ارزیابی امسال اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات در هفت معیار رهبری و مدیریت، فرایندهای سازمانی، منابع و مشارکت ها، منابع انسانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد در 21 زیرمعیار انجام میشود. اپراتورهای سرویس های فناوری اطلاعات تا پایان وقت اداری هفتم دی ماه فرصت دارند گزارش های خوداظهاری خود را به رگولاتوری ارسال کنند. الگوی ارزیابی سال جاری براساس بازخوردهای دریافتی و بازنگری الگوی سال های قبل در سال 91 طراحی و در ابتدای سال 92 به تمامی اپراتورهای سرویس های فناوری اطلاعات ابلاغ شده است. اپراتورهای برتر حوزه سرویس های فناوری اطلاعات در سال جاری، در چهارمین جشنواره ملی فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در اردیبهشت ماه سال 93 معرفی میشوند.