نظرخواهی/ نظر شما درباره گزارش و عملکرد 100 روزه دولت چیست؟
تکرار/روی موج مخاطبین - 20؛
ارائه اولین گزارش رئیس‌جمهور از 100 روز فعالیت دولت تدبیر و امید شامگاه سه شنبه صورت گرفت.
تعداد نظرات: ۳۱۹
بدون نام
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آخه چه گزارش صد روزه اي بود تو تلويزيون آقاي روحاني .گزارش صد روزه بود يا نشست نقد و بررسي دولت هاي نهم و دهم.خوب درست بگو هيچ کاري نکرديم ديگه چرا الکي از دولت قبلي نقد مي کني؟؟؟؟؟
بهزاد
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
کاش مجري آقاي حيدري بودند کسي نمي تونه خدمات دکتراحمدي نژادرا انکارکنه
N I M A
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
:: دمت گرم ، رکورد Like ها دست خودته ..........! . منم فکر کنم دومم !!!
مرسي از دوستان با تدبيرمان ............. .
زنده باد ايران ... Viva ! I R A N
::
بدون نام
-
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
پوپوليسم بده چه احمدي نژاد باشه چه روحاني
حسن پريان
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بسيار عالي و حساب شده و کارشناسي شده به جلو رفت
نام
-
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آره تمام دروغ هاشون حساب شده و کارشناسي شدست.
پويا
-
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
کارشناسيش يه خورده زيادي آبکي بود ولي محيط فرحبخش بود ،خداييش از سريال شبکه يک که بهتر بود .دلمون باز شد از طنازي هاي شهيدي فر!!!!
mmm
-
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جناب حسن پريان مطمئني مصاحبه ايشون روديدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نويد
-
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بابا يه کم کتاب بخونيد مطالعه داشته باشيد سواد خيلي چيز خوبيه
اصغر
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
رفع تحريم تو ديدگاه اقي روحاني ا.لويت به توليد دارد اين را ميشود از بحث مذاکره با کد خدا که در انتخابات مطرح کرده بودن فهميد
اصلا از عملکرد دولت راضي نيستم
يه ايراني
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من که چيزي نديدم
اگه ديد نشون ما هم به دهيد
محسن
-
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
گزارشي نديديم
انتقاد به دولت گذشته بود که بسياري از اونها هم درست نبود
به زودي مشخص ميشه که آيا دولت اصلا برنامه داره؟؟!!!!!!!!!!!!!
جواد
-
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بابا برنامه کدومه هنوز تو شکه رئيس جمهور شده چند سالي طول ميکشه به اين باور برسه نميبينيد هي ميگه منتخب مردمم همش ميخواد ثابت کنه نميدونم چرا اين جوري ميکنه
بدون نام
-
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
دروغ گو که شاخ و دم نداره!
هادي
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
لفاظي خالص بود و بازي با اعداد و ارقام طوري که دولت قبل رو بي کفايت نشون بدن در حالي که آمار مبتني بر واقعيات علم اقتصاد خلافش رو ثابت ميکنه.
راجع به تورم هم که اينقدر عدد ذکر شد که کسي نفهميد چي شد!!!
سجادي
-
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
روحاني گفت دولت قبل در طول 70سال گذشته بيشترين تورم رو ايجاد کرده و يادش رفت بگه زمان،رياست جمهوري باباي همين دولت(هاشمي رفسنجاني) تورم به50درصد رسيد وپدر قشر ضعيف دراومد.
اين يعني اعتدال به سبک روحاني
بهنام
-
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
چرا اتفاقا" راجع به تورم 50 درصدي اون موقع گفت ولي با رشد اقتصادي 3 درصد ماست ماليش کرد و البته نگفت که اونوقت چنين تحريمهايي نبوده ...
جواد
-
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
تورم 51 درصدي و ماجراهاي که مثل اسلامشهر افتاد يادش نمياد؟
رضا
-
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
متاسفانه در اين 100 روز تمام هم و غم دولت وادادگي (بخوانيد مذاکره) بوده است ديشب هم که ديديم حدود نصف برنامه رو با نيش . کنايه به تخريب عملکرد دولت قبلي پرداخت ولي باز هم بايد به دولت وقت داد تا ببينيم در اينده چه کار مي کند؟
علي
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
صدا سيما اگه خيلي راست ميگه بجاي اون سه تا مجسمه ي مجري نما ، يک نماينده از دولت نهم و دهم مياورد تا اونوقت ببينيم واقعا چه خبره توي اين مملکت. بد ميگم؟
حسين
-
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
صدا و سيما از زمان احمدي نژاد راست نميگه!!!
مرتضي
-
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من که موافقم اما خود احمدي نژاد بياد که در همه زمينه ها صحبت بشه
بدون نام
-
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
هنوزم عاشقتم احمدي نژاد.
پيمان
-
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
<< من که روز به دارم بيشتر قدرش و مي دونم و عاشقش مي شم ... >>
امير
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ببخشيدا يه مشت اراجيف بود اين صحبتها را کردند که کارهاي آينده خودشون را توجيح کنند
بدون نام
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
واقعا حرفي براي گفتن ندارم
اخه دولت راستگويانه ديگه
روحاني مچکريم که معني راسنگويي را بهمون نشون دادي!!!!
AMIN
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
با سلام به تمام شهيدان وامام شهيدان وشما دوستان
امام حسين ع:اگر دين نداريد لاقل آزاده باشيد
دولت با شعار انحرافي اعتدال تمام دستاورده هاي 8سال جهادي رو در برنامه ي سب گذشته زيرسوال برد ازکسي که لباس رسول اکرم رابه تن دارد دروغ و تهمت بعيد بود حقا که هوا بس ناجوان مردانه سرد است
سعيد
-
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اينجاس که بايد بقول حامد زماني گفت:
مرگ بر بوق هاي بوق....
مرگ بر فضاحت دروغ...


البته منظورم خداي نکرده شخص آقاي روحاني يا دولتمردان ايشون نيست،بلکه خطاب من به رفتار زشتيه که از اونها سر ميزنه...
به اميد هدايتشون....
علي
-
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
کل برنامه ي تلويزيوني ديشب به بي اخلاقي گذشت (اي دولتي که ميخواي اخلاق رو به جامعه برگردوني) و هيچ چيزي جز تخريب دولت قبلي نبود .
بابا بيا برنامه ي کار خودت رو ارائه بده اگه راست ميگي تا اينکه بخواي بگي دولت قبلي چيکار کرد !!
اصلا دولت قبلي بد ، برنامه ي ديگه اي هم به غير از تخريب دولت قبلي داريد؟؟؟
آقاجان بيا کار کن از هر طيف و گروهي که هستي بيا کار کن به خاطر خدا نه به خاطر اينکه نظر بعضي هارو جلب کني!!!
به نظرات حضرت آقا گوش بده و ولايي باش نه اينکه به خاطر خنده هاي اشتون و يه توافق نامه ي الکي دوباره برگرديم به دوران تعليق!!
ما از هرکسي که انسان مخلص و ولايتمدار و کاري و مومن به ارزش هاي انقلاب باشه حمايت ميکنيم !!!!!!!!!!!
بدون نام
-
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
راسي يادش رفت بگه که تو اين 100 روز رکورد بي سابقه زده!
اونم رکورد درو کردن مسئولين قبلي که 1500نفر رسيده
يعني روزي 15 نفر!!
habib
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تو اين صد روز فقط رو کار اومدن فتنه گر ها رو ديديم و حذف انقلابي ها با داس
علي
-
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
انصافا خيلي خوب سياه نمايي ميکنه. دست محسن رضايي رو هم از پشت بسته.
يوسف
-
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
از کرامات شيخ ما اين است /وعده داد وگفت سنگين است ...ياعلي
مهدي
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بايد تاسف خورد با اينگونه گزارش دادن به مردم!!!
گزارش هم گزارش‌هاي قديم . . .
محسن مرتقب
-
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
وقت آن است که خون موج زند از دل لعل!! زين تغابن که خزف مي شکند بازارش!!! وقتي خزف تزوير و ريا و دغل و عيبجويي و نفاق بازار لعل حقيقت و پاکي و صدق و صفا و افتادگي و بي ريايي و تلاش را مي شکند تا زمان رسوايي خزف(پاره گل) خار در چشم و استخوان در گلو صبر مي کنيم که"ان الله لا يهدي کيد الخائنين!"
علمدار
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام
اين گزارش نبود بيشتر نقد و سرکوب دولت قبل بود.متاسفم برا صداوسيما با اين انتخاب ضعيف مجري ها که نتونستن سوالات مناسب و خوبي رو از رئيس جمهور بپرسند.انتظار از ارائه گزارش رئيس جمهور بيشتر ميرفت........
دانشجو
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من که واقعا تعجب کردم آخه اين مجري ها کي بودن خدا وکيلي ...
تو زمان احمدي نژاد يا حيدري مجري اين برنامه ها بود يا نجف زاده يا مجري که واقعا زبده باشه و بتونه حرف بزنه و سوال بپرسه
آخه رفته مجري پارک ملت و آورده که چي بشه...

سه تامجري رفتن آوردن که هيچ کدومشون بلد نبودند سوال بپرسند
اينا ديدند اگر حيدري بياد مي خواد خيلي مورو از ماست بکشه بيرون ديدن نمي تونند گفتن خودمون ميگيم چه مجري بياد که برنامه فقط دست خودمون باشه
حجت
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
دقيقا
همينه ديگه
دولت راست گويان و انتقاد پذيرانه ديگه
علي
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
حالا شمابگو آقاي حيدري ازتوي برنامه هاي قبلي چندتا مو درآورد؟
بدون نام
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
با اين گزارش دادن مشخص است که احتمالا گزارش بعدي 200 روزه است يعني 200 روز قبل چي تحويل گرفتيم !!!
گزارش آخري هم گزارش 4 ساله است که آن هم به شرايط تحويل دولت در 4 سال پيش آن مي پردازد
حجت
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اسم اين گزارش بود ....
فقط اون رئيس جمهور قبلي و مي چلوندن و ...
از کرامات حاج حسنه
عيبي نداره
فداکار
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام به همگي
بايد بگم که
در يک نگاه کلي تغيير قابل توجهي تو زندگي مردم ايجاد نشده که بخاد وضع معيشت مردم بهتر بشه
در کل تو اين 100 روزه به نظر بنده به فتنه گرا ميدون داده شده و خوشحال شدن و همچنين اينکه کلا قيد استعدادهاي داخلي رو زدن و کلا دل خوش کردن به ارتباط با آمريکا و بقيه قدرتها
ولي غافل از اينن که قدرت اصلي همينجا تو کشور خودمونه...
تنهاپناهم خداست
-
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بي شک درنهايت هميشه اسلام پيروزاست ولي واي به حال روزي که ازاين اتفاقات که امتحاني بيش براي ما,درتشخيص حق ازباطل نيست,سرافرازبيرون نياييم پس حواسمان راجمع کنيم تابيش ازاين به منافقين اعتبارندهيم وگوش به زنگ فرمان هاي رهبري باشيم درجهت صلاح جامعه اسلامي تاپيوستن به حکومت مهدوي مراقب انتخاب هاي سرنوشت سازمان!!!!! باشيم.
بدون نام
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
فقط معلوم تو اين صد روز داشتن براي محمود پرونده سازي ميکردن ...
رسول كاظمي
-
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
قاي روحاني مدعي است خزانه خالي است ازطرفي وعده توزيع دو نوبت سبد كالا و توزيع شير بين دانش اموزان را به ملت مي دهد انجام اين كار نياز به حجم سنگين بودجه دارد دم خروس را باور كنيم يا قسم حضرت عباس را .
سعيد
-
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
دولت دروغگويان را باور کنيد!!!!
عبد الله بنده زاده
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ما در اين صد روز در ايران تحول کرده ايم
کدخدا را ديده و با او تعامل کرده ايم
اقتصاد مملکت را زير و رو آورده ايم
سهم آن احزاب را هم ما تقبل کرده ايم
عرصه ي فرهنگ را آسوده خاطر کرده ايم
سايت هاي اونجوري را رفع فيلتر کرده ايم
فيس بوک وزرا را اولويت داده ايم
بيلبورد کدخدا را زير کاتر کرده ايم
پيشرفت علم را ما کله ملق کرده ايم
آن همه دندان سالم را لقالق کرده ايم
قبل از آنکه کدخدايان زمين لب تر کنند
پيش رفت هسته اي را خود معلق کرده ايم
مردم اين سرزمين را ما دو قسمت کرده ايم
آن دهم درصد نشان اکثريت کرده ايم
آنکه با ما نيست را افراطي الدين خوانده ايم
آنکه با ما هست را بي حد کرامت کرده ايم
طرح هاي دولت پيشين خود رد کرده ايم
آنچه در قوطي عطاران نباشد کرده ايم
داس داس داس داس داس
قديمي
-
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
حافظا...
سهيل
-
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
نظرتان بسيار جالب و شيرين بود
رضا
-
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام
متاسفانه با بعضي سياه نمايي ها مردم را فريب ميدهند اگر فشاري که روي دولت قبل داشتند روي اين دولت خودشون هم باشه بازم ميتونند ايستادگي کنند
عيل
-
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
منظور تون ازفشار؛درآمدميلياردي قروش نفت كه نيست؟
اميرعلي
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من از افرادي بدم که گول حرفاي روحاني رو خوردم... ولي ديگه سال 96 به ايشون رآي نميدم
اميرمحمد
-
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
:: احسنت مهندس ، ماهي رو هروقت از آب بگيري تازست ... ::
باقر
-
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
مگه روحاني گزارشم داد؟!!
من که شاهد دادگاه شبانه احمدي نژاد بودم و لاغير...
نرگس
-
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
چون حرفي واسه گفتن نداره فقط اومدن که انتقام بگيرن از مردم و دولت قبل حتي...
روحاني مچکريممممم
-
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
عزيزان شما همگي دورانتون به پايان رسيده
رفيق
-
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
نترس دوران شما هم يه پايان ميرسه ... نيومده که ابد بمونه...
جواد
-
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اتفاقا تازه شروع شده منتظرم ببينم کي ميگيد روحاني ... خورديم بهت راي داديم
m
-
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ههههههههه دوران شما هم تو سال 84 تموم شد 8 سال ديگه بازم تموم ميشه ولي سال 88 خوب سوختيدا 11 مليون اختلاف
رئيس لب مرزي
بي ادعا
-
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
دورانمون تموم نشده دوست عرير. ادامه داره تا وقتي صاحبمون بياد. شک نکن
اتحاد
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
عزيزان من
توجه کنيد
خواهش ميکنم از اين تفرقه اندازي دوري کنيد .
ما يک ملتيم.
ممکن است اختلاف سليقه داشته باشيم ولي همه ايرانيم.
نقد اشکال ندارد ولي از اتهام ، تفرقه و دشمني بين خودمان به شدت بپرهيزيم.
خواهش مي کنم اتحاد خودمان را حفظ کنيم.
اگر مي خواهيم در مقابل دشمنان پيروز باشيم بايد همدل و يکپارچه باشيم حتي اگر اختلاف سليقه داشته باشيم.
اين توطئه ي جديد دشمنه که بين ما تفرقه بيندازد و بعد براحتي در بين ما رخنه و ما را نابود کند.
مواظب باشيد
مواظب باشيد.
دوست
-
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوست من هيچ وقت دوران حق تموم نميشه... بدان که هميشه باطل براي نشان دادن حق است .
دوست
-
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من نظر همه رو خوندم و نمي دونم چه را همه دارن ميگويند روحاني فقط از مشکلات گفت يا دولت 9و10 رو نقد کرد و از گزارش 100 روزه چيزي گفته نشد
ايا اقاي احمدي نژاد وقتي دولتي که اقاي خاتمي
با اون همه پيش رفتي که داشت که خود حسن روحاني هم هم در انتخابات يا همين سخن ديشب در باره گندم به اون ها اشاره کرد نقد نکرد
چرا اون وقت شما ها چيزي نگفتين حالا که دولت مي خواهد 100 روز يک بار گزارش بده نمي گين بابا خوبه اين دولت حداقل يه گزارش ميده دل ادم خوش باشه يا مي شه دولت رو تو اين گزارش ها نقد کرد
قديمي
-
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
عمو خدا خيرت بده من خودم يه پست نظارت دارم..وقتي واقعا کاري نتونستم انجام بدم گزارش چي..
سعيد
-
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
هم واسه شما و هم واسه جناب رئيس جمهور متاسفم!در مورد خود کفايي گندم در کشوري مثل ايران که کشت آن عمدتا بر اساس الگوي ديم است هرگز نميتوان از خودکفايي دائم صحبت به ميان آورد،چرا که بر اثر خشکسالي و کاهش ميزان بارش و منابع آبي،سطح زير کشت کاهش مي يابد و به تبع آن بر امر خودکفايي تاثير مستقيم ميگذارد!!!يعني ممکن است امسال کشور خودکفا شود اما سال بعد بر اثر خشکسالي همين کشور مجبور به واردات گندم شود!!! دقيقا از همان سال 84 تقريبا موج خشکسالي کشور را فراگرفت که هنوز هم گريبانگير آن هستيم!!!!مگر اينکه بخواهيد خشکسالي را هم تقصير دولت نهم و دهم بدانيد!
سعيد
-
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ضمنا اگر بحث از خودکفايي است،بايد به آقاي روحاني گفت که دولت احمدي نژاد تنها دولتي بود که بنزين را در راستايي اقتصاد مقاومتي و با وجود تحريم هاي سنگين نفتي خودکفا کرد،که البته با بازگشت ننگين جناب زنگنه ي تکنوکرات ما دوباره با دستور ايشان تبديل به وارد کننده ي بنزين شدم آنهم با بهانه هاي دروغ!!!
نويد
-
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آدم دروغ گو هر چي بيشتر گزارش بده مردم ساده گمراه تر ميشن بذار همون از دولت قبل بگه تخليه بشه
مچکريييم روحاني
-
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بيشتر از همه دلم واسه اون کسي مي سوزه که اين نظرات منو ميخونه و عرضشو نداره منتشر کنه آخيييييييي
نويد
-
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آقاي روحاني هم راضي نيستن شما اين همه بي ادب باشيدا....
محمد
-
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
دلت به حال خودت بسوزه که تا همين الانش 56 تا dislike خوردي.
نيما
-
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
شب نشيني خوبي بود با مجري هاي لبخند به لب نشسته بودند مراسم نخودچي خوران دولت قبل رو برگزار کردند و رفتند!
بدون نام
-
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام.اين دولت دولت دروغگويان است عقبه اش فتنه گران است وسلام
سارا
-
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
قربون دولت قبل که 100% دولتي بود صادق و راستگو!!!
مهدي از قم
-
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
خانم يا آقاي ناشناس
جز راست نبايد گفت
اما
هرراست نشايد گفت
كاملا با شما هم نظرم
ولي الان صلاح نيست اينطور بگوييد
صبر كنيد يواش يواش مردم مي فهمند
البته اين سايت هم نبايد كامنت شما رومنتشر مي كرد.
مريم
-
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
جناب مهدي، ضرب المثلتون درسته اما در مورد اشتباهي استفاده کرديد اش. اتفاقا الان وظيفه ما اينه که اين موضوع رو يادآوري کنيم چون ظاهرا تلاش دولت اينه که ماجراي فتنه فراموش بشه و خيلي خوشگل ماست مالي اش کنن برادر من. حالا که به زعم يه عده خوش خيال، مشکل تحريم حل شده، دوستان جنبش سبزي ميرن سراغ پروژه بعدي که همانا آزاد کردن موسوي و کروبي خيانتکاره. اتفاقا امروز وظيفه ما روشنگري است
محمد علي
-
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
به جان خريده بودند، به نان فروختيم…
حميد م.
-
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
باريکلا
مختصر و مفيد.
سينا
-
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
گزارش جامع و کاملي بود
خيلي از حقايق در رابطه با دولت گذشته را ايشون نگفتن
واقعا از گذشت و بزرگواريشون تشکر ميکنم
پويا
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اين عقده گشايي بود عزيزم !!!!!عقده گشايي.
sara
-
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
الانه ک بايد بگي روحاني مچکررررررررررررررررررررريم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواد
-
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
مشخصه شما رو سير کردنا خوش به حالتون ما هم جاي شما باشيم ميگيم روحاني مچکريم
محمدي
-
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
خدا احمدي نژاد رو نگهداره اون با همه مشکلاتي که ملکت داشت و همه سنگ اندازي هاي مخالفين تونست با اين همه تحريم مملکت رو بچرخونه و در مقابل دشمن از خودش ضعف نشون نداد ولي روحاني چي !!!! از طرفي هزينه دولت از فروش نفت و ... پرميشه ما که تمام دارائي هامون بلوکه شده بود پس از کجا بايد خزانه رو برا روحاني پر کنه !!
اتحاد
-
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اشتباه نفهميد ايشون کنايه زده اند.
بدون نام
-
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
به قول يه نفري خوبه ديگه نون بربري 500 تومني گرون شده نون بربري 500 تومني ارزون روحاني موچکريم
محمدامين
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آقاي روحاني زمان تبليغات تو برنامه گفتگوي خبري ميگفت آقاي عابديني. چرا صدا و سيما وقتي يکي اومد اينجا پشت سر يه عده بد گفت به اون يه عده وقت نداد از خودشون دفاع کنن، حالا الان راضي ميشه احمدي نژاد 5 دقيقه بياد تو تلويزيون جوابشو بده؟
N I M A
-
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
:: به نظر من که تو اين 100 روزه ترکونده ...! طبق وعده انتخاباتي از توهين و تخريب دولت قبلي جلوگيري کرده (!) ، انبارهاي خالي رو ظرف چند هفته با اينکه خزانه خاليست و تحريم ها هنوز لغو نشده پرکرده (!) و مهمتر از همه بردهاي فوتبال ساحلي و واليبال هم کار ايشون بوده !!! ديگه چي بهتر از اين ... ! ::
دانشجو
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
آهاااااااااااااان...!!!!!!!!!!!!
لطف کنيد کمي واقع بين باشيد
بريد متن توافق نامه رو بخونيد
تو متن اين توافق نامه اومده که غني سازي بالاي 5 درصد ممنوع
درصورتي که ما تا قبل از اين تا 20 درصد غني سازي داشتيم ميدونيد اين يعني چي ؟ يعني رسما در نيروگاه هسته اي رو تخته کردن
مگه مملکت فقط به فوتباله
يزداني
-
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
وقتي دروغ ماليات نداره,قرارم نبست دماغ کسي دراز شه,خب چرا نگن؟
محمد
-
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
کنايه جالب بود....
قديمي
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اگه واقعا غني سازي ماست مالي شده يعني اون همه راهپيمايي و انرزي هسته اي و وغرور ملي ..کشک آدم از حرص ميترکه بخدا...
اميد
-
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ما در اين صد روز در ايران تحول کرده‌ايم
کدخدا را ديده و با او تعامل کرده‌ايم
اقتصاد مملکت را زير و رو آورده‌ايم
سهم آن احزاب را هم ما تقبل کرده‌ايم

عرصه‌ي فرهنگ را آسوده خاطر کرده‌ايم
سايت‌هاي اونجوري را رفع فيلتر کرده‌ايم
فيس‌بوک وزرا را اولويت داده‌ايم
بيلبورد کدخدا را زير کاتر (?) کرده‌ايم

پيشرفت علم را ما کله ملق کرده‌ايم
آن همه دندان سالم را لقالق کرده‌ايم
قبل از آنکه کدخدايانِ زمين لب تر کنند
پيشرفت هسته‌اي را خود معلق کرده‌ايم

مردم اين سرزمين را ما دو قسمت کرده‌ايم
آن دهم درصد نشان اکثريت کرده‌ايم
آنکه با ما نيست را افراطي الدين خوانده‌ايم
آنکه با ما هست را بي‌حد کرامت کرده‌ايم

طرح‌هاي دولت پيشين خود رد کرده‌ايم
آنچه در قوطي عطاران نباشد کرده‌ايم
قيمت خودرو اگرچه رو به بالا مي‌رود
ناشناس
-
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
واقعا متاسفم چنين رييس جمهوري داريم که بياد گزارش 100روزه را بده اقتصاد درست کند از احمدي نژاد گفت اگر تحمل ميکني يه مناظره بگذاري ببيند کي برنده ميشه درود براحمدي نژاد
ابوالفضل
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
به نظر من بزرگترين ضعف آقاي رئيس جمهور نداشتن برنامه ي فرهنگي است
اين نکته رو مي شد به صراحت در صحبت هاي ديشبشون ديد
قديمي
-
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من از گزارش دکتر روحاني ايراد نميگيرم..در حيرتم مردمي که با صدا و سيما مصاحبه کرده بودن ديروز خبر ساعت 14 شبکه 1 ميگفتن همه چي ارزون شده!!!تورم منفي شده..!!!يکي شونم گمونم الکي گفت خودم بازاري ام همه چي اومده پايين!!!اقتصاد رونق گرفته !!!فکر کنم خبر نگاره قسط مسط داشته..گزارش جعلي ساخته بود بنده خدا..
بدون نام
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ديشب آقاي روحاني ادامه كج روي كه آقاي احمدي نژاد پايه گذاري كرد رو به نحو احسن ادامه دادند
سياه نمايي از دولت قبل به اين صورت با آقاي احمدي نژاد شرو شد و بعد از مدتي اولين قربانيش خودش شد
شايد چيزي كه عوض داره گله نداشته باشه ولي مردم چي !!!!!!!
كم كم بايد به اينجا ميرسيد كه مشكلات جهاني هم به گردن احمدي نژاده
اتحاد
-
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
به اين مي گويند نقد منصفانه
مرجان
-
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
همون طور که فکر مي کردم اينا دلشون به حال مردم نمي سوزه فقط به فکر عقده خالي کردنن عقده هاي 8 ساله رو تو اين چند سال مي خوان پياده کنن سياست تو ايران يعني لج و لج بازي هر چي دولت قبل انجام داده بده چرا چون کار دولت قبل بوده اين مهم نيست که اون کار براي مردم خوب بوده يا نه...!
mostafa
-
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
خدا کنه مارو به دو لقمه نون نفروشه .
من يکي ميخوام بعنوان يک ايراني سرمو بالا بگيرم با غرور و افتخار راه برم نونمو خودم تهيه کنم دستم پيش دشمن دراز نشه .
خدا کنه تاريخ از اين ايام بعدها به خوبي ياد کنه .
مهران نعمتي
-
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ايشان گزارشي ندادند هرچه موفقيت هاي ورزشي بود به دولت 100روزه اش نسبت داد و هرچه تورم بود به دولت گذشته ارتباط داد . در اين 100 روز انبارها را پرکرده آن هم با خزانه خالي - مردم را چه فرض کرده . نه انبارها خالي بوده و نه خزانه .
سما
-
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
تو اين 100 روز دستاوردهاي خوبي داشتيم اينقدر جبهه نگيريد و واقع بين باشيد.تحقيق و توسعه فناوري هسته اي همچنان ادامه داره.اگه قرار بود راه دولت قبل ادامه پيدا کنه نتيجه متفاوتي نمي گرفتيم.انيشتين ميگه در عجبم از انساني که يک راه را چندين بار ميرود و انتظار نتايج متفاوتي را دارد.
ياس
-
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من کاري به نظرات ديگران ندارم اما حرفارو بايد از طرفداراشون شنيد
مثل اقاي کواکبيان
ايشونم گفته که دولت تو اين 100 روز کار خاصي تو حوزه اقتصاد انجام نداده
روحاني مچکريم!!!
دولت راستگويان مچکريم!!!
hamed
-
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
به نظر من اين دولت دروغگوهاست به ويژه خود آقاي روحاني
ديشب که فقط دولت آقاي احمدي نژاد رو کوبيد
ميگفت 200 هزار ميليارد تومان دولت قبل بدهي داشت پس چطور آقاي احمدي نژاد مردادماه براي آخرين بار به شبکه يک اومد و گفت ما هيچ بدهي به نه صندوق توسعه ملي نه بانک ملي نه بدهي خارجي نداريم تازه چند هزار ميليارد تومان از بدهي هاي دولت آقاي خاتمي رو هم پاس کرديم
شما بهتر ميفهمين بدهي چيه يا دولت آقاي احمدي نژاد که 8 سال مثل شير کشور رو چرخوند مگر دولت قبل نمي فهميد که تحريميم ولي جلو آمريکا و اسرائيل خم به ابرو نياورد حالا شما بيا اينهمه باج بده
تاسيسات فردو رو که سه ماهه تعطيل کردين و به ملت چيزي نمي گين اونوقت آقاي صالحي مياد ميگه داوطلبانه بود
واي که دلم خونه خدايا هرچه زودتر اين 4 سال بگذره ...
بدون نام
-
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من چند سؤال برام پيش اومد: 1- آيا غني سازي 20 درصد جزء حقوق ايرانيان هست يا نه 2- ضميمه توافقنامه چيست و چرا منتشر نمي شود آيا اين بار نيز ايرانيان نامحرم هستند. 3- اين همه تجملات در محل گزارش موافق شأن مسئول جمهوري اسلامي است
بدون نام
-
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
100روزازشروع اين دولت گذشته ولي هنوز داره تبليغات انتخاباتي مي کنه ...
- درديپلماسي خارجي فقط تکيه برمذاکره وروابط و.... بود تابدين وسيله شايد بتوانند ازآمريکا واروپاگدائي کنند
- تکيه برنامه حل مشکلات اقتصادي فقط بر رفع تحريمهاست نه طبق فرمايش رهبري که چندباربه دولت ايشان تاکيد برنيرو وتوان داخلي کرده اند!!
- درتمام وزارت خانه ها نيروهاي ارزشي بيرون انداخته شده وبجايش روشنفکران غرب زده وهمکاران ودست اندکاران فتنه روي کارآورده شده اند آنهم نه روي تخصص (تعهد که هيچ آب شد ) بلکه روي ميزان سرسپردگي !!
- ازنظرفرهنگي که هيچ = زيرصفر داريم منجمد مي شويم فقط قليان رابراي آب شدنمان کم داشتيم که مجوزش صادر شد !! سينما وهنرمندان وهنرهم که زنجيرشده بودند !!! آزادشدند ودهانهاکه قفل شده بود توسط کليد بازمي شوند و....
- وزارت آموزش وپرورش هم که تنهامشکلش محرم سازي مدارس دخترانه است و معلم سالاري تربيت راهم که نبايد باشد وگرنه بافرهنگ غربي نمي خونه !!!
- وزارت نفت وکرسنت ودادن پستها به خارجي ها و... بجاي بچه حزب اللهي ها ، ازنقطه قوتهايش است .
- ورزش راهم که هرچي پيروزي و کسب مدال و..بوده دراين 34سال فقط دراين 100روزمحاسبه مي شود !!!
- خلاصه همه مردم خوبند وخوش وارزوني و هيچ مشکلي نيست جز دوري دوست !!!!
امام عزيز، اي شهدا ، خيالتان راحت انقلاب دست نااهلان ونامحرمان نيفتاده !!! وارزشها واصول انقلاب همه درراس امور هستند !!!! همه دارند طبق فرمايش رهبري وسياستهاي اقتصادمقاومتي تمام تلاش خودرامي کنند تا ازوابستگي دربيائيم وزيربارمنت استکبارنباشيم !!! بچه حزب اللهي ها که ازهمه زمان غريبتر نيستند !!! چادري هاراهم که کتک نمي زنند !!!!
همکاران شهيداحمدي روشن راهم که بيرون نکردند !!! فقط همه مشکلات وبدبختي ها و گراني ها وتحريم ها وجنگ جهاني اول ودوم وسوم و.......مال زمان احمدي نژادبود !!!!!!!
lمحمد بنده خدا
-
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
واقعا متاسفم چون وقتي رييس جمهور دستاوردهاي ورزشي را درسايه کاهش تنش هاي سياسي قلمداد مي کند پس مسائل مهم کشوري را چگونه تجزيه و تحليل مي کند ضمنا به نام دولت اخلاق آمده اما تا کنون هر چه بداخلاقي بوده را با توهين به مجموعه 50درصدي کساني که به او راي نداده اند وجالب اينکه بعد از هشدار نمايندگان مجلس در روز راي اعتماد به وزير ورزش به رييس جمهر باز سر عقل نيامده و همينطوربه توهين ها ادامه مي دهد
بهرام
-
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
بعد اسمشون رو گزاشتن روحاني ، آبروي هرجي روحاني بردن ، اگه يکم از اين خرج و مخارج هاي ميلياردي دفتر رياست جمهوري ( کاخ رياست جمهوري ) ( خدا بيامرزه حضرت امام .ره . ) را کم مي کردن بهتر ميتونستن گزارش بدن تا اين که بگه خزانه خالي بود ، دولت قبل براي ما بدهي بجا گزاشت ، اشتباه بود ، 16 سال زمان مي خواد طرح ها تکميل بشه و ...
محمد
-
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
من تو کف اينم ظرف اين 100 روز اين ورزشکاراي جهاني را از کجا اوردي شيخ ؟؟؟؟ عجب تحولي
سيد
-
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
خدايا ما رو با کيا کردي هشتادو پنج مليون
واقعا براي شما افراد خر مغز و نادان و جاهل متاسفم که هنوز بعد از آن 8سال ويراني که گريبان مملکت را گرفته بود باز هم سنگ ... نژاد را به سينه ميزنيد.
انصاف که نداريد پس من از انصاف با شما مردم جاهل حرف نميزنم
شما مثل خوارج هستيد که فکر ميکنند از رهبرشان بيشتر ميفهمند.
من مطمئنم اگر دکتر روحاني ميومد توي برنامه از احمدي نژاد بابت .... و ويراني هايي که توي اين هشت سال به بار آورد تشکر هم ميکرد باز هم شما جاهلين رئيس جمهور منتخب مردم را ميکوبيدين و او را بد ميخوانديد
انشاء الله همه تان با محمود احمدي نژاد محشور شويد
آمين
اتحاد
-
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1-بخش اول نظرت همش فحش بود
2- ولي من قسمت دوم حرفت آن مورد که گفتي انصاف نيست را قبول دارم
3- ولي قسمت سوم حرفت اشتباه است چون همه در نظرهاشون روي اين مطلب تاکيد دارند که آقاي روحاني به جاي گزارش عملکرد 100 روزه عملکرد دولت قبل را گزارش داده است و مردم توقع داشتند ايشون درباره ي دولت خودشان صحبت کنند و بحث سر اين نيست که کسي طرفدار روحاني است يا احمدي نژاد بلکه بحث بر سر اين است که چرا ايشون گزارش کار دولت خودشان و همچنين وعده هايي که قرار بود 100 روزه عمليشان بکنند ،ندادند.
:)
-
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خدايا ما اصلا کاري با اين آقاهه نداريم
فقط بي زحمت ما را با با ادبان محشور کن
حوصله مون سر رفت که تو غم و شادي فقط فحش بلدن.
بابا دردت چيه؟ چرا هنوز در تب و تابي؟
مگه الان همه چي آروم ني
بابا لامصب تو الان بايد مث زيبا کلام سوت بلبلي بزني تو مناظره بخوابي...والله
بدون نام
-
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
واقعا جالبه. آن همه مشکل را با تمام وجود همه مان در آن 8 سال حس کرديم و حالا بهبود اوضاع را کم کم داريم مي بينيم .چگونه مي شود که شما اين گونه انکار مي کنيد يعني واقعا فرق شلوغ کردن هاي الکي و واقعيت ماجرا را متوجه نمي شويد . روحاني لازم نبود چيزي بگويد مردم تمام واقعيت 8 سال را مي دانستند فقط مروري بر خاطرات شد .
م.ج.ا
-
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
شلوغ کاري را که در دولت قبل رسانه هاي اون وري و اين وري بر عهده داشتند.مثلا همين تهديد نوبخت مه درمجلس انجام داد اگر در دولت احمدي نژاد بود قطعا کار جريان انحرافي بوده و چقدر هم هوچي گري مي کردن اين روزنامه هاي شرق و آرمان و...اما نوبخت اومد گفت و رفت و صداي احدي هم در نيومد.
falah
-
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام
خوبه خبر گزاري دانشجو يا صدا وسيما با مسئولين دولت نهم ودهم مصاحبه کنندتا براي مردم معلوم شود کي به مردم دروغ ميگويد، شما را به خدا يه فکري کنيد، مردم دارند منفجر ميشوند از دروق گفتن مسئولين وتملق گويي مجريان ابن الوقت که به انتخاب تيم دولت آن صحنه هاي کم خردانه را انجام دادند.
رضا
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ما به اين دولت خوشبينيم
از تخريب اين دولت چيزي درست نميشه
نقد کردن خوبه ولي به روش اسلامي
اتحاد
-
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
من که خوشبين نبوده ام و نخواهم بود ولي اين حرفت که گفتي نبايد تخريب کنيم و بايد نقد اسلامي داشته باشيم را قبول دارم و حالا که اين دولت روي کار آمده همچون رهبر بايد آن را حمايت کنيم و در کنا آن نقدهاي سازنده هم داشته باشيم.
کميل
-
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ما که هرچي تامل کرديم ديديم فحواي کلام جناب روحاني اين بود که تو اين صد روز کار خاصي نکردن جز اينکه گشتن ببينن چقدر مي تونن از دولت بي دفاع قبلي بد بگن که يقينا اين امر هم در موضوع گزارش مي گنجه هم عملکرد و هم صد روزه!!!!
محمد
-
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
فکر مي‌کنيد دولت روحاني در ادامه دوره خود، بايد چه مواردي را بيش از پيش مورد توجه قرار دهد؟ دفعه آخرش باشه حرفي ميزنه که ازش نمياد.
علي
-
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اين برنامه كه ماشالاه فقط نقد دولت قبلي بود... با اين آماري كه حاج حسن داد الان بايد بودجه دولت منفي باشه... بعد با اين بودجه خالي وعده سبد كالا و شير مدارس كه تو دولت قبل هم بود رو ميده.... حاج حسن كه دم از ازادي بيان ميزنه حاضره يه برنامه تلوزيوني بزارن احمدي نژاد بياد دفاع كنه!!!!! تو اين برنامه ديشب هم سه تا مجري گذاشته بودن كه اصلا بلد نبودن سوال بپرسن اون كه ميخواست درباره وزارت خارجه سوال بپرسه كه همش از تيم مذاكره كننده تقدير و تشكر كرد.... يكي نبود بگه اين همه امتياز دادين چي گرفتين جاش؟؟؟؟؟؟؟...... از نظر اقتصادي هم كه فقط به نفع پولدارا شده چون اون كسي كه پول نداره نون بخره ديگه واسش دلار و سكه مهم نيست... قيمت كالاهاي اساسي كه تغيير نكرده هيچ تازه خيلياش بيشترم شده....
امير حسين
-
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
اگه روحاني راست ميگه و به آزادي بيان علاقه داره بذاره احمدي نژاد بياد از خودش دفاع کنه يا باهاش مناظره کنه،اينکه ما در غياب يک فرد همه ي مشکلات رو به گردنش بندازيم رو کسي باور نمي کنه، اگه کسي هم همه ي اين حرفهاي ديشب روحاني رو باور کنه ،بايد در اطلاعات و آگاهي خودش شک کنه
حيدري زاده
-
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اميرحسين جان گفته: اگه روحاني راست(نه اقا شما راحت باشيد هر چه دلتون مي خواد بگيد! ! روحا ني را ست نمي گيه! شما راست مي گيد!! ) و به آزادي بيان علاقه داره( شما آخر آزادي بيانيد! چون توي 8 سال گذشته فقط دهان مخالفينتان را با نخ و سوزن نبستيد!) بذاره احمدي نژاد بياد ( بوده تاز ه رفته هرچه خواسته هم گفته و کرده فراموش کار شديد! )...اگه کسي هم همه ي اين حرفهاي ديشب روحاني رو باور کنه ،بايد در اطلاعات و آگاهي خودش شک کنه( اينو خوب آمدي ، آخر اطلاعات و آگاهي شما هستيد ! و جمع رفقا محمد و علي و محسن و امير حسين و کميل و... حداقل وقتي کامنت سازي مي کنيد اسم دوتا زن هم توي کامنت سازي !!هايتان بنوسيد به غير از مرجان... ضايع بازي درنياريد بد !!! به خدا بد!
امير حسين
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
وزراي احمدي نژاد انبارها رو براي سال 92 پر کرده بودند و در پايان کار خود هم اين موضوع را بطور شفاف اعلام کردن،اگه انبارها خالي بودن چرا روحاني اوايل کارش اعلام نکرد؟
حسيني
-
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
1- راضي کننده بود دولتي که از اول خودش را پاسخگو بداند خوب است2- دولت احمدي نژاد کار هاي خوب زياد کرد و کار هاي ويران کننده بسيار تر ، که مهم ترين آن وابسته تر کردن کشور است به بيگانگان از جمله روسيه، براي عاقلان همين قدر کافي است....
3- چرا "شما " از اين که دولت گذشته نقد شود مي ترسيد! واقعا چرا؟؟؟
3کار اين دولت هم بايد نقد شود ، اما اندازه صد روز کار اما مي شود دولت قبل را اندازه 2880 روز (8 سال) نقد کرد هيچ کس نبايد از نقد بترسد .
سعا
-
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام عزيزم، ما از نقد نميترسيم ولي اول بگيم نقد چيه بعد ببينيم حرفهاي رئيس جمهور فعلي نسبت به رئيس جمهور قبلي نقد است يا ... .
عموم مردم ما در مورد بحران کشور، تورم، و تحريم ها ميدانند، پس نياز به گفتن اين حرفهاي تکراري نبود ما همه منتظر بوديم ببينيم ايشان چه کاري براي حل بحران انجام داده اند، وگرنه تمام حرفهاي ايشان هم از زبان ايشان هم از زبان ديگر کانديدا ها ذکر شده بود پس به نظر بنده نيازي به اين تکرار نبود، پس اين نقد نيست فرار از تعهد است فرار از عهد است فرار از ...، و همچنين گول زدن مردم فهيم ايران است، اهانت به فهم مردم ايران است، مگر زماني که احمدي نژاد دولت را از همين روحاني و خاتمي تحويل گرفت وضعيت بهتر بود، حد اقل انرژي اتمي در اين سطح نداشتيم.ولي آقايان پشت دولت قبلي پنهان ميشوند
زهرا
-
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کسي از نقد نترسيده و فعلا که دولت قبلي، نقد که هيچ، هزاران فحش و فضيحت هم شنيده و حرفي نزده. اما موضوع نقد منصفانه نيست، موضوع سياه نمايي ديگران در حد تيم ملي و فرشته جلوه دادن خود باز هم در حد تيم ملي هست. مثلا خنده دار تر از اينکه تيم هاي ورزشي به خاطر ما بردن هم ميشد بزنه ايشون؟؟؟!!
زهرا
-
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کسي از نقد نترسيده و فعلا که دولت قبلي، نقد که هيچ، هزاران فحش و فضيحت هم شنيده و حرفي نزده. اما موضوع نقد منصفانه نيست، موضوع سياه نمايي ديگران در حد تيم ملي و فرشته جلوه دادن خود باز هم در حد تيم ملي هست. مثلا خنده دار تر از اينکه تيم هاي ورزشي به خاطر ما بردن هم ميشد بزنه ايشون؟؟؟!!
سجاد
-
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
کسي از نقد نترسيده دوست عزيز
ولي هر چيزي جايي داره اين جا جاي گزارش 100 روزه دولت بود نه نقد ضمنا هر کسي رو با يد در حضورش نقد کني تا بتونه از خودش ئفاع کنه نه اينطوري هرچي دلت مي خواد بگي و کسي هم جواب نده.
بدون نام
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام جناب رييس جمهور
ما به فرموده آقا بايد پشتيبان دولت باشيم، حال هرکسي مسئول باشد
اما!!
آيا اعتدال اين است که حدود 40 دقيقه در گزارش 100روزه دولت قبل را نقد کني؟
آيا رشد اخلاق اين است که انواع تهمتها را به خدمتگزاران قبلي بزني؟
با انتقاد از صدا و سيما(با اين همه تعريف) با نقدهاي دلسوزانه ما چه ميکنيد؟
چرا هر کسي را غير از خودتان افراطي ميخوانيد؟
چرا روزنامه هاي حامي شما تيترهاي دروغ ميزنند؟
چرا حاميان شما هر فرد منتقد به سياستهاي شما را تروريست و افراطي ميخوانند؟ چگونه با اين همه تيکه و برچسب و تهمت تقاضاي حمايت مردم را داريد؟
.................
يادتان باشد مدتي بعد فردي ديگر بر صندلي شما خواهد نشست....
بدون نام
-
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
ديشب بعد از صحبت هاي حسن روحاني به اين نتيجه رسيدم که :
عامل سجده نکردن شــيطان بــه آدم ،
بيـرون رانده شدنِ حضــرت آدم از بهشت ،
عامل جنـگ جهاني اول و دوم ،
بمباران اتمي هيروشيما و ناکازوکي در ژاپن ،
حمله ي مغول ها به ايران ،
کشته شدن سهراب به دست رستم ،
نرسيدن مجنون به ليلي‌ ،
تمام قحطي ها و بلايــاي طبيــعي
و ...
همش به خاطــرِ دولــــــت قبلي بوده !
(پ ن : از آقاي روحاني تشکر مي کنيم بــه خاطر گزارش 100 روزه شون ...!)
مصطفي
-
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
عالي گفتي
محسن
-
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام
من کاري به اين ندارم که آقاي روحاني چقدر ميخاد دولت قبل را محکوم کنه، و راست و دروغ اين آمار و ارقام رو هم بلد نيستم، فقط تعجبم از اينه که با تمام سياه نمايي ها؛ چطور تورم در عرض 100 روز پايين آمد؟ چطور با خزانه خالي کالاي اساسي و شير رايگان توزيع و يارانه و حقوق ملت و ... پرداخت خواهد شد؟؟؟
انشاالله که دولت، راست گويان است!!!
علي
-
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
به نظر من روحاني با مردم روراست نيست سيا نمايي گذشته وخودستايي عملکردحال خود
بدون نام
-
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
دو خط اولت که اراجيفت بود پس ولش
در ضمن بعضي از تصميمات دولت قبل اشتباه بود درست.. اين چه ربطي به گزارش صد روزه دولت جديد داشت.
دو تا مطلب گفت اونم اين که شير ميديم به مدارس و بسته کمکي ميديم.. بقيه اش فحش به دولت قبل..
حاضرم قسم بخورم که سه تا سوال اقتصادي بپرسي از اين بنده خدا اصلا معنيش رو نميفهمه.. واسه همين خانوم مجريه يه سوال پرسيد به صورت پرفشيونال پيچوندش. بعدم فهميدن احتمالا گفتن ديگه شوما سوال نپرس آبجي..
اتحاد
-
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
عزيزم کسي که به عنوان مدير سازماني انتخاب مي شود که نبايد حتما در همه ي زمينه هاي اون سازمان مسلط باشد بلکه کار مدير نظارت وکنترل و گذاشن و بکارگيري افراد متخصص و کار آمد در بهترين جايگاهها مي باشد.در مورد نقدهايي که مي کنيد انصاف داشته باشيد . آقاي فورد بنيانگذار شرکت بزرگ خودروسازي فورد فردي بي سواد بود و در يک دادگاه که عليه ايشون تشکيل شده بود از ايشون چند سوال تاريخي و دانشگاهي پرسيدند و ايشون که سواد نداشت در جواب اينها پاسخ زيبايي داد:((من جواب اين سوالها را نميدانم و نيازي هم ندارم که بدانم و افرادي در خدمتم هستند که براي من جواب اينها را بدهند چيزي که من بايد بدانم آن است که چه کسي چه مهارتي دارد و در چه پستي بکار مي آيد.))
متين
-
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
جناب اتحاد
اين يک کار را هم که ايشان خوب بلدند، با انتخاب وزراي آنها کاما مشخص شد.
نيما
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
عزيزجان:شيرمدارس که دردولت قبل هم بودعجب دولت راستگويان
عباس
-
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
درود بر ملت شريف و با عزت ابران اسلامي که از شعور و فهم بالائي برخوردار هستند و به درستي مسائل را ارزيابي و تشخيص مي دهند . فريب سياه نمائي هاي تبليغاتي را نمي خورند
ميلاد
-
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
علي رغم لباس مقدسي که تنش کرده، اما
به شدت فريب کار و عوام فريب و خودخواه هست.
اتحاد
-
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
عزيزم اگر ميخواهي ميتواني ايشون را نقد کني ولي اتهام نزن و توهين نکن. ما مسلمانيم و اين کارها را دينمان منع کرده .
بدون نام
-
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقاي معتدل سلام
اين کجاي عدالت است که بياييد در رسانه ي ملي و در مقابل ديدگان حدود 75ميليون ايراني به رئيس دولت قبلي اتهاماتي وارد کنيد و بخنديد و يک آب هم نوش جان کنيد؟ مگر قرار نبود که به مردم گزارش 100 روزه ي عملکردتان را بدهيد پس گزارشتان کجاست؟وعده هاي سر خرمن؟
مگر شما وضعيت کشور را نميدانستيد ؟اگر ميدانستيد و آمديد پس چرا بهانه هاي قوم يهود را مي آوريد؟کارتان را بکنيد
اما اگر ندانسته پاي در ميدان سياست و اقتصاد دشوار کشور گذاشتيد بايد گفت که بسي جاي تاسف براي شما و حاميانتان.من به عنوان يک دانشجو که وابستگي به هيچ حزب و گروه خاصي جز حزب سيد علي که همان صراط مستقيم است ندارم(انشاالله ) از شمايي که به قول خودتان حقوقدان هستيد و نه سرهنگ انتظار داشتم
رضا
-
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دارن به شعور مردم توهين ميکنن
چقدر دروغ و پنهان کاري
کسايي که طرفدارشن نميدونم ميخوان کيو گول بزنن که ميگن اقتصاد خوب شده،ارزون شده
موقع تبليغات انتخابات هي ميگفت بلدم بلدم همين بود؟100 روزه اقتصاد متحول ميکنم؟
واي خدا
بدون نام
-
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
به نظر بنده ماست مالي ايشون بسيار عالي بود
.... پنجه طلا
زهرا
-
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بابا اينا دولت راستگويانن. هر چي مي گن درسته. روحاني مچکريم! (با صداي دکتر سلامي بخونيد!)
فرزند ايران
-
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
افتضاح بود. کاملا غير مستند با فرافکني فراوان
بدون نام
-
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ديشب فيلم قشنگي پخش شد . فيلي به كارگرداني كه اسمش را همه مي دونند ولي غير از آقاي احمدي نژاد كسي نتوانست رسوايش كند . آقاي روحاني بازيگر نقش اول و سه فرد كه به بعنوان گزارشگر به شعور چند ميليون انسان احانت كردند و به به و چه چه مي كردند . اينقدر از بزرگ شدن يك انسان كه 8 سال خدمت صادقانه و دلسوزانه براي مردم انجام داد بيم و هراس داريد كه بجاي گزارش 100 روزه فقط تخريب را در دستور كار خودتون داشتيد ؟ هميشه يه مثلي هست كه مي گند اگر خدا بخواهد يك فرد را سربلند بكند اگر تمامي انسانها هم دست به دست هم بدهند و اون را بخواهند پائين بكشند باز هم موفق نمي شوند و بالعكس . فقط خدايا ديگه حالا الهم عجل لوليك الفرج تا حقايق روشن شود.
بدون نام
-
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ااااااا نه بابا اين گزارش ??? روزه دولت بود ؟ من فکر کردم جلسه محاکمه احمدي نژاده آقا ممنون از شما که ما را متوجه اين ماجرا کردين
عباس
-
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
من که خيلي سياسي نيستم همون که اون سه مجري رو ديدم تا آخرش رو خوندم ديگه
البته روحاني يه کم بي انصافي کرده در غياب احمدي نژاد هر چي خواست گفت
اما ما بي انصاف نباشيم
که فعلا اوضاع مملکت گوش شيطون کر يه کم آرووووومه
اييشالله که خير باشه
ح
-
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ما که آرامشي نميبينيم اما اگرم باشه آرامش قبل از طوفانه...!!!
بدون نام
-
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حالا بر فرض گيرين درست مي گويند و احمدي نژاد خزانه را خالي کرد چند تا سوال مطرحه
?. اگه همه مشکلات از ضعف مديريت بوده چرا تو اين صد روز چسبيدين به روابط خارجي و برداشتن تحريم خوب شما که خيلي مديرين مديريت کنين

?. حالا گيريم بعد اين صد روز همه مشکلات را انداختي گردن دولت قبل صد روز بعدي که ديگه اين روش جواب نميده برادر من

?. اين مشکلات از قبل از انتخابات وجود داشت يه شبه که اينطوري نشد . خب کار سختي بود چرا کانديد شدي زورت کردن آيا؟ يا اصلا فکر نميکردي رئيس بشي رئيس؟

در آخر اين نيز بگذرد...
امار
-
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اينهايي که من ديدم چهار سال ديگه موقع انتخابات باز همه مشکلات رو ميندازن گردن دولت قبلي.ببين کي گفتم
بدون نام
-
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دولت راستگويان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
بخوانيد سياه نمايان
kamran
-
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مردم قِصدهاي وام مسکن رو ميدن بعد اينا ميگن که بدهي دولت هست يکي اينو به من توضيح بده!!!!
در ضمن چرا کلمه ي فراوردهاي نفتي را از جمله ي فروش نفت و فراوردهاي نفتي دولت قبل سانسور کرد نفت صد دلاري وقتي شد فراورده و کالا ميشه ده هزار دلار يا حتي بيشتر واقعاً اينا فکر ميکنند مردم نمي فهمند!!!!
javad
-
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
من موندم چه کسي منفي داده؟
ونداد
-
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اون تيکه اي که من ديدم !
انصاف توش نبود
عملا چيزهايي رو نقطه ضعف اعلام ميکنن از دولت دهم که آقا صراحتا همين ها رو قبلا نقطه قوت اعلام کردن !!
حنيف
-
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بابا داش حسن! يه جو مردونگيم خوبه به خدا!!
به نظر من اين حق احمدي نژاده که بياد تو صدا و سيما از دستاورداي دولتش دفاع کنه..
والا با اون شانتاژ تبليغي که راه انداختن انگار چه گلي به سر ملت تو اين صد روز زدن؟!
غير اينه که جلوي پيشرفت هسته‌اي ملت و گرفتين؟؟؟
حاشا..
حسين
-
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
در 100 روز گذشته دولت به جز کمر بستن به حذف اشخاص و طرح هاي دولت قبل کاري انجام نداده. فقط در زمينه سياست خارجه(انرژي هسته اي) به يه توافق دوپهلو رسيده که اون هم معلوم نيست به يه نتيجه مشخص برسه يا نه. در زمينه شرايط فرهنگي فقط راه رو بر نيروهاي انقلابي سخت کرده و به طيف هاي خاصي ميدان داده. شرايط اقتصادي هم اگر تغييري بوده بيشتر جو رواني بوده که با تغيير هر دولتي اين يه امر عاديه. اقاي روحاني در ادامه کارش بايد دقيقا مشخص کنه که برنامه هاش براي ساخت دروني نظام در حوزه هاي مختلف چيه؟؟؟
ندا
-
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خيلي سعي ميکنم ولي نميدونم چرا نمي تونم به اين مرد اعتماد کنم
دادا
-
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سعي که هيچ فکرشم نکن
مليکا
-
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
منم همينطور.هرکار ميکنم نميتونم ازلبخند هاي مرموزش بگذرم
علي اکبر
-
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
بنظرم زحمت اصلي رو دولت احمدي نژاد کشيده و برنامه ريزي اون بوده که اينطوري آقايون دارن ثمرشو به جيب ميزنن..
مثلا در مورد ورزش..
يکم واقع بين باشيم..
بنظرم آقاي روحاني بيشتر تو صد روز سعي کرده دولت احمدي نژاد و زير سوال ببره و دنبال گرفتن آتو از اين دولت بوده تا کاراي اصلي..
اما يه چيزي هم بگم که توي دولت احمدي نژاد آرامش مردم کمتر از ايني که الان هست بود..
خداييش ديگه
sami
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
گزارش شب گذشته رئيس جمهور بررسي دولت قبلي بود نه اقدامات 100 روزه روحاني
sami
-
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
گزارش شب گذشته رئيس جمهور بررسي دولت قبلي بود نه اقدامات 100 روزه روحاني
روحاني مچکريم
ايراني
-
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
هوووووووووووووووووووووو!عجب استعداد يابي توفوتبال ساحلي و واليبال بوده ظرف سه ماه بزرگ هاي اين دوتا ورزش به زانو در اومدن عجيب وزيري تو يه هفته دو هفته چه غوقايي کرده!خوب ريش هاش داره داد مي زنه بابا پرفسوره!روحاني مرد نکو سوژه ازدولت قبل مي خواي به من بگو.
صبا
-
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
آقاري روحاني متاسفانه به هيچکدام از وعده هاي خود تاکنون عمل ننموده اند. نتها کاري که دولت آقاي روحاني انجام داده اند با داس آقاي روحاني عزل و نصب هايي انجام داده اند که جاي تامل زيادي دارد و يک سوال در ذهن انسان تداعي مي شود که اعتدال در کجاي دولت دولت جديد قرار دارد؟؟؟
جواد
-
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اخه جنابي که منفي دادي ، اندازه يک ازن هم انصاف داشتي اين کارو نميکردي.
مگه زمان احمدي نجات هي نميگفتن مديران اتوبوسي پس چي شد ، شيخ با کمباين امد که؟
علي
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ما که از اين آقايان بجز دروغ و خلف وعده چيزديگري نديم.من نمي دانم رسانه ها و مطبوعات در آينده به مردم چه جوابي دارند بدهند. بجاي نقد کردن عملکرد اين دولت ، براي چابلوسي از هم سبقت مي گيرند.
saba
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
حق با شماست .من هم يک نظر تو سايت باشگاه خبر نگاران نوشتم اما چون تو اين نظر روحاني مچکريم نبود نوشتن که نظر شما قابل انتشار نيست باور کن توهين هم نبود.
مهدي002
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
سلام
من نمي فهمم چرا تعصبات رو کنار نمي گذاريد؟
ي عده مي گن احمدي نژاد خوب و عالي بوده...
بله اما بعد از سال 88 از ايشون غرور گرفتش و گرنه هرکس ايشون معرفي مي کرد راي مي آورد و مثل روسيه مي شد که پوتين اين همه ساله رياست جمهوريشو به عهده داره
احمدي نژاد تمام شد والسلام
با تمام خوبي ها و بدي هاش تمام شد هرچند خوبي هاش بيش از بدي هاش بود
آقاي روحاني هم مانند بقيه اول چون کاري نکرده ،اونم تو صد روز، چاره اي جز تخريب نداره
ايشون هم انشالله انگليسي نباشه بالاخره جا داره براي کار و اميد وارم جوري رفتار نکنه خصوصا تو مسئله هسته اي که باعث بشه ما دانشجوها بيايم تو خيابون و...
سيا
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
مشکل همينجاست که فکر ميکنيد تعصباته و هرکي به روحاني راي نداده الان بخاطر تعصب انتقاد ميکنه در حالي که انتقادها معمولا براي روشنگريه. منتقد قبل از تعصب دلش برا جامعه اش ميسوزه.
بدون نام
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
واقعا گزارش مسخره اي بود. جاداره بگيم احمدي نژاد يادت بخير حداقل گزارشاش کارشناسي بود از نگاه يک کارشناس نه اينکه براش نوشته باشن بدن بياد اينجا از روش بخونه و براي اينکه وقت برنامه بگذره همش دولت قبل رو بکوبه.
سيد
-
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اينکه گزارش عملکرد دولت يازدهم نبود
اين خالي کردن عقده هاي آقاي روحاني و دوستان از احمدي نژاد بود...
روحاني که ادعاي اعتدال دارد
75 دقيقه از مشکلات و اقدامات ميگويد
35 دقيقه حمله به احمدي نژاد
با احمدي نژاد کاري ندارم
و مخالف انتقاد روحاني به کسي نيستم
اما به نظر شما اينهمه وقت تلف کردن و افراط از طرف داعيه داران اعتدال قابل منطقيه...
ضمن اينکه گزارش عملکرد نبود
کلي گويي بود
مثلا: "در عرصه کشاورزي کارهاي خوبي انجام شده که سال بعد نتيجه اش مشخص مي شود" آيا اين گزارش است؟؟؟
متين
-
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
درود
امار
-
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
روحاني به دليل خرابکاري هاي احمدي نژاده که الان رئيس جمهوره.اينها از بي تدبيري دولت قبلي نهايت استفاده رو بردن و خودشون رو به قدرت رسوندند.به نظرم روحاني بايد بگه محمود مچکريم
محمد محمدي
-
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دکتر روحاني الحق در گزارش صد روزه خود بي انصافي به خرج داد و به قول معروف سياه نمايي کرد.ما از به آقاي روحاني پيشنهاد مي دهيم که اگر واقعا حقيقت را گفته ايد،مناظره اي بين خود و آقاي احمدي نژاد ترتيب دهيد که بهترين وسيله براي خاموش کردن جو عمومي جامعه است.
بدون نام
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
متاسفم براي دولتي که خود را دولت راستگويان مينامد ومتاسفم براي دولتي که فقط نيمه خالي ليوان راميبيند.راستش من نظرم از دولت برگشت
مهدي
-
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگه اين حاج حسن بياد کشور رو گلستانم بکنه بازم بعضي ها ميان يه چي بهش ميگن چون کينه و بغض دارن شما عاشق احمدي نژادي به ماچه مهم اينه ملت راضي ان ازش در مورد توافقم ارجاتون ميدم به رهبري همين که يه روز از خواب پاشي ببيني هنوز قيمت ديشب سر جاشه بهترين گار ممکن توي صدروزه روحاني مچکريم
غير ملت
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ببخشيد جناب آقاي ملت خان
نميدونستيم ملت هم مياد کامنت ميزاره وگرنه اصلا ما کي باشيم که در مقابل شما ملت عزيز عرض اندام کنيم.
س.کرامت
-
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوست عزيز زمان معاويه هم همه راضي بودند. خيلي جاهاي ديگه هم هستند که تعداد افرادي که يک مطلب يا چيزي رو قبول دارند خيلي زياده. مسلما اکثريت به طور کلي نمي تونه حقي رو اثبات کنه. بعدشم کي گفته ما عاشق محموديم. ثالثا درباب فرمايشات حضرت آقا به
http://mbmofidikia.blogfa.com/post-281.aspx
مراجعه کنيد. نکته هاي جالبي داره.
علي رضا
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
هي جاي احمدي نژاد خالي اگه بودش الان همه آلودگي هوا رو گردنش مي انداختند؟؟!!!!مگه نه؟
روحاني مچکريممممم...
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگر ننه جون کروبي هم بعد اين دوره ي احمدي نژاد رييس جمهور ميشد اين صد روزه عملکرد بهتري ميداشت.
با اين اوضاع موجود هرکسي حتي يک سفور هم ميامد رييس جمهور ميشد بايد در ابتداي کار بخشي از وعده هاي خود رو تحقق مي بخشيد و اوضاع رو حتي بهتر از وضعيت فعلي ميکرد
تورم تو اين صد روز بالا رفته اما پايين نيامده...
قديمي
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
دمت گرم ترکيديم از خنده...خخخخخخخخخخخخ
ok
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
ممنون از تلاشتون
دکتر
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خاهش مي کنم عزيزم
اينا رو ول کن ،همشون افراطيين
خوشم مياد فقط تويي که اعتدال داري
mmd
-
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
خيلي حرفه ها طرف تا همين دو روز پيش وزير ورزش نداشت بعد مياد ميگه ما فلان کرديم...

پي نوشت:
اين نيز بگذرد
جليل
-
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
داداش مگه نميدوني حاج حسن ورد ميخونه نياز به وزير و زمان نداره با خزانه خالي همه کار کرده من و تو افراطي هستيم نبايد که حرف بزنيم دولت تدبير هرچي بگه راسته مراجع تقليد و دکترا ميگن قليون ضرر داره اوناهم افراطي هستن وزير دولت راس ميگه.
مزاکرات هسته اي شده مثل هولوکاست تو آمريکا نبايد کسي درموردش حرف بزنه هرکي حرف بزنه افراطيه
بدون نام
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
يکي نيست به اين حسن اقا بگه چاه نکن بهر کسي
عزيز من شما که دم از پايين اومدن تورم ميکردي تورم دولت خودت زيادتر شده که کمتر نشده ،دلار داشت مي اومد پايين رئيس بانک مرکزي رفت گفت از سه هزار تومان نميزاريم کمتر شه آقاي روحاني در بدو ورودشون ادعا کردن که در سه ماهه اول قيمت دارو ها رو به قيمت قبل از گراني ميبرن حالا يک داروي شصت هزار توماني شده نود و پنج تومان غني سازي 20 درصد رو متوقف کردن فعاليت راکتور هاي هسته اي اراک رو متوقف کردن بعد اومدن دارن از دولت قبل انتقاد ميکنن
قديمي
-
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
جانا سخن از زبان ما ميگويي..واقعا چرا دلار بياد پايين کشور ضر ميکنه؟>>>نه جانم ما رو گير آوردن سرمايه دارا ضرر ميکنن و مردم عادي سود.
مصطفي
-
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اگر دو روز اين طرف تر روز صدم بود...حسن آقا ميگفتن هواي تهرانم ما خوب کرديم...باد کجا بود؟!!!
احمدي نژاد هوا رو خراب کرد ما خوبش کرديم...
بدون نام
-
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
يه سؤال از آقاي روحاني دارم: تا کي مي خوان به جاي دادن گزارش کارها و برنامه هاي خودشون به انتقادهاي زشت از ديگران بپردازن؟ در مورد قيمتها هم همين اخيراً بعضي چيزا در عرض يک هفته 50 درصد رفته رو قيمتشون!!!! جلو چشمون ديگه نه ما ميتونيم دروغ بگيم و نه شما ميتونيد انکار کنيد! در مورد فرهنگ هم که ديگه مشهوده! آقاي وزير فرهنگ، جناب آقاي جنتي، داد آيت الله مکارمو چند بار بالا بردن!
بدون نام
-
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
سلام
در بحث هسته اي رئيس جمهور محترم!!! و ظريف جفت پا ...... به مملکت.
در بحث فرهنگي قليان از پايه هاي فرهنگي مملکت شناخته شد و فيس بوک مهم ترين راه تعاملات شناخته شد.
در بحث اقتصادي احمدي نژاد خائن مملکت شناسايي شد.
در بحث اخلاقي مخالفان افراطي و موافقان اکثريت اعلام شدند.
واقعا اينا مردمو هويج فرض کردند که اينقدر بي ادب و گستاخ شدند.
خدايا به من صبر بده تا آخر اين چهار سال تحملشون کنم و دست به خودکشي نزنم.
فاطمه
-
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
واقعا متاسفم ....
تو اين صد روز فقط معني تعادل و تدبير و اميد رو فهميديم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علي طهمايب پور
-
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
من که ترجيح دادم جومونگ ببينم فقط 5دقيقه تونستم دروغ هاي ايشون رو تحمل کنم بايا سياه نمايي هم حدي داره اندکي انصاف داشتن اين همه خدمات دولت رو مي ديدن تو روستاي ما اب گاز و تقويت برق روستا مسکن براي اکثريت جوانان به طوري که جوان ازدواج کرده که خانه نداشته باشه وجود نداره تحصيل کرده دانشگاهي 25 برابر و،...
amir13
-
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
نفر قبل همه چيز هارو گفت
ولي واي از بي انصافي
مهران نعمتي
-
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
اين رئيس جمهور حرفي براي گفتن نداشت و چون حرف کم آورده مجبور بود از دولت گذشته انتقاد کند دولت گذشته آنقدر سياه نمايي مي کنند تا عملکرد خودشان توجيه کنند درصورتي که اينان با دستاوردهاي دولت گذشته به مذاکرات ژنو پاگذاشته اند و حالا هرجه که آنها بدست آورده اند اينان دارند با حقوق خودمان معامله مي کنند و تازه اين نتيجه رسيده اند اين قطعنامه ها کاغذپاره بيش نيستند و حرف زياد دارم....وقت ندارم
بي پلاک
-
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سلام...
واقعا تو صد روز مگه ميشه کاري کرد؟که اينقدر شما دنبال نتيجه هستين...
اين خادمين ما همش در حال فعاليت بودن نتونستن گزارش بنويسن که بيان ارائه بدن...
بالاخره فروش برنامه هسته اي جزء اسناد سري مملکت...مگه ميشه اسرار محرمانه رو نشر داد فقط بايد به آمريکايي ها بديمشون...
سياه نمايي از دولت قبلي هم که از اوجب واجبات...حالا خودتون رو بذارين جاي حاج حسن چيکار ميتونستين بکنين؟؟؟
روحاني مچکريم!!!
زينب
-
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
بعدها يکي از سوالاي امتحان تاريخ اين ميشه: مذاکرات 5 1 که منجر به توقف کامل فعاليت هاي هسته اي ايران شد، در زمان کدام دولت صورت گرفت؟ در ابتدا در نظر ساده لوحان چه نامي بر آن نهادند؟ 1 نمره
پاسخ: دولت يازدهم، مذاکرات برد-برد!
دکتر حدادي
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
سوال اول هم اينه افتضاحات سياسي اقتصادي و بزرگترين اختلاص هاي حکومت اسلامي ايران در چه دولتي رخ داد نام رئيس جمهور آن دولت چه بود؟
جواب : دولت نهم و دهم و نام رئيس جمهور آن احمدي نژاد بود
مهندس
-
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
::
فرق اين دو سئوال اينه که اگه جواب تشريحي کامل بخوان و بگن "شرح دهيد" همه نمره کامل از سئوال طرح شده خانم "زينب" مي گيرن ولي هيچکس نميتونه سئوال "دکتر حدادي" رو شرح بده ، چون اصلا" اثباتش غيرممکن و محاله ............
يا به قول کامديداها در مناظره اول : "سئوال غلطه" ! .
::
a
-
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
صد روز سياهنمايي و دروغ گويي...
بدون نام
-
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
موفقيت هاي دولت شيخ روحاني :
1 ) آه و ناله کردن در مورد خزانه .
2 ) اعلام اينکه تک خواني زنان اشکالي ندارد .
3 ) با داس درو کردن مديران متعهد در ادارات و ،،، .
4 ) پياده کردن نظام سرمايه داري در اقتصاد ايران .
5 ) تضعيف خط مقاومت .
ابراهيم
-
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
همش دروغه بخدا برخي داروها قيمتش دو برابر شده
هدا
-
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
من بايد گزارش کار آزمايشگاه فيزيکم رو ارائه بدم... نشد کار کنم ديگه.. . نظرتون چيه يه سر برم پيش حاج حسن .
ع. انصاري
-
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
تفکر اقتصادي رييس جمهور مبتني بر مکتب نئوکينزي هاست.چنانچه خود ايشان در صفحه 782 کتاب "امنيت ملي و نظام اقتصادي" اعلام کرده اند.تفکري که انگليس از پياده کردن آن پشيمان است. ايشان در گزارش شان به طور تلويحي پايين آوردن نرخ تورم تا پايان 93 را منوط با اصلاح قانون هدفمندي دانستند نه ميزان تحريم ها. اما تلاش نکردن مسولان حال و سابق نظام براي ارائه ي نظام اقتصادي مبتني بر اسلام، يکي از بزرگترين اشکالات حضرات است. جوزف استيگليتز که علم اقتصاد موجود در جهان را سقوط کرده مي داند رسما بر همه ي مکاتب موجود اقتصادي در جهان خط بطلان کشيده اگر علم اقتصاد موجود نجات بخش بود که آمريکا 4 برابر توليد ناخالص اش بدهي نداشت. يعني علاوه بر مکتب نئوکينزي مورد علاقه ي آقاي روحاني، مکتب فريدمني هم در جهان فروپاشيد
محمد
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
از دو دسته آدميزادا بترسيد.
1. يهوديهاي صهيونيست
2. هرکسي که مدتي تو انگليس بوده. هر چقدر هم که خوب باشه. بايد مواظبشون بود
نيايش
-
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
کسي که بيشتر از هر کسي مديون احمدي نژاده همين آقاي روحاني است! موقع انتخابات با تخريب احمدي نژاد رأي آورد الان هم احمدي نژاد و خرابکاريهاش قبل از رفتن تنها توجيح روحاني است به وعده هاي عمل نکرده اش!!!! يکي نيست به ايشون بگه مگه قبل از اومدن نميدونستيد به زعم خودتون چه خبره؟
وقتي بحث از دولت قبلي ميکنن تمام انبارها خالي است و هيچ اعتباري براي اجراي برنامه بودجه نيست و تأمين هزينه پرداخت يارانه ها با کمبود مواجه است ولي وقتي صحبت از دولت فعلي ميشود بازار واردات خيلي خوب به راه است و کمبودي براي تنظيم بازار نيست و ... واقعا با اين همه تناقض چه بايد کرد؟! افقط مشکلات رو به دولت قبل نسبت ميدن و تمام موفقيت رو به 100 روز کارکرد خودشون!!
محمد
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اولا که حسن روحاني داره اطلاعات غلط ميده که آقا ماديديم انبارا خاليه و...
ثانيا، بر فرض درست بودن، دليلش اين بود که خرداد تازه شروع فصل برداشته و شهريور برداشتها تقريبا تموم شده و در نتيجه انبارها پر از گندم
برنامه هاي دولت روحاني براي تا آخر سال!!
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ظاهرا بعد از سه ماه و چند روز روحاني و دوستانش براي 4 ماه آخر سال فقط دو تا بسته(اونم معلوم نيست چي هست؟ اصلا عملي ميشه يا نه؟ چه قدر مشکل مردم ر حل مي کنه؟ و ....) براي مردم در نظر گرفتن و يکي هم شير مدارس!!!
البته بايد بهش حق داد! چون شديدا با داس خوشگلشون مشغول دروگري بودن! در واقع محصول بر مي داشتن!
مگه نميدوني؟
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دوبسته که قراره بدن:
1- يک بسته پفک
2- يک بسته چيپس
محمد
-
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
که هر دوتاشون با هوا پر شده
اميررضا
-
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
جناب روحاني هزينه انشعاب برق الان شده 5 برابر از نيمه مهر همين سال ببينم اين ربطش به كيه؟؟ تا قبل مهر 200 بود الان ميگن 875 تومن اونم 25 امپر واي بحال امپرهاي بيشتر و چند فازه ها
بدون نام
-
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
فعلا که هنرشون فقط بدگويي ازدولت قبله
حسام
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
انتقاد آزاده ،ما طرفدار انتقاديم
فقط يادتون باشه هرکسي به ما انتقاد کرد يعني به اعتدال انتقاد کرده ،و هر کي به اعتدال انتقادي داشته باشه نتيجه مي گيريم که اون شخص افراطيه.
پري
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ديشب سرماخوردم رفتم دکتر با دفترچه دوبسته 4بسته قرص گرفتم 8هزارتومن که تا چندماه پيش ميگرفتم 3هزار تومن ، واقغا روحاني مچکريم
نام
-
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
عزيزم اين دولت پول داروهايي که براي بيماري هاي خاص هست آورده پيايين اما در اصل نياورده پايين! بلکه کشيده روي داروهاي ديگه.
ALI
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
آهاي مردم انتقاد نکنيد دولت راستگويان و پاکان و معصومان آمد چون رهبري تشکر کرده از توافق انتقاد نکنيد .احمدي نژاد يک خاين به مملکت است.... مشروحي از گزارش چندين ساعته با چندين مجري پاچه خوار.....
يکي نيست بگه آقا شما دولت خوبان و راستگويان هستي :1- چرا فقط بلدي شبه افکني کني آقا دولت قبل بيشترين پول رو داشته و بدهکارترين دولته... پس محمود پولارو خورده اصلا کاري نکرده

2-چون رهبر تشکر کرده پس نقد منصفانه بکنيد (يعني نقد نکنيد)آقا رهبر از زحمات دولت قبل هم تشکر کرد چي شد شما دارين عليه دولت قبل بمب اتم مي ترکونيد

3- تو اين مدت همه فرق کليد و داس رو فهميدن و بهتر فرهنگستان زبان جاي اين دو کلمه رو با هم عوض کنه

4-.... انشاالله ايشون مملکتو آباد کنه که ميکنه بدون شوخي
حامد
-
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
شما که ميگي بهترين فيلتر افکار عمومي مردم هست، متن توافقنامه رو بيار مجلس تا نماينده‌هاي مردم رأي بدن براي تصويب شدن يا نشدن وگرنه...
وگرنه همش ژست بود و هست و ...
از قبل انتخابات که ميگفت من سرهنگ نيستم، حقوقدان هستم تا بعد تذکره هسته‌اي قشنگ حرف ميزنن. فقط خدا رو شکر که شهيد شهرياري و امثال ايشون غني‌سازي ما رو به 20 درصد رسوندن و عمل کردن به عهد...
خدايا ما را در زمره وفا کنندگان به عهد دربياور.
مرتضي
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
شريح قاضي هم حقوقدان بود ....
salam
-
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
فعلا هنوز اقاي رييس جمهور وقت نكردند به امور داخلي مملكت ببردازند......
جواد
-
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
تقربيا شبيه برنامه طنز خند بازار بوده.هيچي برنامه اي که مردم را اقناع کند نداشت ولو سيا ه نماي .
موسوي
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سلام گزارش صد روزه نبود بلکه انتقام جويي و گزارش هاشمي در تخريب احمدي بود که توسط شاگرد اعلام شد البته با هندوانه هاي مجريان صدا و سيما گيريم که احمدي نژاد بود قاتل اي روحاي از فضل تو و دولت در سايه تو به ملت چه حاصل وقتي وزير شما در جلسه مجلس مي خوابد بايد چنين گزارس يک سو يه بدهيد وار بحال روز ي که بود پس امروز فرداي يا حسين
محمد
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
به نظر من اين دولتي ها فقط مشغول سياه نمايي وضع کنوني و ميراث دولت قبل هستند تا از اين رهگذر عملکرد خود را پنهان و يا توجيه کنند. چه طور بود که دولت قبل با همين وضعيت اقتصاد يارنه ها را بدون کم وکاست پرداخت مي کرد ولي اين دولت به دنبال حذف بخشي از يارانه ها و کنار گذاشتن پروژه هايي مثل مسکن مهر و ... است
سيد مهدي
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
تو اين صد روز معني چند كلمه را خوب فهميديم
1 - دولت راستگويان
2 - دولت اعتدال
3 - كليد
4 - داس
ندوشن
-
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
5- تدبير
6- اميد
غلامرضا
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سلام
باتشکر از حضور رييس جمهور و مطرح کردن نظراتشان
ما نفهميديم مشکلات به تحريمها برميگرده يا به سوءمديريت؟
آيا اگر اين طرحهاي دولت قبل مشکل داشت چرا در تبليغات انتخاب از آن استفاده کرديد؟
آيا معني اعتدال اين انتصابهاست؟
بدون نام
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
چيزي که به وضوح تو گزارش 100 روزه ايشون ديده مي شد "اخلاق" بود.
از نظر من اين گزارش گزارش 100 روز دولت دکتر روحاني نبود. بلکه گزارش نا کامي هاي(!) هشت ساله دولت قبل بود.

دوتا مجري مرد هم که اومده بودن اونجا فقط از رئيس جمهور تعريف کنن. باز خدا خير بده به اين اردي بهشتي ها که هنوز يه جو غيرت دارن تا نترسن بتونن دوتا سوال درست حسابي بپرسن.

اما نجف زاده حرف خوبي زد . گفت باشه قبول پس همهد اين مشکلات به خاطر بي تدبيري دولت قبله ديگه نه تحريم درسته؟ پس شما هم خارج از ايران به دنبال راه حل نگرديد . کافيه تدبير به خرج بديد.
البته کسي منکر اشتباهات فراوان احمدي نژاد نيست. اما انصاف هم خوب چيزيه.
سعيد
-
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
>> همه حرفهات درست ولي آخرش رو قبول ندارم ؛ اولا"اشتباهات دکتر محمود فراوان نبود بلکه بعضي ها پياز داغش رو زياد کردن و هياهو ... ثانيا" گيريم فراوان بوده خب هر چي کار بيشتر بشه تعداد اشتباهات هم بيشتر ميشه ديگه ...
يه کشور که روزي 100 پرواز هواپيما داره خب تعداد سقوط هاش هم بيشتر از کشوري با روزي 10 پروازه ... <<
هادي
-
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
200يا 250 کيلو اورانيوم چقدر ميشه ؟ اگه بخوايم اين مقدار با غناي 20درصد بخريم چقدر بايد هزينه بديم ؟ بعد از 100روز حاصل کار روحاني توافقنامه اي بود که از بالا تا پايين همه اش عدم انجام فلان کار از طرف ايران بود ! 20سال تحريم = 0 ؟ ؟؟؟
ميثم
-
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اول اينه بالاي 400 کيلو.
بعدش اينکه فعلآ کليه تاسيسات هسته اي در حالت نيمه تعطيل هستن. بعد آقايون ميگن غني سازي ادامه داره.
بدون نام
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اصلا اعتدال وميانه روي تو اين دولت موج مي زنه...
زهرا بهاري
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دولت راستگويان!!!!!!!!!
آقاي روحاني گفتن که نرخ تورم در دولت قبل40% بود که در 4دهه پيش بي سابقه بود !!!!!!!
در حالي که در دولت سازندگي نرخ تورم حدود 49.4% بود.
فقط جهت اطلاع عرض مي کنم
زهرا
-
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
آخه يه کيل نمي تونه عليه منافع موکلش حرف بزنه!
محب ولايت
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ازآقاي رئيس جمهور يه سوال دارم که آيا سخنان رهبري در نزديکي انتخابات خاطرشون هست که فرمودن کانديداي رياست حواسشون باشدکه حرفي نزنند که اگر فايل ضبط شده حرفاشونو بهشون نشون بدن شرمنده مردم بشن،آقاي روحاني قول 100روزه تون در مورد حل مشکلات اقتصادي خاطرتون هست؟؟؟يه قول ديگه هم دادين که يک نفر بيکار در هيچ خونه اي نباشه ،بهش فکرکردين؟ فقط اينقدرکلمه افراطيون رو به خورد مردم ندين.
:
-
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
دولت گذشته از اين قولا خيلي داد و از اين حرفها خيلي زد يکم انصاف داشته باشيد
رامين110
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سلام رفقا.
خود روحاني در گزارش صد روزه اعتراف کرد که هنوز کاري براي حماسه اقتصادي انجام نشده مگر قول نداده بود که در صد روزه مشکلات اقتصادي را حل کند نه اين که صرفا گزارش دهد.
دکتر حدادي
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
دوست عزيز بنظر من شما آقاي دکتر روحاني رو با جادوگرا اشتباه گرفتين.اين افتضاحي رو که دوستان ظرف مدت 8 سال به بار آوردن نمي شه 100 روزه درست کرد شما عجالتا بابت نصف کردن قيمت سکه از جناب دکتر روحاني تشکر کنيد تا بقيه خدمات ايشان رو به ملت در گزارش 100 روز دوم با هم بررسي ميکنيم
رفيق
-
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اقاي دکتر حدادي
ايشون که ميدونست که دولت قبلي چه ميکنه پس چرا قبل از انتخابات قول صد روز رو داد؟؟؟؟
مهندس
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
:: دکتر حدادي جان ! بد نيست يک جستجو در گوگل کنيد و قيمت سکه تو تيرماه رو که آخرين هفته هاي دولت قبل بود مشاهده کنيد تا متوجه بشيد دولت قبل سکه رو حدود 1 ميليون تحويل داد که الآن نصف نشده ...!!! و البته دليل اون سياسي و کاهش اونس جهاني بود ، الآن هم چند روزه يه کم رفته بالا .......... مملکت که فقط سکه نيست !!! هست ؟؟؟ .
::
رامين110
-
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
من فکر مي کنم با توجه به اين گزارش رييس جمهوري ايشان بيشتر همتش بر اين است که احمدي نژاد را تضعيف کند تا 4 سال ديگر راي نياورد وگرنه مثل آقاي ظريف صادقانه از خدمات مسوولين قبلي هم مي گفت.
رامين110
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
در اين مذاکرات هر چي خيلي ضروري نبود داديم خيلي هم چيزي نگرفتيم چون تحريم هاي اصلي که تحريم بانک مرکزي و نفت بود حل نشد.
خدا به ما رحم کند که در مذاکرات بعدي چه چيزي را مي خواهيم بدهيم...
رامين110
-
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اصلا در اين مذاکرات يا بهتر بگم معاملات ما سرمان کلاه رفت. 28 تا داديم اما 8 تا گرفتيم.
از اين 8 تا هم پتروشيمي که بيشتر به نفع آلمان است تا ما. خودرو هم که بيشتر به نفع فرانسه است تا ما.
اصلا نمي فهمم برداشتن تحريم خودرو چه نفعي براي ما دارد وقتي قيمت خودرو کم نشود.
بدون نام
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خبرگزاري دانشجو از مصاديق مفت خوري و کينه توزي است
مرتضي
-
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
آخر منطقت همينه؟اين که از مخاطب ها نظرميخواد کينه توزيه؟ خ باحالي
زهرا
-
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
قابل دفاع نيست چرا بد و بيراه مي دي؟
بگو گربه بود برو آجيلت رو بخور.
بدون نام
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
زياد جالب نبود.3 تا مجري آوردن که از رئيس جمهور تعريف کنه نه سوال؟حالا ميشه قدر حيدري رو فهميد.
آخر صحبت کم مونده بود دست حاج حسنو ببوسن.
پرنيا
-
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
بابا ترسيدن حيدري روبيارن يه سوال اقتصادي بپرسه کم بيارن توجوابش بمونن
ندوشن
-
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اجراي حيدري هم خيلي جالب نيست. اونم فقط بلده سوالايي که براش نوشتن رو بپرسه و سر تکون بده.
و قطعا براش مهم نيس طرفش احمدي نژاد باشه يا روحاني
انديشه
-
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
در مدت 100 روز قيمت اجناس ومايحتاج مردم در بعضي از کالاها تا تا 60 درصد بالا رفته بطور جد عملکرده دولت بسيار ضعيف بوداست انصافا هيچ تغير مثبتي صورت نگرفته اگر عادلانه به قضاوت بنشينيم وعدهاي اتخاباي دولت تا عملکرد مدت 100 روز زمين تا اسمان تفاوت داشته. و دولت بايد فکر معيشت مردم باشد. ودست از سياه نمايهاي بي مورد که مردم ميدانند صحت نارد دست بردارد.
شفق
-
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
کاش ايشون يه گزارشي ميدادن که ما حالا بياييم نقدش کني.
بيشتر شبيه خوش و بش شب چله و لچوفسکو خوردن پشت سر دولت بود.
فقط نميدونم آجيلا رو کجا گذاشته بودن.
ميثم
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
ما که کار زيادي نديديم. همه ش به همايش و توديع و معارفه گذشت. و لغو مصوبات دولت قبل. و کلي منم منم.
البته افزايش قيمت بعضي کالا ها هم هست که آقايون نميبينن
سيد محسن
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
فقط سياست خارجي، همين!
همه ميدونن که تحريم ها بخش کمي از مشکلات کشوره پس بايد بيشتر توجه و نگاهمون به داخل باشه.
بدون نام
-
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
همش حرفه عمل در کار نيست
محمد
-
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
دولت قبلي، بحث هسته اي رو از حالت تعليق (هيـــــچ) به کمک ديپلماسي قوي و اقتدار درون زاي دانشمندان بومي، به اينجا رسوند. جايي که رهبر ميگه صداي خرد شدن استخون هاي غرب زير فشار رو ميشه حس کرد.
اون وقت تيم مذاکره کننده، يا اين دستاورد عظيم و سرمايه اوليه اي که دولت محمد براش گذاشته بود چه کرد؟
تعليق غيرعلني و يه نفس عميق به دولت هاي مستکبر غربي
کدومشون موفق تر بودن؟
علي
-
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
بسم الله
سياسي کاري
فقط!!
بدون نام
-
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
متوقف شدن طرح مسکن مهر/تلاش براي هر چه بيشتر صادر کردن نفت/و حلال مشکلات راه فقط روابط ديپلماسي دانستن انهم به هر قيمتي
....
هما
-
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اگر زير سوال بردن کار هاي دولت قبل رو جزو گزارش محسوب کنيم خب ايشون کارشون و خوب انجام دادن !!!
بايد ديد تو گزارشات بعدي قراره کيا زير سوال ميرن ؟؟!!!
هر چند دولت گذشته اشتباهاتي داشته اما آقاي روحاني نبايد در گزارش به مردم از دولت قبل سياه نمايي مي کردن .
(هر دولتي اومده روي کار زده تو سر دولت قبلي)اين کار اصلا درست نيست گاهي باعث ميشه مردم از انتخاب خودشون پشيمون بشن شايد بشه گفت يه جور بي اعتمادي ايجاد ميشه
مرتضي
-
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
طبق گزارشي معتبر 95%اجناس افزايش قيمت داشته اند با تورم هاي متفاوت که دولت هنوز پاسخ گو نيست وتقصيررا به دوش ديگران ميندازد.
جو دعوا در جامعه بنظرم کم شده که اين هم به روحاني ربط داره وهم به بعضي از مجلسي ها و لي اصل مديريت آرامش جامعه توسط رهبرانقلاب اتفاق افتاده.
مهدي
-
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
خوب است مقايسه اي بين دولت سازندگي و اين دولت شود تا اصل مشخص شود چه کسي رئيس جمهور است و چند سال عقب گرد کرديم؟؟؟؟؟؟و....................................
م.ج
-
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
از دولت تزوير و دروغ و با کابينة سالمندان بيش از اين انتظار نيست. البته خنده و تبسم خوب تحويل مي‌دهند.
مهدي س
-
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اين آقا اگر راست ميگويد چرا نه به سخنان رهبري اهميت داده نه بقول و تعهد خودش در مورد اين که اقوام ونزديکان خودش را بکار نگمارد حال دم خروس نمايان ميشود..................
بدون نام
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
فقط عوام فريبي
فاطمه
-
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
فقط اين رو بايد بگم متاسفم براي کسايي که به روحاني راي دادند
اين مرد چه خون دل ها که به دل ما نکنه تو اين چند سال
اميدوارم اولين رئيس جمهوري باشه که 4سال رئيس جمهوري کنه
انشاالله روباه پير با ...محشور شود.
arman
-
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
قاي روحاني من به شما راي ندادم که الان بيايد من رو با اين صحبتهاتون احمق فرض کنيد، نميدونم چي‌ فکر کرديد با خودتون؟!! ولي‌ هرگز فراموش نکنيد که با ???????? ايرانيه فهيم صحبت مي‌کنيد که حداقل در ?? ساله گذشته از همه چيزشون گذشتند تا از حرمت و غيرت و عقايد و منزلتشون و حقوقشون و جايگاه واقعيشون در دنيا دفاع کنن. مردم سنگينيه تحريمهارو با جان و دلشون تحمل کردن تا خودشون براي پيشرفت و تعالي آينده? سرزمين پاکشون و آينده? فرزندانشون تصميم بگيرند و اجازه ندن که بيگانگان به چشم طعمه و احمق به ايرانيان بنگرند. حالا چه شده که رئيس جمهور منتخب ما به اينگونه ما رو احمق فرض مي‌کنن و به جاي گزارش از عملکرد خود اينگونه به بيراهه ميرود.آقاي روحاني ما به مديريت شما راي داديم به اميد دستيابي و تحقق هر چه
arman
-
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
سريع تر به ارمانهايمان که رفع مشکلات معيشتي مرم در اين زمان از الويت خواسته‌ها و انتظارات ماست.و شما هم مسول اجراي خواستهاي مردم هستيد. آقاي روحاني، بدانيد که مردم مطمعناً بيشتر از شما از معايب و محاسن دولت‌هاي قبل مطلع هستند و خوب مي‌دانند اگر عملکرد ??? روز دولت قبل که مورد انتقاد شديد شما قرار گرفت رو با عملکرد شما در اين مدت مقايسه کنند عمق فاجعه بيشتر مشخص مي‌شه و بيشتر شرمندگي شمارو به بار مياره.آقاي روحاني، مطمئن باش حقيقت بي‌ کفايتي شما در توافق هسته‌اي خيلي‌ زود براي همه? مردم روشن مي‌شه که چطور از غرور ملي و حقوق آينده? فرزندانمون به سادگي‌ گذشتي و چطور از حقي‌ که بيش از ?? سال به جان خريديم و حفظ کرديم خيلي‌ ساده به نا‌ن فروختي.همونطور که در صدمين روز اول، راستگويي دولت شما
arman
-
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
براي مردم روشن شد.آقاي روحاني،اميدوارم ،اميدوارم اين اميد و انرژيه مثبتي که در مردم بوجود اومده رو به عنوان الگوي مديرييت در رأس جامعه بيشتر کني‌ نه اينکه به سادگي‌ نابودش کني‌.بي‌ صبرانه منتظر گزارش عملکرد ??? روز آينده? شما هستيم و منتظره خبرهاي خوش از دستاوردهاي شما در حوزه‌هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي‌، نظامي، ورزشي و غيره....
مهدي
-
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اقاي روحاني واقعاتواين صدروزبه غيرازاينکه تمام مسولين گذشته راخانه نشين کردي کارديگه هم انجام دادي درداخل کشور البته به اين کار شماميگين اعتدال
A M I N
-
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
:
ايول حاج حسن !!! گزارش از اين با حال تر نديده بودم !!! ... دست " آن مرد با نان آمد " (!) رو از پشت بسته بود !
آخرشم که ته گزارش بود (!) تا بردهاي فوتبال و واليبالمون هم به اسم خودش زد ...!
برداشتن جو امنيتي رو که اصلا" نگوووووو .............. !
:
ناشناس
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ما که کار زيادي نديديم وهمه ش منم منم بود عملکرد صفر است.گراني را اين آقايان نمي بينند. هر چه دولت قبل ايران راسر بلند کرد ولي روحاني ملت راخار کرد. باتعليق انرژي هسته اي ويکي هم هي ميگويد خزانه خالي است.واز روز تحليف مي گويد که سران به ايران آمدند جز اسراف چيزي نبود دراين موقع که بر مردم فشار اقتصادي بود.در اين دولت فرق کليد وداس را فهميديم.وهمچنين گزارش 100روزه بيشتر به زنگ انشاء بود که ديگران بهش ديکته کرده بودند.
بدون نام
-
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
درمجموع عملكرد دولت روحاني معقول ودرست بوده است
مومني
-
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
باشه تو که راست ميگي
حميد
-
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
از کدوم عملکرد حرف ميزني؟
منم به عملکرد تو انتقاد دارم.چرا کامنت ميزاري اسمتو نمي نويسي ؟
بدون نام
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
جهت شروع هر برنامه ابتدا بايستي وضعيت موجود را تببين کرئد و ايشان به واقع عالي و خوب اين کار انجام دادند. سوال من از طرفداران دولت قبل اين است بجاي اينکه از عملکرد بد ايشان دفاع کنيد از منابع و منافع ملي کشورمان دفاع کنيد.ايشان در اين 8 سال فرصت ها را به تهديد و منابع موجود را بطور وحشتناکي سرميه گذاري بدون اولويت کردند. و با تمام دنيا درافتادند. آرامش بزرگترين سرمايه هر کشوري است بمنظور باران مشارکت مالي و ايجاد بسترهاي ايجاد شغل و امنيت مالي که ايشان دانسته و يا ندانسته آنرا از بين بردند.
بدون نام
-
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
يک طرفه پيش قاضي رفتن بود سه ساعت فردي را رياست جمهورمحاکمه کرده که محاکمه شونده حضور نداشه جرا
فروزنده
-
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
چطور 4 سال پيش يا تو اين 8 سال اينهمه يه طرفه صحبت کردن خوب بود...حالا بد شد؟؟؟
حسين
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
من يکي که سخت پشيمونم چرا بهش راي دادم
من
-
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
دخترخاله منم ميگه 25 نفر رو اغفال کردم بهش راي بدن الان پشيمونم.
يک دانشجو
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
در جواب به خانم/آقا من:4سال پيش اگرهم حرفي زده شد يک نفر بود در برابر وکيل مدافعاني که روبرو بودند و الته دفاع بد هم کردن....
محمد محمدي
-
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ايشان توضيح داده كه در چه شرايطي رئيس جمهور شده و نميتوانسته بگويد هشت سال گذشته همه چيز بخوبي بوده و هيچ مشكلي نبوده و من ميخوام از اول شروع كنم - بايد همه بدانند كه با چه بودجه و در چه وضعيتي ايشان رئيس جمهور شده اند - با 100 روز نميشود گند كاري 3000 روز را جمع كرد - اعتقاد من اين است احمدي نژاد بايد سريعاً جوابگو باشد كه در اين هشت سال بودجه مملكت را چكار كرده و چطور به فنا داده و در آن همه اختلاس هاي مختلف كه زمان او انجام شده چه نقشي داشته تا بلكه اين ابلهاني كه طرفداري اورا ميكنند بدانند چي شده و چه بلايي بسرشان آمده البته بجز آنهايي كه نانشان آجر شده كه آنها هم بايد حساب پس بدهند
عملكرد آقاي روحاني در سه ماه گذشته بسيار خوب بوده
علي
-
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
انشاالله خداوند به شما عقلي سالم و چشمي بينا بدهد.
امين
خودم
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
ايشون تو برنامه هاي تبليغاتي شون يک مقدار جانب احتياط رو نگه ميداشت و خودش قول 100 روز رو نميداد. مگه ايشون تو اين مملکت زندگي نميکردکه وضعيت جامعه رو بدونه و کانديد بشه و وعده بده. ملت اگه تو اين سه ماه نشون پيشرفت ميديدن که بيخود حرف نميزدن. شماهم که راضي هستي لابد نفست از جاي گرم مياد.
s.z
-
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
وقتي ريس جمهوراي قبل از احمدي نژاد جوابگوي نابودگري(ونه سازندگي)شون بودند بعد حق داريم بگيم احمدي نژاد بايد جوابگوي کارهاش باشه.
ح
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آقاي خودم چرا شما اين قدر طرفدار اين شديد که دولت ها پاسخگو نباشند، بگذاريد دولت ها پاسخگو باشند ، پاسخ گويي يک فرصت است چرا شما آن را تهديد مي دانيد؟
م.ج
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
لطف کنيد اينهمه نظرات را به جايي منتقل کنيد که آقاي روحاني و دولت در خواب فرو رفته متوجه شوند شايد بيدار شوند ، اگرچه کساني که خود را به خواب مي‌زنند کار خود مي‌کنند و صداي مردم را نمي شنوند.!! صمٌ بکمٌ عميٌ فهم لا يرجعون.
سيا
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
آنچه البته به جايي نرسد فرياد است
حسيني
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
شما که اين همه ادعاي بيداري داريد ، چرا در آن 8 ساله در خواب بوديد! و هنوز هم هستيد من طرفدار تمام دولت هاي بعد از انقلابم به کار هاي خوبشان احسنت مي گويم و به کار هاي نادرسشتشان معترض مي شوم يعني اعتقاد دارم هيچ کدام از دولت هاي ايران دولت هاي داراي عصمت نيستند و معصوم و واعتقاد دارم هرگز منتقد منصف در باره يک دولت و مردانش نمي نويسد صمٌ بکمٌ عميٌ فهم لا يرجعون مگر آن که قياس به نفس کرده باشد!
ناشناس
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
افتضاحه
رفيق
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ما که چيزي نديديم
اگه کاري هم بوده که شايان ذکر باشه همين مذاکرات بود که اونم ظريف همه کارش بود
علي
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
ما که نفهميديم از يه طرف ميگن 90% مشکلات به خاطر بي تدبيريه از يه طرف ميگن بزرگترين دستاورد اين 33 سال توافقنامه ي ژنو بوده.خوب اگه مال بي تدبيري بوده پس چرا کاسه ي گدايي دست گرفتين؟
ميثم
-
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
اين يک ميتينگ سياسي قبل از انتخاباتي و يک طرفه وبقولي ناجوانمردانه بود نه يک گزارش پيشرفت کار !! اگربااين فرافکنيها ميخواهند عملکرد ضعيف خودرا خوب جلوه دهند خوب باز هم اين مطالب بيهوده راادامه دهند اما اگر قصد خدمت دارند بايد شبانه روز بدوند که بنده دراين آقايان نمي بينم .آن فردهم که گفته آنهايي که به احمدي نزاد راي داده ياازاو حمايت ميکنند ابله هستند خود وهمفکرانشان ابله هستند.همانطور اين فرد دردانشگاه به دروغ گفت خزانه خاليست بعد وزير اقتصاد خودش اين موضوع رارد کرد.اگر کسي انتقادي دارد بايددرمقابل طرف باشد که بتواند از خودش دفاع کند نه اينکه يک جانبه به همه بتازد اين رسم نامردان روزگار است
احمد1358
-
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
رفقابه جاي بحث بيخود توروخدا استين همت روبالابزنيم ننگ داشتن دولتي به اين منش وروش رو از كشورمون با كنيم به خدا فردا فرزندانمان يا نسلهاي اينده به خاطر انتخاب اين دولت ضعيف وبي حساب كتاب وبي سروته كه فقط توي صدروز اول انر‍ژي هسته اي روبه باد دادتا صد روز بعد ما رونفرين ميكنند
يك ياعلي بگيم ريشه نفاق ودروغ وبي تدبيري روبكنيم
من
-
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
سلام.بررسي عملکرد دولت فقط در 100روز کار بسيار سختيه اما چيزي که متوجه شدم معتدل نبودن و بسيار تندرو و جناحي عمل کردن اين دولته که در عرض1ماه روي کار اومدن اکثر مديران و تيم هاي مخلف رو از ميان برداشتن و عمل نکردن به اکثر وعده هاي داده شده در زمان انتخابات که حداقل در مورد شايسته سالاري و اهميت به خواست ومعيشت مردم بود.
حسيني
-
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
من دولتي را دوست دارم که از اين حرف هاي مفت واقعا مفت مثل( معتدل نبودن و بسيار تندرو و جناحي عمل کردن اين دولته که در عرض1ماه روي کار اومدن اکثر مديران و تيم هاي مخلف رو از ميان برداشتن ) نترسد و آن چه را " واقعادرست "مي داند انجام دهد. يک دولت برود برادر و خواهرش را هم به شرط کارايي بياورد و اگر ديد چنين کاري مي تواند دولت را به سمت درستي هدايت کنند که منافع مردم و ملي تامين مي شود برود و بياورد، دولت باندي فاميلي و.. کارا و پاسخگو و خدمت رسان به مراتب بهتر از دولت اشتراکي نا کار آمد ، معيوب ، زيان رسان است .
من
-
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
ادب اقتضا ميکرد که با سعه ي صدر بيشتري به نظرات ديگران پاسخ بديد و نماينده مناسبي براي دفاع از دولت همفکرتون باشيد.اين برخورد صحت برخي رفتارهاي متعصبانه ي دولت راستگو و درستکار رو بدون احتياج به بحث بيشتر نشون ميده.روي کار اومدن خواهر و برادر به شرط کمک به پيشبرد اهداف کار غلطي نيست همونطور که در همه ي دولتهاي قبل هم بود ولي گاهي تعابير ديگري ميشد و مرغ همسايه الان غاز شده!پديده قحط الرجالي هم که هميشه گريبانگير مسئولين بوده ولي کنار گذاشتن افراد صاحب صلاحيت که شايستگيشون احراز شده بخاطر اختلاف عقيده دليلي غير از تندروي و جناحگرايي و ... نميتونه داشته باشه.
جعفر ...
-
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
حزب فقط حزب الله ...
انشاالله رئيس جمهور مقتدر کشورمون به خوبي کارش رو انجام بده انشاالله با اينکه گزارش 100 روزه اش خجالت آور بود ولي بايد وقت بديم ...
الهم عجل لوليک الفرج ...
حميد برومند
-
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
من به عملکرد اون مجري وسطي انتقاد دارم.
از اون اول تا آخر ادا در مي آورد...
هادي
-
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
سلام متاسفانه ما بلد نيستيم از خودمون تعرف کنيم يا شايد چيزي براي تعريف کردن از اون نداريم پس بهترين راه اين است که از ديگران و رقبا بدي بگيم و آنها را تاحد ممکن بکوبيم بعد نتيجه بگيريم که ما چقدر خوب هستيم به به
محمد
-
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
باسلام
اميدوارم کسانيکه به گزارش 100روزه حمله کردند بخاطر خدا اين کار را کرده باشند نه بخاطر لجاجت و تعصب کور کورانه.
به نظرم هر مسئول ديگري هم بود اين کار را ميکرد چون فردا خود شماهايي که امروز منتقديک گزارش هستيد وتمام واقعيت ها را کتمان مي کنيد خواستار اعدام اين بنده خدا مي شويد.
علي اکبر مصطفوي
-
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
دوستاني که مدعي اند دولت احمدي نژاد بدهي خارجي بالا آورده فراموش کرده اند آقاي هاشمي 8 سال دوره گردي براي قرض کردن از چين و هند و بانک جهاني راه انداخته بود. اتفاقا احمدي نژاد؛ به شهادت گزارش هاي صندوق بين المللي پول، بخش زيادي از بدهي هاي خارجي کشور در دوران جنگ و پس از جنگ را پرداخت کرد.و عدالت عمراني اي که در شهرستان ها از لحاظ گازرساني و جاده سازي و برق رساني و سد سازي و مسکن ايجاد کرد ، کم سابقه بود
مهناز
-
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
هميشه رسم بوده که تقصيرها راگردن يکديگر بياندازيم هيچ وقت روراست نبودند وفقط به فکرخودشان واطرافيان خودشان بوده اند بيچاره اين مردم که بايد تاوان ندانم کاري هايشان را بپرداند
سعيد نقيبي
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
با عرض سلام و خسته نباشيد به دولت يازدهم.قبل اين که نظر خودم رو درباره دولت عرض کنم جا دارد از مقام رهبري تشکر و قدرداني کنم که ايشان با راهنماهياي خود به دولت يازدهم کمک فرمودند.جا در پاسخه ان دوست عزيزمان عرض کنم که اقاي روحاني و کابينه ي محترمشان بايد در طي اي چهار سال بايد خرابکاريهاي احمدي ن.اد را درست کند.بايد به اقاي روحاني فرصت داد تا ايشان بتواند کشور ايده المان را بسازد من به عنوان يک ايراني پشت دولت ميايستم
بدون نام
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
موسسه استاندارد از يک دهه قبل به اينطرف يک روابط پيچيده درون سازماني در خود ايجاد کرده اند عملا براين سازمان قفل زده اند بگونه ايکه امکان ندارد در مشکلات پديد امده براي اين ملت مظلوم تا کنون مسوليت پذيرفته باشد.مثلا در امر کيفيت و ايمني خودروها (سواري اتوبوس کاميون و...)يا واردات گوشت هاي الوده ويا برنج هاي الوده ويا واردات صدها تن ميلگرد از روسيه ويا صدها ميليارد تومان بلکه دلار کالا هاي بي کيفيت چيني وعدم نظارت بر توليدهاي داخلي و .... و راستي کجا هستند اين دستگا هاي نظارتي!!!!!!!!سازماني که که مي تواند با عملکرد صحيح خود ن تنها شادابي را مردم برکرداند بلکه بواسطه کنترل توليدات با کيفيت غرور ملي وکمک به بکار گيري ظرفيت هاي خالي و...کند
مريم
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
انقدر نااميدي ميدن ک چي
؟؟؟من ميخوام بدونم امام زمان بودن اينطوري حرف ميزدن ن خداوکيلي
غيرت داشتن اين توافق نامشون نبود ....مردم و دارن با سفسطه خواب ميکنن
آقا يکي بياد اين دانشگاه الزهرا ما رو هم بيدار کنه
اصلا اينجا همه خوابن
باز ب شما
بسيجي
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
آقاي روحاني در زنگ حساب ، انشاء خواند
حسيني
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
باز خوبه روحاني به جاي حساب بعد از 100 روز انشا خواند، قبلي- احمد نژاد- به جاي حساب فقط3000 روز (8 سال)شعار مي داد و يک کاغذي تو جبيش گذاشته بود که اسامي را اعلام ميکنند اما ظاهرا توي همان کاغذ شعارش نوشته بود .
مجتبي
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
اسم ايت دولت رو تدبير و اميد اعلام کردن اما برا مشکل هرساله اي به اسم آلودگي هوا هيچ تدبيري ارائه نداده و اميدي به رفعش نيست - اسم اين دولت رو دولت راستگويان گذاشتن آما در اعلام نتيجه مذاکرات ژنو سخنان اوباما به واقعيت نزديکتر بود - قيمت ها کماکان رو به افزايش هستند اما تبليغات روي تثبيت همين افزايش يافته ها انجام ميگيره - اون چيزي که به ذهن من ميرسه تمام اون سروصداهايي که در دولت قبل برا گروني ها بالا ميرفت شايد الان به نوعي ذي نفع شدن که همه ساکتن و توي جامعه ميبينيم که هيشکي شکايتي نميکنه - واقعاً جاي سوال داره
بدون نام
-
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
سلام.مثل اينکه آقاي رئيس جمهور آمده که مشکلات رو برطرف کنه .خب آقاي محترم شما که همه مشکلات رو تقصير دولت هاي قبل انداختي !همه مي دونم مشکلات وجود دارد برنامه کاري شما توي اين چهار سال چيه يه برنامه استراتژيک ارائه بده ببينيم چکار مي خواهي بکني ؟نمي دونم ما سايه سياست رو برداشتم اين که نشد برنامه يا مي خواهيم به مردم نان و تخم مرغ بديم.کلاً توي مناظره ها هم همين بود .
مهدي
-
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
برادر ايشان گفتن من اينجوري دولت تحويل گرفتم يا ميگفت که ايرانيها دولت گل وبلبل تحويل گرفتم واينجوريش بد بختشان کردم
يا ميگفت در دولت قبلي گراني نبود من بدون تورم ازشون گرفتم وبي لياقت بودم نتونستم مث اونا باشم
يا ميگفت دولت قبل همه چيش خوب بود چرا ميگيد گروني دولت من همه چي رو گرون کرد
البته ي چيزي ميگفت به مذاق شما خوش مي امد حالا دروغم بود بود اينهمه احمدي نژاد دروغ گفت چي شد خوب اينم دروغ ميگفت چي ميشد
بدون نام
-
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
سلام دولت احمدي نزاد کسي اورا حمايت نميکرد و يک نفره همهکارها را خودش انجام داد و دشمن زيادي در داخل و خارج داشت حالا ببينيم روحاني چه مي کند فعلاً هيچ قيمتي پايين نيامده مي خواهد کوپن دست مردم دهد .
a.y
-
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
دکتر رائفي پور در سال 91 گفته بود: اگر ديديد رئيس جمهور بعدي گفت
"علت مشکلات کشور تحريم هاست" بدانيد دين و ايمان ندارد.
a.y
-
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
من نمي دونم مجريها اومده بودن از روحاني سوال کنند يا به روحاني در صحبت کردن کمک کنند.
بدون نام
-
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
'گزارش سيار خوب بوداز رييس جمهور متشکريم
زهرا
-
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
آره حاج حسن متشکريم! ما اصولا از تو متشکريم!!!!!
100 روزه همه ي رفاقت رو آوردي و سر کار و اين همه کار مديريتي کشور رو زير و رو کردي! بابا خسته نباشي! اين همه کار کردي!
حسين تالشي
-
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
همينکه اقاي روحاني بتونه خرابکاري اقتصادي هشت سال گذشته رو که به اندازه بيست سال به اين مملکت اسيب زد رو اصلاح کنه بزرگترين موفقيت رو داشته وبه اميد خدا وصع مردم هر روز بهتر ميشه تا کور شود هر انکه نتواند ديد
زهرا
-
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
کور شود!
ولي مطمئنا مسکن مهر و اشتغال مهر و 9 ماه مرخصي و دورکاري و يارانه ها و ... کارشون همين همين بهتر کردن زندگي مردم بوده، اينا رو چرا باهاش مشکل دارن؟
دولت 9ام مطمئنا بهترين خدمات رو به جامعه و اقتصاد کرده، ولي شما هم يه فحش بي اساس بده، توي ميلياردها ميليارد فحشي که دولتمردان کنوني براي راي جمع کردن دادن، گم مي شه.
زهرا
-
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
کور شود!
ولي مطمئنا مسکن مهر و اشتغال مهر و 9 ماه مرخصي و دورکاري و يارانه ها و ... کارشون همين همين بهتر کردن زندگي مردم بوده، اينا رو چرا باهاش مشکل دارن؟
دولت 9ام مطمئنا بهترين خدمات رو به جامعه و اقتصاد کرده، ولي شما هم يه فحش بي اساس بده، توي ميلياردها ميليارد فحشي که دولتمردان کنوني براي راي جمع کردن دادن، گم مي شه.
حسيني
-
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
قابل توجه زهرا خانم و دوستان و هم فکران! افاضه فرمودند مسکن مهر و اشتغال مهر و 9 ماه مرخصي و دورکاري و يارانه ها و ... کارشون همين همين "بهتر کردن زندگي مردم بوده،" اينا رو چرا باهاش مشکل دارن؟
يک خاطره مي نويسم از دوستم از يک شهر کوچک ودور که ديشب نوشته است در وبش تا شايد مشکل شما حل شود زهرا خانم....او نوشته است شب پاييزي سال 1379 با سه ميليون پانصد خانه خريدم نيمه کاره با يک ميليون هزينه تقريبا کامل شد پاييز 1392 يه سرويس بهداشتي تعمير کردم چهارميليون پانصد هزينه داشت (اوج خدمات دولت عدالت محوردراين هشت سال گذشته را درياب )

علي
-
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
سلام
ميخوام به اون آقا محمدي که به ما ميگه لج باز بگم که ما که قبل انتخابات ميگفتيم دولت توان اين را نداره که بخواد 100 روزه مشکلاتو حل کنه
اين آقاي رييس جمهور بود که ميگفت ما مشکلات را بررسي کرديم و راهکار داريم براش.
اين نشون ميده که يا آقاي روحاني درک درستي از مسائل و مشکلات دولت و جامعه نداشتن که اين برا يه رييس جمهور خيلي زشته.
يا خواستن با شعار الکي راي جمع کنن.
پس دوست عزيز آقاي روحاني بايد به درگاه خدا جوابگو باشه نه ما
حسن احمدي نزاد
-
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
گزارش خوب بودگرچه محتوي عملي نداشت فکر ميکنم نسبت به بقيه سياستمداران نقشش رو در فريبان بهتر بازي ميکنه
توشه
-
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
فقط احساس کردم آقاي روحاني مردم ايران رو پشت گوش مخملي فرض کردن که همچين گزارش جامعي دادن!!!!
sepehr
-
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
نمايشي بود بااجراي 3مجري ويک کارگردان
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار