به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، محمود واعظی، وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی خود به گلایه کاربران از عملکرد اپراتورها و مناسب نبودن خدمات آنان پاسخ داد.
وزیر ارتباطات گفت: با توجه به درخواست کاربران در خصوص بررسی عملکرد اپراتورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سامانه 195 جهت پاسخگویی در این وزارتخانه راه اندازی شده است.
واعظی گفت: مردم می توانند از طریق تلفن گویای 195، ارسال پیامک به شماره 600195، ارسال رایانامه به آدرس 195@ict.gov.ir و یا مراجعه به سایت www.195.ir نسبت به درج شکایات و نظرات خود در این زمینه اقدام کنند.
شکايت فقط ثبت ميشه! الان بيشتر از دو ماه از ثبت شکايت بنده از سازمان مخابرات استان تهران در اين سامانه گذشته، اما دريغ از پاسخگويي . . .