کد خبر:۳۳۰۴۶۷
رگولاتوری اعلام کرد:

فروش غیرمجاز پهنای باند در 10 شرکت مخابرات استانی

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تخلف در فروش پهنای باند بیش از حد مجاز از سوی شرکت مخابرات ایران در 10 استان خبر داد و گفت:
فروش غیرمجاز پهنای باند در 10 شرکت مخابرات استانی
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، حسن رضوانی با اشاره به نظارت مستمر رگولاتوری بر عملکرد و کیفیت سرویس ارائه شده از سوی اپراتورها گفت: بررسی و ارزیابی های انجام شده از وضعیت و تناسب پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکت‌های مخابرات استانی نشان می‌دهد در این 10 استان فروش پهنای باند اینترنت شرکت مخابرات ایران بیش از حد مجاز بوده و این موضوع کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را در برخی استان‌ها در پی داشته است.
 
​در همین راستا معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تخلف در فروش پهنای باند بیش از حد مجاز از سوی شرکت مخابرات ایران در 10 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، فارس، کردستان، گیلان و مازندران خبر داد.
 
وی در تشریح اقدامات رگولاتوری در این خصوص اظهار کرد: در این زمینه تذکر و اخطارهای لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند شرکت های مخابرات استانی داده شده است و این شرکت‌ها به منظور جلوگیری از ضرر و زیان به مشتریان، در حال پیگیری ارتقاء پهنای باند و بهبود کیفیت سرویس خود می‌باشند.
 
رضوانی افزود: شرکت های مخابرات استانی موظفند ضمن ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس ارائه شده، خسارت ایجاد شده برای  مشترکین فعلی را مطابق توافقنامه سطح خدمات (SLA) پرداخت کنند.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره پاسخگویی به نیاز متقاضیان سرویس های اینترنت پرسرعت در این استان‌ها تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی پهنای باند شرکت مخابرات ایران در استان‌های نام برده شده، به متقاضیان توصیه می‌شود تا زمان رفع مشکلات موجود و افزایش کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران و اعلام رسمی رفع مشکل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از خدمات سایر دارندگان پروانه در این استان‌ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: نامناسب بودن شرایط، دراختیار نداشتن امکانات لازم جهت ارائه خدمات به متقاضیان جدید و ادامه فروش خدمات به بهانه عدم همکاری سایر شرکت‌ها با شرکت مخابرات ایران قابل قبول نبوده و شرکت‌های مخابرات استانی می بایست پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشتری جدید اقدام کنند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار