد فرهنگ سازي درست باشه که متاسفانه تو کشور ما اولا يه برنامه اي رو اجرا ميکنن بعد ميرن سراغ فرهنگ سازيش.
عباس
-
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
حالا که فيلتره هست مگه کسي استفاده نميکنه بهتره ازاد باشه تا حساسيت کمتر بشه بعد بستگي بخود هر شخص داره که چطور استفاده کنه تجربه نشان داده که حساسيت زياد باعث دردسر بيشتر ميشه
نرگس احمدي
-
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
اصلا اين فيس بوک چي هست خوردنيه ؟
habibmatinfar
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
من بارفع فيلترموافقم باتشکر
سعيد
-
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
با فيس بوک مخالفم
سعيد
-
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
با فيس بوک مخالفم
موسي بيات
-
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
در صورت استفاده صحيح از ان هيچ اشکالي ندارد
شهيده
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
فيلتر کردن فيس بوک کمه.......
بايد نابودش کرد.
يه فيسبوک ديده ي غيرفيسبوکي
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
1- به شدت مخالفم
2- فيسبوک يه دزد اطلاعاتي بزرگه
3- شما يه دزد مسلح رو توي خونه ت راه ميدي؟
از پليس توقع نداري که بياد از خونه ت محافظت کنه و چند وقتي(تا وقتي خطر هست) اطراف خونه ت گشت بزنه؟
4- چرا جوونهاي ما که آينده مملکتشون رو ميخوان بسازن، وقتشون و بعضا اعتقاداتشون رو صرف اين سايت جاسوسي بکنن؟
5- اگر هر کدوم از اين فيسبوکي ها بخوان يه روز وزير و مدير بشن؛ و فيسبوک بياد ريزپرونده شون رو منتشر کنه، اونوقت مي دونيد چه فجايعي پيش مياد؟
6- من فيسبوکي نيستم، هر چي گفتم، همه اون چيزيه که از فيسبوکي ها شنيدم و ديدم
7- توصيه ميکنم فيسبوکيها يه تجديدنظر بکنن
8- من اسم فيس بوک رو ميذارم مقر مجازي سيا
ايران
-
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
با رفع فيلتر موافقم ....مث هر چيز ديگه هم استفاده خوب داره و هم بد......يه فناوري نو هستش چون ما چيزي ازش نميدونيم وبرش کنترل نداريم دليل بر مضر بودنش نميشه.......
عليرضا
-
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
به نظر من فيلتر باشه بهتره
هركي بخواد استفاده كنه به راحتي و بدون هزينه مي تونه
چيزي كه محتوياتش با فرهنگ ما هم خواني نداره چرا بايد رفع فيلتر بشه
اگر قابل دسترسي نبود يه چيزي ولي بهتره فيلتر باشه تا هركسي مثل بچه ها فعلا دست رسي نداشته باشن
مهرابي
-
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
با فيس بوک کاملا مخالفم.
يوسفان
-
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
اينترنت جزء امنيت ملي آمريکا حساب ميشه نه مخابرات اون ... برعکس ايران .... حالا فکر کنيد چقدر اطلاعات افراد در جستجوهاي اينترنتي و فيس بوک و ... بدرد اونا ميخوره و ما همچنان سرکون رو کرديم زير برف ... شما بگيد اگه فقط اطلاعات روزانه موتور جستجوي گوگل رو شما داشتيد باش نمينشستين براي فرهنگ و اقتصاد و ... کشورهاي ديگه برنامه ريزيکنيد ...فقط آدماي ساده راحت ميگن نه چيزي نيست اينترنت مردميه و جهاني و ...
علي سبزواري
-
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
موافق
ي.م
-
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
حالا که همه فيلتر شکن دارن، هرکي هم بخواد بره مانعي واسش نيست و حتي بعضي سران کشور هم اونجا هستن، ديگه فيلتر شدن معني نداره... حتي از ديد استکبار جهاني هم مسخره ست که ما با دست پس ميزنيم با پا پيش ميکشيم!
آشناي غريب
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
شما آپديت نيستيد آقا جان، امسئوليني که در کابين روحاني مچکريم هستد همشون کامپيوتر سازند!!! نمونشون همين ظريف خودمون، بابا اصلا مذاکره مي ذاشت با اشتون بخاطر آپديت کردن پگش!!!! در مورد فيلترشکن، بلي ما استفاده مي کينم و از مدتهاست که مي گيم، خيلي از سايت ها اشتباهي و يا نادرست فيلتر شدن!!! اون آقايي که پشت شير فلکه مي شينن، گاها شده اشتباهي شير رو باز کردن و خيلي خيلي بيشتر ديده شده که زيادي شير رو بشتن، يه بنده خداهايي اون پشت به هلاکت رسيدن، با فيلتر موافقم ولي بايد استاندارد، تعريف شده و با قاعده باشد.... فيسبوکم آقاجان جز الاف شدن و الکي وابسته شدن چيزي نداره، به عنوان يه سينه سوخته عرض مي کنم، ما يه سالي هست که صفحمونو بستيم.
حسن
-
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
با سلام
من چند عاقبت فيس بوک رو مستقيم بگم. اول اينکه در مورد دخترهايي که عضو مي شن عموما کمتر از يک هفته کشف حجاب مي کنن و قبح حجاب کلا اونجا شکسته است و رقابت براي عکس هاي قشنگتر!!! به شدت بين خانم ها جريان داره! (من تا سال 88 اکانت داشتم و بعدش هم بستمش و فعاليتي ندارم). نکته دوم اينکه در کل با عنايت به همه صحبت هاي دوستان به نظرم مثل بقيه چيزهاي بد اين هم بايستي دسترسي بهش سخت بشه. اينکه دسترسي وجود نداشته باشه تو دنياي اينترنت فقط با کشيدن کابل امکان داره. ولي اگه سخت باشه يعني اينکه کشور ما و همچنين دولت ما به يک چيز بد نه گفته. حالا هر کي دلش مي خواد بره از بقيه راهها وصل شه. از لحاظ امنيتي کلا فيسبوکي بودن حماقته! اگه در آينده رئيس جمهور يا مقاماتي از دولت موفق تر خواهند بود که امنيت
مهدي
-
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
کاملا باهات موافقم. حرف دلمو زدي
حسن
-
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
ادامه: در آينده مديراني در تمامي دنيا در رقابت موفق خواهند بود که کسي از طرز تفکرشان کمتر اطلاع داشته باشد و البته فروشندگان بزرگ اطلاعات (گوگل، مايکروسافت، فيس بوک ، توئيتر و ...) اين امکان رو هرگز ايجاد نمي کنن. جامعه مجازي محلي است که ما فراموش مي کنيم چه هستيم.
ali mohammadi
-
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
filter bashad
بدون نام
-
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
شديدا با استفاده از فيس بوک مخالفم
بدون نام
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
خب حالا مثلا که چي؟ گيرم رفع فيلتر بشه. تو اين کشوري که همه چي ممنوعه بذار اينم ممنوع باشه
بدون نام
-
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
آخه اصلا مهم نيست موضوع فيسبوک
چرا بيخودي شلوغش ميکنين؟
کلي از مردم حتي اسمش رو هم نشنيدن
kamran
-
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
چرا حرفي از فيس نما نميشه ولي فيس بوک و سايتهاي ديگران هميشه حرفش هست؟؟؟؟
مخال
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
به نظرمن بايد فرهنگ سازي کنيم که خود مردم استفاده نکنن،نه مثل ماهواره که تبليغ شو هم ميکنيم .......
بدون نام
-
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
به نظر من فيلتر کردن وپارازيت انداختن فقط ميتونه دو تا معنا داشته باشه :
1-اهانت کردن به ملت که آنها هيچي نميفهمند ويک نوع بي احترامي به افرادي هست که در انتخابات از اونها ميخواهيم بهترين انتخابها رو بکنند
2-زماني که دولت بخواد يکسري اطلاعات واخبار رو از اعضاي جامعه خودش سانسور بکنه
حالا دولت ما هيچ کدوم از اين اهدافو نداره ولي من سر در نميارم که منظور از اين اعمال چيه که حالا رفع فيلترينگ يه دغدغه براي اعضاي دولت ومردم شده
خواهشا نظرمنو بزاريد
N I M A
-
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
::
مطمئنا" اگه فضايي براي جاسوسي و ترويج بي اخلاقي نبود خيلي هم خوب بود ... فعلا" که قصد اکثر کاربران تفريح و وقت گذروني و هدف گردانندگانش دسترسي به اطلاعات مختلف کاربرهاست ،............................. !
پس بهتره فيلتر بشه تا تبديل به يه فضاي عادي نشه ... .
::
مهدي
-
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
به نظر من برداشتن فيلتر فيش بوک در حالي که مملو از مطالب ضد اسلامي و ضد فرهنگي است، يک کار نا خردانه است. با اين کار آنها به ايرانيان اجازه دادند تا فرهنگ غرب زدگي، فحشا، بي حرمتي و بي آبرويي را در جامعه ترويج بدهند. فيس بوک با ترويج بي حيايي و بي بند و باري بلاي جان خوانواده ها خواهد شد.98% افرادي که با رفع فيلترينگ فيس بوک موافقند افرادي تنها لذت طلب اند. اين هم از اولين دست گل به آب دادن دولت به حساب تدبير!!!
ارسال نظرات
captcha