کد خبر:۲۸۹۵۶۲

مشاغل کوچک در سال 2014 به رسانه های مجازی بیش تر روی می ‌‍آورند

قریب 80 درصد از مشاغل کوچک اجتماعی در صدد آن­اند که هزینه­­ای معادل تبلیغات متعارف یا حتی بیش­تر از آن را صرف تبلیغ در شبکه­های اجتماعی کنند.
مشاغل کوچک در سال 2014 به رسانه های مجازی بیش تر روی می ‌‍آورند

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، قریب 80 درصد از مشاغل کوچک اجتماعی در صدد آن­اند که هزینه­­ای معادل تبلیغات متعارف یا حتی بیش­تر از آن را صرف تبلیغ در شبکه­های اجتماعی کنند. در حالی که بسیاری از مشاغل کوچک تا متوسط (SMB) به سرعت به ارسال پیام­های رایگان در شبکه­های رسانه­ای اجتماعی روی آورده­اند، انتظار آن می­رود که یک­چهارم از مشاغل فعال در شبکه­های اجتماعی در سال 2014 پول بیش­تری صرف تبلیغات در سایت­هایی چون فیس­بوک، لینکدین و توییتر کنند.

 

پیش­بینی این شرکت در مورد بازاریابی مشاغل کوچک حاکی از آن بود که صاحبان مشاغل کوچک هنوز وقتی می­خواهند حضور آنلاین داشته باشند باید دست به کارهای زیادی بزنند. برای مثال، 31.1 درصد از صاحبان 1169 شغل کوچک و تصمیم­گیرندگان بازاریابی که موردنظرسنجی قرار گرفتند اعلام کردند که هنوز وب­سایت ندارند، و از قریب 70 درصدی که وب­سایت دارند، بیش­تر از 60 درصدشان فاقد امکانات بهینه­سازی­شده برای تلفن­های هوشمندند.

 

علاوه بر این، هم­اکنون تنها 8.9 درصد از مشاغل کوچک تا متوسط از ویدئوی آنلاین یا موبایل استفاده می­کنند، و نزدیک به 40 درصد اعلام کردند که هیچ برنامه­ای برای استفاده از نظرات مشتریان­شان در فعالیت­های بازاریابی در سال 2014 ندارند.

 

هرچه مشاغل بزرگ­تر باشند، استفاده از تبلیغات و تاکتیک­های بازاریابی هدفمند، مانند ارسال ایمیل، بیش­تر است.

 

استفادۀ مشاغل کوچک با لااقل 25 کارمند از رسانه­های اجتماعی لزوماً برای گریز از تبلیغات نیست بلکه در واقع آن­ها عملاً در این شبکه­ها تبلیغ می­کنند.

 

بنا بر این گزارش، نزدیک به 80 درصد از مشاغل کوچک اجتماعی برنامه­هایی برای صرف هزینۀ تبلیغاتی در شبکه­های رسانه­ای اجتماعی دارند. در حالی که قریب 41 درصد از آن­ها در حال حاضر از پیام­های ترویجی یا توییت­های تحت حمایت مالی استفاده نمی­کنند، 13.8 درصد از صاحبان مشاغل کوچکدر صدد آن­اند که در سال 2014 هزینۀ بیش­تری صرف این پلتفرم­ها کنند.

 

حدود 40 درصد از صاحبان مشاغل کوچک که لااقل 1000 دلار در سال صرف تبلیغات می­کنند به این نکته اشاره کردند که در سال 2014 هزینۀ بیش­تری صرف تبلیغات خواهند کرد. و نزدیک به 21 درصد از صاحبان مشاغل کوچک نیز اعلام کردند که سرمایۀ بیش­تری صرف نامه­های مستقیم تبلیغاتی خواهند کرد.

 

انتظار آن می­رود که در سال 2014، سایر قالب­های تبلیغات، مانند بنرهای تبلیغی، ویدئوی آنلاین، تبلیغات موبایل، و روزنامه­های اجتماعات و حومه، بیش­ترین رشد را شاهد باشند.

 

این نظرسنجی نشان می­دهد که بازاریابی ایمیلی همچنان از اولویت­های مشاغل کوچک است.

 

بیش­تر از سه­چهارم (78 درصد) پاسخگویان در طی سال گذشته برای مشتریان ایمیل تبلیغاتی فرستادند و نزدیک به 20 درصد نیز تصمیم دارند ارسال ایمیل­های تبلیغی را در سال 2014 افزایش دهند.

 

استفاده از خدمات یا پلتفرم ایمیلی چون کانستنت کانتکت (Constant Contact) یا میل­چیمپ (MailChimp) همچنان افزایش خواهد یافت و قریب 42 درصد از پلتفرم­های ایمیل استفاده خواهند کرد. این رقم در سال گذشته 31 درصد بود.

 

گزارش مشابهی که بی­آی­اِی/ کلسی (BIA/Kelsey) در ماه اوت سال 2013 منتشر کرد نشان می­داد که مشاغل کوچک تا متوسط به طور روزافزونی در پلتفرم­های رسانه­ای اجتماعی همچون فیس­بوک، فورسکوئر (Foursquare)، و توییتر حضور می­یابند تا کار خود را تبلیغ کنند.

 

نزدیک به سه­چهارم (72 درصد) مشاغل کوچک تا متوسط مورد بررسی اعلام کردند که از این پلتفرم­ها استفاده می­کنند، و بیش از نیمی از آن­ها (52 درصد) صفحه­ای در فیس­بوک دارند. یک­چهارم دیگر اعلام کردند که در گوگل­پلاس صفحه دارند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار