کد خبر:۲۸۱۹۸۵
سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد؛

شاخص‌های ارزیابی اپراتورهای ارتباطی

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری شاخص‌های ارزیابی سالیانه عملکرد اپراتورهای سرویس‌های ارتباطی در سال 92 را اعلام کرد.

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»،  معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری شاخص‌های ارزیابی سالیانه عملکرد اپراتورهای سرویس‌های ارتباطی در سال 92 را اعلام کرد.

 

حسن رضوانی گفت: ارتقاء کیفیت و کمیت شبکه ارتباطی، افزایش رضایت مشتری، ایجاد بستری به منظور رشد توانمندی‌ها و قابلیت‌های اپراتور، بررسی وضعیت امکانات و استفاده از استانداردهای ملی و بین‌المللی، رعایت مفاد پروانه‌های اعطائی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نحوه تعامل اپراتور و ارزیابی عملکرد فنی، حقوقی، مالی و اداری اپراتورها در چارچوب اصول رگولاتوری از متغیرهائی است که اپراتورهای سرویس‌های ارتباطی براساس آن ارزیابی می‌شوند.

 

وی درباره رویکرد رگولاتوری در ارزیابی اپراتورها افزود: رویکرد رگولاتوری در این زمینه، جاری‌سازی و بازنگری توانمندی‌های اپراتور است و شاخص‌های اعلام شده در چارچوب معیارهای رهبری و مدیریت سازمانی، فرایندهای سازمانی، منابع و مشارکت‌ها و منابع انسانی مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج حاصل از آن با معیارهای نتایج مشتری، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد، امتیازدهی می‌شود.
 
او اظهار کرد: به منظور اطلاع اپراتورها، مدل ارزیابی ارائه‌کنندگان خدمات سرویس‌های ارتباطی شامل خدمات تلفن ثابت، سیار و پستی و الگوی مربوط به آن در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در بخش معرفی سازمان، معاونت نظارت و اعمال مقررات، دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی، نظارت بر اتصال متقابل و ارزیابی عملکرد بارگذاری شده است.
 
نتایج ارزیابی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات سرویس‌های ارتباطی در چهارمین جشنواره فاوا در اردیبهشت 93 اعلام می‌شود.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار