به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، مرتضی براری ضمن تقدیر از اقدامات بهعمل آمده در خصوص راه اندازی سامانه 195 گفت: یکی از دغدغههای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پاسخگویی به مشکلات و معضلات مردم در بخشهای مختلف از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه افزود: در گذشته کمبود چنین سامانهای در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوس بود که با نظر وزیر ارتباطات، سامانه پاسخگویی سپاس یا 195 در وزارت ارتباطات راهاندازی شد.
براری ضمن اشاره به لزوم حمایت بخشهای مختلف وزارت از سامانه پاسخگویی، بر تقویت بیشتر این بخش از نظر تجهیزات نیروی انسانی و تبلیغات تاکید کرد.
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات با بیان اینکه رسیدگی و شناسایی در خواستها و مشکلات مردم باید از مهمترین اولویتهای یک سازمان باشد، تصریح کرد: باید نیازهای مردمی را به درستی شناخته و براساس این درخواستها برنامه ریزیهای مدون و منسجمی داشته باشیم.
براری شفافیت در پاسخگویی را از وظایف اصلی سامانه پاسخگویی 195 عنوان کرد و گفت: ایجاد چنین مراکزی باعث پیوند نزدیک بین دولت و مردم شده است.