کد خبر:۲۸۳۴۷۹

«پست»، گواهینامه نقره کیفیت سرویس کسب کرد

عضو هیات‌ مدیره و سرپرست دفتر پست بین‌الملل از کسب گواهینامه نقره کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی توسط این شرکت در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، عضو هیات‌ مدیره و سرپرست دفتر پست بین‌الملل از کسب گواهینامه نقره کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی توسط این شرکت در سال‌جاری خبر داد.

 

رضا شمولی با اشاره به انجام ممیزی کیفیت سرویس پست کشورمان توسط مشاور اتحادیه، اظهار داشت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با تأمین الزامات مورد نیاز جهت کسب گواهینامه کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی و با کسب 1887 امتیاز از مجموع 2 هزار امتیاز مورد نظر اتحادیه پستی جهانی، گواهینامه نقره (سطحB ) کیفیت سرویس UPU را کسب نمود.

 

وی افزود: ممیزی کیفیت سرویس پست ایران از تاریخ 4 تا 8 مه 2013 (14 الی 18 اردیبهشت 92) به عنوان بخشی از پروژه کیفیت سرویس UPU-APPU با هدف کمک به مجریان منتخب پستی، انجام شد.
 
عضو هیات‌ مدیره با اشاره به درج نام ایران در فهرست مجریان منتخب پستی دریافت کننده گواهینامه کیفیت سرویس سایت اتحادیه پستی جهانی اظهار داشت: قرار است این گواهینامه طی مراسمی که در سال آتی در شهر برن سویس برگزار می‌شود به پست ایران اعطاء شود.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار