گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، شرکت های داخلی پوشاک بانوان با نام های "پ"،"د"و"د" بااستفاده از مانکن های بی حجاب،به تبلیغ مانتو،ساپورت و لباس هایی مغایر با فرهنگ اسلامی در فضای مجازی پرداخته اند.
با توجه به افزایش رقابت میان تولید کنندگان پوشاک در عرصه مد، تبلیغات سهم عمده ای در فروش محصولات این تولیدکنندگان را به خود اختصاص داده است.
بر همین اساس برخی از تولیدکنندگان پوشاک، با استفاده از مانکن شوهای لباس را به اجرا در می آورند تا از این طریق بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.
پس از اجرای شوی لباس خانه مد کشور در حضور آقایان و همچنین توهین به پرچم کشورمان با تولید مانتوهایی با طرح پرچم، اکنون برخی از شرکت های داخلی تولید کننده لباس از مانکن های بی حجاب برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند.
این شرکت های داخلی پوشاک بانوان با نام های "پ"،"د"و"د" بااستفاده از مانکن های بی حجاب،به تبلیغ مانتو،ساپورت و لباس هایی مغایر با فرهنگ اسلامی در فضای مجازی پرداخته اند.
به نظر می رسد در حاشیه غفلت مسئولین فرهنگی کشور از روند ترویج بی بندو باری و فرهنگ غربی، برخی آزادانه به دنبال ضربه زدن به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی هستند.
این شرکت ها با انتشار عکس های مانکن های خود در نمایش خصوصی در فضای مجازی تبلیغات خود را نجام داده اند.
منبع: دانا